پرفروش ترین ماشین اصلاح مو در دیجی کالا + قیمت

لست سکند

از جمله پرفروش‌ترین ماشین‌های اصلاح می‌توان به برندهای موزر، وی جی آر، وال، جیمی، کیمی و غیره اشاره کرد. در میان این برندها موزر از جمله پرطرفدارترین و محبوب‌ترین ماشین‌های اصلاح به‌شمار می‌رود که اولین تولیدکننده دستگاه‌های پیرایش مو در دنیا است. این برند توانسته محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در بالاترین استانداردهای کیفیتی تولید کند. محبوبیت این دستگاه تا به حدی است که دستگاه‌های پیرایش مو در میان ایرانیان به موزر معروف است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین ماشین اصلاح مو در مردادماه را معرفی می‌کند.

1- ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل 1400-0050

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش یک میلیون و 50 هزار تومان است. این ماشین از جمله شناخته شده‌ترین تولیدات شرکت آلمانی موزر بوده که در ایران به نام 5 دنده معروف است. این ماشین دارای 5 درجه تنظیم تیغه بوده که به شما این امکان را می‌دهد که در 6 اندازه مو را اصلاح کنید. تیغه‌های این محصول از جنس استیل ضد زنگ بوده که از طول عمر بالایی برخوردار است. برای شارژ کامل این دستگاه به دو ساعت زمان نیاز است. این محصول می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده افراد در منزل جهت اصلاح موی سر و صورت باشد.

 

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی آر مدل V-140

قیمت این محصول یک میلیون و 400 هزار تومان است. این دستگاه با مجهز بودن به موتور لرزشی برای اصلاح موهای ضخیم بسیار مناسب است. این ماشین تیغه‌هایی از جنس استیل پیشرفته دارد که در برابر زنگ‌زدگی بسیار مقاوم است. با استفاده از این محصول می‌توان موهای سر را در اندازه‌های یک تا 3.5 میلی لیتر کوتاه کرد.

این محصول مجهز به باتری پرقدرت 2 هزار و 500 میلی آمپری است که شارژ کامل آن 3 ساعت زمان می‌برد و می‌توان از آن به مدت 5 ساعت استفاده کرد. با استفاده از اهرم قرار گرفته در کنار بدنه می‌توان بدون نیاز به شانه، میزان اصلاح دلخواه را تنظیم کرد. بر روی بدنه دستگاه یک صفحه LCD تعبیه شده است که می‌توان به وسیله آن از میزان شارژ باقی مانده و زمان روغن کاری تیغه‌ها آگاهی پیدا کرد. این ماشین اصلاح می‌تواند برای استفاده در محیط منزل و آرایشگاه‌ها بسیار مناسب باشد.

3- ماشین اصلاح شارژی موی سر و صورت موزر مدل 1430-0050

قیمت این ماشین 3 میلیون و 600 هزار تومان است. این مدل از جدیدترین دستگاه‌های شارژی موزر است که با برق و باتری کار می‌کند. برای شارژ کامل این محصول به 140 دقیقه زمان نیاز است و پس از شارژ می‌توان از آن به مدت 3 ساعت استفاده کرد. همچنین، شارژ سریع این دستگاه تنها 5 دقیقه زمان می‌برد.

این ماشین اصلاح تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ و شانه‌هایی در اندازه‌های 3، 6، 9، 12 دارد. این محصول مجهز به تکنولوژی تریمر است که می‌توان از آن برای مرتب کردن مو‌های کوتاه و نازک سر و صورت همچون ریش و سبیل، خط ریش و پشت گردن بهره برد.

4- ماشین اصلاح موی سر و صورت وال مدل Super Taper

قیمت این محصول سه میلیون و 900 هزار تومان است. از این محصول می‌توان به دو صورت برق خانگی( باسیم) و باتری قابل شارژ ( بی‌سیم) بهره برد. این ماشین می‌تواند موها را در اندازه‌های یک تا سه میلی متر اصلاح کند. این محصول مجهز به 4 شانه در اندازه‌های 3، 6، 10، 13 و تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ است. پس از شارژ کامل این محصول می‌توان از آن به مدت 100 دقیقه استفاده کرد.

ماشین اصلاح موی سر وال مجهز به تکنولوژی اصلاح برش مستقیم است که موهای سر و صورت را با مرزبندی مشخص برش می‌دهد. بنابراین، می‌توان به کمک این دستگاه موها را در هر اندازه‌ای با سرعت و دقت بالا اصلاح کرد. این ماشین اصلاح با موتور لرزشی قدرتمندی که دارد می‎‌تواند موهای ضخیم را اصلاح کند. این ماشین می‌تواند برای آرایشگرها جهت استفاده در محیط کار حرفه‌ای خود بسیار مناسب باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “پرفروش ترین ماشین اصلاح مو در دیجی کالا + قیمت

  1. Kingferi گفته:

    شما قانون کپی رایت را رعایت نکردین وازش رد شدین.باو چه اجازه ای عکس منو گزاشتین برای تبلیغات موزرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز