آشنایی با 4 اثر دیدنی جذاب در تور اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهای گردشگرپذیر اروپایی است. در سال 2022 تقریبا 59 میلیون نفر از طریق پروازهای هوایی وارد خاک این کشور شدند که در قیاس با سال 2021 رشد قابل توجهی داشت. به طور کلی طی چند سال اخیر حجم سفر به اسپانیا زیاد شده و احتمالا امسال رشد بیشتری داشته باشد.

به گزارش کاماپرس، تعداد گردشگرانی که سالانه به اسپانیا سفر می­کنند، در حال فزونی است و دلیل عمده آن نیز به فرهنگ غنی و آثار باستانی این کشور مربوط می­شود. تور اسپانیا نیز به همین دلیل پرورنق است و همواره عرضه می‌شود.

در این گزارش برخی آثار دیدنی اسپانیا و تورهای معروف آن معرفی شده است.

تور اسپانیا - کاماپرس

معبد کفاره ساگرادا فامیلیا

اسپانیا یکی از کشورهای پر معبد است و به همین دلیل گردشگران زیادی جذب آن می‌شوند. ساگرادا فامیلیا که به اختصار ساگرادا هم نامیده می‌شود، یک کلیسای کاتولیک رومی در بارسلون است. کار ساخت این معبد توسط آنتونی گائودی، معمار بزرگ اسپانیایی در سال 1882 آغاز شد و همچنان نیمه کاره است! اما با این وجود، هر ساله نزدیک به 2.5 میلیون نفر از آن دیدن می‌کنند. این اثر یکی از شاهکارهای گائودی شناخته می‌شود و زیبایی خاصی دارد. امکان بازدید از این معبد در تور اسپانیا فراهم شده است.

راز آسمان پایتخت

کاخ سلطنتی اسپانیا

یکی از جاذبه‌های دیدنی کشور اسپانیا، کاخ سلطنتی است که در شهر ماردید قرار دارد. این کاخ تنها در مراسم­های دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا این کاخ در طول روز باز است؛ مگر در صورتی که این محل برای تجارت رسمی مورد استفاده قرار ‌گیرد. این کاخ سلطنتی بالغ بر 2000 اتاق دارد که از جمله دیدنی‌های آن اتاق تخت شاه، اسلحه خانه سلطنتی و باغ‌های ساباتینی است. بازدید از این کاخ در تور اسپانیا گنجانده شده است.

موزه ملی پرادو

موزه ملی پرادو در بخش مرکزی شهر مادرید قرار گرفته و سالانه گردشگران زیادی از آن دیدن می­کنند. ساختمان این موزه جذاب مربوط به قرن 18 میلادی است و به دلیل سبزه زار و درختانی که در اطراف آن قرار گرفته، به نام پرادو- در زبان اسپانیایی علفزار- شناخته می‌شود. این موزه محل نگهداری انواع مجسمه، قالب مهرزنی، نقاشی و اشیای گرانبها  است. براساس آمار منتشر شده در سال 2017 بالغ بر 35 هزار اشیای گرانبها و قدیمی در این موزه وجود دارد و تماشای آن برای علاقه­مندان آثار هنری اروپایی بسیار جذاب خواهد بود. امکان بازدید از این موزه در تور اسپانیا فراهم شده است.

شهر روندا

یکی دیگر از جاذبه‌های اسپانیا شهر روندا نام دارد که در دوره سلت‌ها پایه­‌گذاری شد. این شهر کوچک روی صخره عظیمی قرار گرفته و یک پل باشکوه دارد. این شهر قدیمی به دلیل داشتن حلقه گاو نر در اسپانیا و حمام‌های رومی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در حال حاضر بالغ بر 35 هزار نفر در روندا زندگی و هر ساله گردشگران زیادی از این شهر دیدن می‌­‌کنند. بازدید از این شهر در تور اسپانیا تدارک دیده شده است.

تور اسپانیا - کاماپرس

انواع تور اسپانیا

تور تنریف بارسلون: تور اسپانیا بسته به هدف گردشگر و مقصد و شهر مورد نظر در این کشور دارای انواع مختلفی است. یکی از تورهای اسپانیا، تور تنریف بارسلون نام دارد که از محبوب‌ترین تورهای اسپانیا به شمار می­رود. این شهر به بهشت گمشده اسپانیا معروف است و در آن پارک ملی تیده و تیمانفایا قرار دارد.

تور بارسلون ایبیزا مادرید: دیگر تور اسپانیا، بارسلون ایبیزا مادرید نام دارد که برای علاقه­‌مندان به دریا و گشت در سواحل مناسب است. بارسلون معروف‌ترین شهر اسپانیا است که به دلیل داشتن جاذبه‌های بسیار تاریخی و فوتبالی مورد توجه بوده و تور آن رونق دارد.

تورهای بارسلون والنسیا، بارسلون مالاگا، ایبیزا مادرید و تنریف ماردید نیز از دیگر تورهای پرطرفدار اسپانیا به شمار می­‌روند.

تور اسپانیا - کاماپرس

تورهای معروف اسپانیا را از کجا رزرو کنیم؟

برای رزرو هر یک از این تورها بهتر است از همین حالا و پیش از مواجهه با ترافیک آخر سال از درگاه «تراول تکماه» اقدام کرد. تراول تکماه، یک آژانس مسافرتی معتبر ایرانی است که بهترین تورهای اسپانیا را برنامه­‌ریزی می‌کند. این مجموعه معتبر پرسابقه با کادری مجرب و تیم کارشناسی مسلط توانسته بهترین خدمات گردشگری داخلی و خارجی را به مشتریان خود ارائه دهد.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تورهای تخصصی اسپانیا می­‌توانند به وبسایت https://takmahtravel.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن­‌های 02188581915 و 09912015862 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکماه تراول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز