نکات مهم درباره ویزا ویتنام و سفر به این کشور

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ویتنام یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای علاقه‌مندان به طبیعت‌ است و هانوی، پایتخت این کشور سالانه میزبان تعدادی زیادی از گردشگران است. شالیزارهای سرسبز، شهرهای باستانی، بازارهای رنگارنگ و غذاهای درجه یک از عواملی است که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می­کند.

به گزارش کاماپرس، ویزا ویتنام در گذشته به صورت فرودگاهی صادر می‌شد، اما در حال حاضر این امکان وجود ندارد. این موضوع باعث شده که بسیاری از افراد برای درخواست و اخذ ویزا ویتنام دچار مشکل شده و نیاز به مشاوره‌ با کارشناسان در این زمینه داشته باشند.

این گزارش به بررسی نکاتی در رابطه با اخذ ویزا ویتنام و جاذبه‌های گردشگری این کشور پرداخته است.

ویزا ویتنام -کاماپرس

جاذبه‌­های گردشگری ویتنام

خلیج هالونگ، یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین مناطقی است که بسیاری از افراد برای بازدید آن اقدام به دریافت ویزا ویتنام می‌کنند. روزانه تعداد زیادی سفر دریایی از طریق این خلیج انجام می‌شود. این خلیج 1600 برج آهکی دارد که از آب‌های فیروزه‌ای بیرون آمده‌ و از نظر زمین‌شناسی نیز اهمیت زیادی دارد. به فاصله کمی از آن، خلیج بای تو لانگ قرار دارد، ولی جمعیت کمتری از آن دیدن می‌کنند. گردشگران در خلیج بای تو لانگ می‌توانند به کاوش در غارهای شلوغ و سواحل کوچک آن بپردازند و از غذاهای دریایی خوشمزه ویتنامی لذت ببرند.

راز آسمان پایتخت

ساپا نیز یکی از مناطق نسبتا دورافتاده در شمال غربی ویتنام است که در بین ابرها و کوه‌های سربه‌فلک‌کشیده تونکین قرار دارد و یکی از دیدنی‌ترین مزارع کشت برنج در این کشور است.

ویزا ویتنام-کاماپرس

آبشار دیتین که توسط قله‌های کارست احاطه شده است، به عنوان یکی از جذاب‌ترین آبشارها در تمام دنیا شناخته می‌شود. همچنین آبشار بن گیوک در مرز چین و ویتنام به عنوان دومین آبشار بزرگ جهان شناخته می‌شود.

پارک ملی فونگ نها که بانگ  دارای دریاچه‌های بکر فیروزه‌ای، غارهای باستانی و مناطق جنگلی است که امکان ماجراجویی­های متنوعی را برای گردشگران فراهم می‌کند. این پارک ملی دارای قدیمی‌ترین اشکال کارستی و اشکال آهکی است که 400 تا 450 میلیون سال قدمت دارند و یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های دیدنی ویتنام محسوب می‌شود. این مکان جزو آثار ثبت شده در یونسکو است که ارزش کاوش در سفر به ویتنام را دارد.

دانانگ به عنوان یکی از شهرهای ساحلی در مرکز ویتنام، پر از جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی است. پل دستان خدا یا پل طلایی در این شهر قرار دارد که یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر است. این جاذبه معماری در ارتفاع 1400 متری از سطح دریا قرار داشته و چشم‌انداز پانوراما و زیبایی از مناظر اطراف دارد.

مدارک لازم برای دریافت ویزا ویتنام

آماده‌سازی مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست ویزا ویتنام ضروری بوده و ناقص بودن مدارک ممکن است منجر به رد شدن درخواست ویزا شود. اسکن پاسپورت و عکس پرسنلی و همچنین مدارک مربوط به رزرو هتل و بلیط رفت‌وبرگشت از مدارک ضروری برای دریافت ویزا ویتنام است.

ویزا ویتنام توریستی در دو نوع یک بار ورود و چند بار ورود صادر می‌شود و هزینه صدور نوع یک بار ورود آن 70 دلار است. در صورتی که گردشگران تمایل به دریافت ویزا ویتنام چند بار ورود داشته باشند، باید 100 دلار بپردازند.

بهترین زمان سفر به ویتنام

بهترین زمان سفر به ویتنام بین ماه‌های نوامبر تا آوریل است. البته باید در نظر داشت که انتخاب زمان سفر به نحوه برنامه‌ریزی برای گردش بستگی دارد. برای افرادی که تصمیم به کوه‌نوردی در ارتفاعات دارند، ماه‌های اکتبر تا مارس برای سفر ایده‌آل است. ارتفاعات اطراف ساپا نیز از دسامبر تا فوریه برفی است و در مقابل، دمای هوا در منطقه دلتا 35 درجه سانتی‌گراد است.

دریافت ویزا ویتنام با “سفر هالیدی”

آژانس گردشگری سفر هالیدی در زمینه گردشگری و ارائه خدمات مربوط به اخذ ویزا فعالیت می­‌کند. تیم حرفه‌ای این مجموعه متشکل از متخصصان در صنعت گردشگری و برنامه‌نویسان حرفه‌ای، تلاش می‌کنند با ارائه خدمات اینترنتی، رفت‌وآمدهای غیرحضوری و هزینه‌های اضافی را حذف کنند. سفر هالیدی دارای مجوزهای لازم از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری است و به متقاضیان در زمینه ارائه خدمات مربوط به اخذ ویزا الکترونیکی یا ویزاهایی که نیاز به درج در پاسپورت دارند، کمک می‌کند.

گردشگران برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به وبسایت https://safar.holiday مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز