نکات مهم برای انتخاب گل ماشین عروس

گل ماشین عروس-کاماپرس
لست سکند

گل­ آرایی، یک کار کاملا تخصصی است که متناسب با مراسم باید این کار را به گروه یا فرد حرفه‌ای سپرد ؛ به‌­ویژه اگر گل­ آرایی برای مراسم خاصی مانند جشن عروسی باشد. انتخاب نوع گل متناسب خودرو، رنگ آن، پراکندگی یا تمرکز آن در یک نقطه و مواردی از این دست از جمله نکات مهم برای گل آرایی ماشین عروس است.

کاماپرس در این گزارش، نکات مهم برای گل آرایی ماشین عروس را ارائه کرده است.

دلایل اهمیت گل آرایی ماشین عروس

مراسم عروسی از جمله مراسم‌هایی است که صاحبان مجلس تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر آن به کار می‌برند. در برنامه­‌ریزی مراسم عروسی، برخی کارها مانند رزرو تالار در صدر لیست قرار دارند و بعضی تالارها پکیج‌هایی دارند که در آن تمام کارهای مربوط به مهمانی انجام می‌شود، اما معمولا برای گل آرایی و انتخاب گل ماشین عروس باید خود عروس و داماد به مراکز تخصصی مراجعه کنند و کار را به دست کاربلدان این حوزه بسپارند.

برخلاف تصور عموم مردم، از میان تمام امور مربوط به عروسی، انتخاب ماشین و گل آرایی آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ، زیرا گل ماشین عروس نقش قابل توجهی در عکاسی و فیلمبرداری مراسم دارد؛ به همین دلیل عروس و داماد باید  نسبت به انتخاب گل ماشین حساسیت ویژه‌ای داشته باشند و صرفا بابت صرف هزینه کمتر و ارزان تمام شدن، این کار را به دست هر کسی نسپارند.

راز آسمان پایتخت

نکات قابل توجه در گل آرایی ماشین عروس

برای گل آرایی ماشین عروس باید به نوع خودرو دقت ویژه‌­ای داشت. بعضی از عروس و دامادها ترجیح می‌دهند با هزینه کمتر، ماشین خود را گل آرایی کنند، اما گروهی دیگر مایلند که بهترین شب زندگی خود را با یک ماشین لوکس مدرن یا کلاسیک سپری کنند تا بعدها خاطره شیرین از این شب داشته باشند.

بسته به نوع ماشین، نوع گل انتخابی و سبک گل آرایی متفاوت خواهد بود. بعضی گل‌ها حالت نوستالژیک داشته یا رنگ­‌بندی جالب توجهی دارند و به اصطلاح روی ماشین کلاسیک جا می‌گیرند، اما گروه دیگری از گل‌ها بیشتر برای گل آرایی ماشین‌های مدرن و جدید مناسب است.

گل ماشین عروس-کاماپرس

به هر حال متخصصان این حوزه متناسب با ماشین انتخابی، گل مناسب را برای گل آرایی آن به کار می‌برند. در هر صورت، موقع انتخاب گل باید یک سری نکات را به شخصی که گل آرایی را برعهده گرفته، یادآوری کرد. در ادامه برخی از این نکات توضیح داده شده است.

1-بهتر است از گل‌هایی با ماندگاری بالا استفاده شود تا بعد از گذشت چند ساعت و با ورود خودرو به تالار، حالت پژمردگی پیدا نکنند.

2-هامورنی رنگ‌ها مورد توجه قرار گیرد.

3-بعضی زوج­‌ها تمایل دارند که گل آرایی ماشین با دسته گل عروس یا گل کت داماد هماهنگ باشد که باید این نکته را به گل آرا یادآوری کرد.

4- معمولا متخصصان و باتجربه‌های این حوزه، خودشان با توجه به حساسیت‌ها و تاکیدها بهترین نوع گل را انتخاب می‌کنند؛ بنابراین نباید بر انتخاب و گل آرایی ماشین عروس با گل‌های گران قیمت تاکید کرد.

گل ماشین عروس-کاماپرس

گل آرایی ماشین عروس با «ماشین قدیمی»

انتخاب گل ماشین عروس کار چندان راحتی نیست و حساسیت‌های زیادی دارد. در صورتی که تاریخ مراسم عروسی نزدیک است و به این موضوع حساسیت دارید، بهتر است که به سایت ماشین قدیمی به آدرس mashinghadimi.com مراجعه کنید. این مجموعه با داشتن تیم حرفه‌ای، گل آرایی ماشین عروس کلاسیک مورد نظر شما را به بهترین نحو انجام می‌دهد. تیم گل آرایی این مجموعه با مهارت و تجربه کافی، ماشین عروس را به بهترین نحو و با در نظر گرفتن حساسیت‌های زوجین، تزئین کرده و خاطره خوبی را برای آنان رقم خواهد زد.

حتی امکان انتخاب ماشین عروس نیز در این مجموعه فراهم است . برای این منظور می‌توان با مراجعه به بخش کلاسیک سایت ماشین قدیمی، خودرو مورد نظر را انتخاب کرد. در واقع این امکان فراهم شده که صفر تا صد کارهای مربوط به ماشین عروس را به تیم حرفه‌ای ماشین قدیمی سپرد. در صورت درخواست زوج‌­ها، مسئولان ماشین کلاسیک، عکس ماشین‌های کلاسیک همراه با گل آرایی آنها را در واتساپ برای آنان ارسال خواهند کرد.

متقاضیان به منظور آگاهی از شرایط اجاره خودرو و قیمت گل ماشین عروس می توانند از طریق سایت با شماره تلفن همراه 09121883522 تماس بگیرند. همچنین امکان ارتباط با مسئولان ماشین قدیمی از طریق صفحه اینستاگرام  (golzar_rent)  نیز وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : گلزار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز