نکات مهم برای اجاره مینی بوس

مینی بوس - کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

اجاره مینی بوس با توجه به مزایای آن – از فضای بزرگ و راحت گرفته تا کاهش هزینه‌های حمل  و نقل – یک گزینه ایمن و مقرون به صرفه برای سفرهای گروهی یا تردد افراد با تعداد بالا محسوب می شود.

به گزارش کاماپرس، مینی بوس، یک وسیله جمع و جور، جادار، ارزان و البته همه کاره است و برای حمل و نقل و تردد در موقعیت‌های گوناگون اعم از سفرهای درون شهری و برون شهری، تورهای گردشگری، سرویس مدارس و ادارات، وسیله ایاب و ذهاب مراسم‌های عروسی و ختم و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد؛ با این حال، آشنایی با شرایط اجاره مینی بوس برای سفری امن و مطمئن ضروری است.

این گزارش به بررسی نکات ضروری در اجاره مینی بوس ‌پرداخته است.

مزایای اجاره مینی بوس

مینی بوس یکی از خودروهای ترابرد مسافر با ظرفیت بین 17 تا 30 نفر است که با ظاهر جمع و جور خود طرفداران بسیاری دارد. مزایای اجاره مینی بوس در ادامه بررسی شده است.

فضای بزرگ و راحت: نخستین مزیت اجاره مینی بوس برای سفر در مقایسه با سفر با دو یا سه خودرو شخصی، جادار و راحت بودن آن است. با اجاره مینی بوس به ویژه برای سفرهای طولانی می‌توان در طول سفر در راهرو آن راه رفت، ایستاد یا استراحت کرد.

راز آسمان پایتخت

ایمنی بالا: از دیگر مزایای اجاره مینی بوس، ایمنی بالای آن‌ است؛ چرا که مینی بوس‌های اجاره‌ای همگی دارای معاینه فنی و بیمه هستند. در صورت اجاره مینی بوس با راننده نیز راننده‌ها همگی کارآزموده و مجرب هستند.

مقرون به صرفه بودن: اجاره مینی بوس نقش قابل توجهی در کاهش هزینه‌های سفر دارد؛ چرا که با اجاره مینی بوس به جای استفاده از چند خودرو شخصی، میزان مصرف سوخت و هزینه آن کاهش می‌یابد و هزینه اجاره نیز بین مسافران تقسیم می‌شود. از طرفی اجاره مینی بوس نیازی به پرداخت هزینه‌های تعمیرات جاری و استهلاک ندارد.

انواع اجاره مینی بوس

مینی بوس‌ها همه کاره هستند و می‌توان در موقعیت‌های گوناگون از آن‌ها استفاده کرد. برخی از مهم‌ترین کاربردهای اجاره مینی بوس در ادامه بررسی شده است.

مینی بوس بین شهری: اجاره مینی بوس بین شهری با توجه به برخورداری این نوع مینی بوس‌ها از امکانات رفاهی مانند تلویزیون، رادیو، کولر و گرمایش، برای سفرهای طولانی مانند تورهای گردشگری، اردوهای دانشجویی و دانش‌آموزی و اردوی مسابقات ورزشی مناسب است.

مینی بوس درون شهری: اجاره مینی بوس درون شهری با توجه به ظرفیت و امکانات کم‌تر آن، برای ترددهای درون شهری و کوتاه از جمله سرویس مدرسه، دانشگاه و ادارات، ترانسفر فرودگاهی تا هتل یا حتی وسیله حمل و نقل در مراسم‌های عروسی و ختم مناسب است.

مینی بوس برون شهری: اجاره مینی بوس برون شهری با توجه به امکانات بیشتر آن نسبت به مینی بوس‌های درون شهری، برای سفرهای کوتاه  1روزه و برون شهری مناسب است.

بهترین مدل‌های مینی بوس برای اجاره

انواع برندهای مینی بوس‌ اجاره‌ای خوب و ایمن شامل مینی بوس هیوندا، مینی بوس سیترا و مینی بوس ایسوزو با ظرفیت 18 تا 21 صندلی و همچنین مینی بوس فیات دوکاتو با ظرفیت 9 تا 16 صندلی است.

تفاوت مینی بوس وی آی پی با عادی

یکی از مواردی که پیش از اجاره مینی بوس باید از آن مطلع بود، تفاوت مینی بوس وی آی پی و مینی بوس عادی است. مینی بوس‌ وی آپی در مقایسه با نوع عادی آن دارای امکانات و تجهیزات رفاهی ویژه مانند تلویزیون، سیستم صوتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم نورپردازی، صندلی‌های راحت با پشتی نرم و سیستم‌های امنیتی است.

قیمت اجاره مینی بوس

قیمت اجاره مینی بوس به مولفه‌های متعددی همچون روزانه یا ساعتی بودن، با راننده یا بدون راننده بودن، نوع و مدل مینی بوس، ظرفیت مینی بوس، شهر و محل اجاره و همچنین شرکت اجاره دهنده مینی بوس بستگی دارد.

مینی بوس از کجا اجاره کنیم؟

مجموعه «پی سپار» به عنوان یکی از مراکز معتبر و فعال در زمینه خدمات حمل و نقل مسافران همچون اجاره خودرو و تامین خودرو در بخش‌های گوناگون، خدمات ویژه‌ای برای مشتریان خود فراهم کرده است. این مجموعه انواع خودروهای سواری، مینی بوس، اتوبوس و ون‌های داخلی و خارجی را در سراسر ایران به صورت روزانه و ساعتی اجاره می‌دهد.

با اجاره مینی بوس و دیگر خودروها از مجموعه پی سپار می‌توان از مزایای راننده‌های مجرب و کاربلد، تضمین کیفیت خدمات، قیمت منصفانه، ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان به سراسر کشور و پشتیبانی 24 ساعته نیز بهره‌مند شد.

متقاضیان برای اجاره روزانه و ساعتی انواع مینی بوس می‌توانند به وبسایت https://peysepaar.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 02144117400 و 09904040515 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : پی سپار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز