نکاتی برای یافتن بهترین پیشنهادات هتل با مقرون به صرفه ترین قیمت روز

تورهای مسافرتی لحظه آخر

وقتی نوبت به برنامه‌ریزی برای سفر می‌رسد، جست‌وجوی یک پرواز عالی اغلب بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند. اما همیشه این بزرگترین چالش سفر نیست. متناسب با مقصد شما، ممکن است که اقامت در هتل، بیشترین تاثیر را داشته باشد. بنابراین، پیدا کردن یک سایت خوب برای رزرو هتل ارزش وقت گذاشتن را خواهد داشت. پیش از سفر، نظرات مشتریان، نقاط قوت و ضعف سایت رزرو هتل، قیمت روز هتل‌های محبوب و بسیاری از موارد دیگر را با دقت بررسی کنید.

کاماپرس در ادامه به بیان چند نکته در این باره می‌پردازد.

بررسی روند قیمت‌گذاری

اگر برنامه سفر شما از قبل تعیین شده است، مقایسه قیمت روز اتاق‌ها را از چند هفته یا یک ماه قبل از مهلت رزرو خود شروع کنید. این بازه زمانی بسته به ترجیحات شما متفاوت است. به این ترتیب، با یک بررسی ساده داده‌های مفیدی برای شناسایی روند قیمت‌گذاری واحدهای اقامتی در اختیار خواهید داشت. برخی از سایت‌ها روند کاهش یا افزایش قیمت‌ها را برای شما علامت‌گذاری می‌کنند. اما اگر به‌دنبال بهترین قیمت روز برای رزرو هستید، هیچ چیز بهتر از توجه به نوسانات نرخ‌ها به تنهایی نیست. این کار ممکن است کمی زمان‌بر باشد اما نتیجه نهایی به پس انداز و صرفه جویی پول شما کمک می‌کند.

مقایسه قیمت روز واحدهای اقامتی در چندین سایت

عالی نیست اگر یک وبسایت رزرو هتل بیابید که همیشه ارزان ترین اتاق‌های هتل را پیشنهاد می‌دهد؟ تا زمانی که بهترین وبسایت برای رزرو هتل وجود پیدا نکنید، این شما هستید که باید قیمت‌ها را نه تنها هفته به هفته، بلکه در بین سایت‌های هتل مقایسه کنید. لازم نیست خیلی افراطی باشید؛ دو تا چهار سایت را در جست‌وجوی خود بگنجانید تا بتوانید تفاوت‌ها را ببینید.

راز آسمان پایتخت

 

بررسی هزینه نهایی و شرایط کنسلی

وقتی صحبت از اقامت در هتل به میان می‌آید، نکات ظریف زیادی وجود دارد. در صورت اجبار به لغو، چه مقدار از پول خود را می‌توانید بازیابی کنید؟ آیا در هنگام تسویه‌حساب از هزینه‌های هولناک اقامتگاه یا سایر افزایش قیمت‌ها شگفت‌زده خواهید شد؟ برخی از سایت‌های رزرو هتل همیشه قیمت روز را با مالیات و هزینه‌های جانبی درنظر می‌گیرند. سایر موارد ممکن است آن هزینه‌ها را در نمایش قیمت اولیه پوشش ندهند. اگر در وبسایتی نرخ به‌خصوص ارزانی می‌بینید، هم نوع اتاق و هم هزینه کل را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در نهایت با قیمتی بیش از حد انتظار خود روبه‌رو نخواهید شد.

نیازهای سفر خانوادگی خود را در نظر بگیرید

خانواده‌ها نسبت به سایر مسافران نیازهای متفاوتی دارند. اتاق‌های مجاور، سوئیت‌ها، آشپزخانه‌های کوچک و دیگر گزینه‌های چیدمان می‌تواند در سفر با بچه‌ها تفاوت بزرگی ایجاد کند. امکانات رفاهی مانند استخر، مراکز تناسب اندام، خدمات خانه داری و بسیاری از موارد دیگر، کیفیت سفر را تغییر می‌دهد. برخی از سایت‌های رزرو هتل پیشنهادات خوبی برای سفرهای خانوادگی معرفی می‌کنند.

سری به وبسایت سفرانه بزنید

اگر به دنبال یافتن و مقایسه قیمت روز بهترین هتل تهران و سایر شهرستان‌ها هستید، وبسایت سفرانه را از دست ندهید. این مجموعه با کسب سال‌ها تجربه در صنعت گردشگری بهترین هتل‌های پایتخت و سراسر ایران را با بیشترین تخفیف معرفی می‌کند. امکان مشاهده قیمت روز و رزرو بیش از 90 هتل تهران، بیش از 50 هتل در کیش و بسیاری از شهرهای ایران در وبسایت سفرانه وجود دارد. به عنوان مثال، قیمت روز اتاق دو تخته برای یک نفر در هتل پارسیان آزادی سه میلیون و 700 هزار تومان است. سفرانه این اتاق را با پنج درصد تخفیف به کاربران پیشنهاد می‌کند. هزینه اتاق استاندارد یک تخته در هتل پارسیان اوین تهران دو میلیون و 800 هزار تومان و اتاق یک تخته اقتصادی در هتل لاله تهران 2.300.000  هزارتومان است. رزرو اتاق در هتل لاله با لحاظ 25 تا 35 درصد تخفیف، تنها در وبسایت سفرانه صورت می‌گیرد. پشتیبانی در طول سفر، کارمزد کنسلی صفر و دریافت واچر آنی از جمله خدمات سفرانه است.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “نکاتی برای یافتن بهترین پیشنهادات هتل با مقرون به صرفه ترین قیمت روز

  1. امیرعلی ستوده گفته:

    الان بهتر هتل بریم سمت کیش یا سوئیت بگیریم کدام به صرفه تر هست راهنمایی میکنید لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز