نوروز 1403 سفر خارجی کجا بریم؟

لست سکند

با فرا رسیدن سال جدید و نزدیک شدن به ایام تعطیلات عید نوروز، تب و تاب بازار سفرهای خارجی هم گرم‌تر می‌شود و بسیاری از افراد به دنبال بهترین مقصد برای گذراندن تعطیلات و شروع سال جدید خود هستند.

معمولا به متقاضیان گردشگری تورهای نوروزی توصیه می‌شود که هر چه زودتر، تور دلخواه و مناسب خود را پیدا کنند تا با تکمیل ظرفیت مواجه نشوند و مقصد محبوب خود را به راحتی از دست ندهند.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین مقاصد خارجی برای تورهای نوروز 1403 را معرفی ‌کرده است. 

تور سریلانکا

با سفر به کشوری خوش آب و هوا همراه با طبیعتی بکر می‌توان ضمن سپری کردن ایام نوروز و تحویل سال جدید، خستگی‌های باقی مانده از سال قبلی را از جان و روح، خارج و سال جدید را با انرژی و نشاطی فزاینده آغاز کرد.

سریلانکا جزیره‌ای آرام با طبیعتی بکر و دارای تاریخ و فرهنگ غنی است. این کشور برای گردشگرانی که به تفریحات آبی و گذراندن تعطیلات در سواحل علاقه دارند، گزینه بسیار مناسبی است. در تور سریلانکا گشت و گذار در مراکز تجاری، بازارهای محلی در بافت‌های قدیمی شهر، بازدید از مجسمه‌های طلایی بودا، طبیعت بکر و سواحل زیبا تجربه‌ای خاص و فراموش نشدنی را برای گردشگران به همراه می‌آورد.

راز آسمان پایتخت

سریلانکا-کاماپرس

تور اسپانیا

بهار در مادرید به فصل شکوفه‌ها و غنچه‌ها معروف است. گردشگران با سفر به این شهر توریستی در نوروز 1403 می‌توانند سال جدید خود را در کنار عزیزانشان در زیباترین و دلنشین‌ترین لحظات جشن بگیرند.

بارسلونا از جمله شهرهای دنیاست که با پرسه زدن در کوچه و خیابان‌هایش همواره نوازنده‌ها و گروه‌های موسیقی را مشاهده می‌کنید که در حال نواختن شادترین موسیقی‌های دنیا هستند. در کنار بافت مدرن و معماری بی‌نظیر بارسلونا، این شهر دارای بهترین سواحل و دریایی زیباست که می‌تواند لذت تجربه تفریحات آبی متنوعی را در فصل بهار برای شما به ارمغان بیاورد.

ارزانترین-تور-نوروز-کاماپرس

تور سوئیس

بهار، زمانی است که طبیعت شهر لوگانو در سوئیس به زیباترین شکل خود پدیدار می‌شود و آب و هوای معتدلی در آن جریان می‌یابد. ماه فروردین از بهترین زمان‌ها برای سفر به سوئیس است. در این زمان افرادی که برای گذراندن جشن کریسمس و پیست‌های اسکی به این کشور آمده بودند، آن را ترک می‌کنند. از اواسط بهار کم کم هوا رو به خنکی می‌رود و قیمت‌ها نسبت به زمستان و تابستان کاهش پیدا می‌کند و گردشگران می‌توانند با سفر به لوگانو و زوریخ در بهار هزینه‌های خود را به مقدار بسیار بالایی کاهش دهند و سفری شیرین و به یادماندنی را تجربه کنند.

زوریخ، شهری زیبا همراه با بافتی از ساختمان‌های قدیمی و معماری قرون وسطایی و مناظر و طبیعت بکر و دیدنی و مراکز خرید، رستوران‌ها و اقامتگاه‌های مجلل، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگران در فصل بهار است.

ارزانترین-تور-نوروز-کاماپرس

تور ترکیبی فرانسه و ایتالیا

تور ترکیبی فرانسه و ایتالیا یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهایی خواهد شد که تجربه خواهید کرد؛ سفر به دو تا از پرگردشگرترین و محبوب‌ترین شهرهای دنیا و جایی که زیبایی مدرنیته و طبیعت بکرش حرف اول را می‌زند.

شهر زیبا و تاریخی رم سالهاست که به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری بازدیدکنندگان تبدیل شده است. رم دارای یکی از زیباترین معماری‌های جهان است و با داشتن آب و هوایی معتدل می‌تواند سفری خاطره‌انگیز را برای دوستداران هنر و تاریخ رقم بزند.

همچنین قدم زدن در کنار رودخانه آرام سین، بازدید از موزه‌ها و کلیساهای باشکوه پاریس و گوش دادن به موسیقی‌های چشم‌نواز خیابانی می‌تواند سفری خاطره‌انگیز و شیرین را برای مسافرین تور فرانسه رقم بزند.

ارزانترین-تور-نوروز-کاماپرس

آغاز سال جدید در طبیعت بکر فیلپین

هر کدام از جزایر فیلیپین، شگفتی‌ها و زیبایی‌های خاص خودش را دارد. کسانی که دوست دارند یک پرش هیجان‌انگیز از صخره تجربه کنند، می‌توانند به جزیره مارکوس فیلیپین بروند. در جزیره گاورنر نیز علاوه بر لذت بردن از سواحل زیبا و آب‌های شفاف و زلالش می‌توان تفریحات متنوع آبی همچون غواصی، قایق‌سواری و زیپ لاین را تجربه کرد. شب‌های فیلیپین نیز شور و نشاط خاصی دارد و از بسیاری از خیابان‌های این کشور صدای زیبای موسیقی و مهمانی‌های شبانه به گوش می‌رسد.

فیلیپین-کاماپرس

نوروز 1403 با ایواررویاهایتان را سفر کنید

آژانس گردشگری ایوار با بیش از 20 سال سابقه در زمینه برگزاری تورهای انفرادی و گروهی سفرهای آسیایی و اروپایی، یکی از معتبرترین آژانس‌های گردشگری برگزارکننده تورهای خارجی برای نوروز 1403 به شمار می‌رود. ایوار تمام مجوزهای لازم برای برگزاری تورهای خارجی و داخلی را داراست و امکاناتی همچون اخذ ویزای کلیه کشورهای خارجی، بیمه مسافرتی برای گردشگران، رزرو در بهترین هتل‌ها، همراهی تورلیدرهای فارسی زبان و نظایر آن را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

تورهای نوروزی ایوار، هر ساله از اواخر اسفند ماه آغاز می‌شود و تا نیمه فروردین سال بعد ادامه پیدا می‌کند. گردشگران سفرهای نوروزی 1403 می‌توانند به صورت دلخواه مقصد و تاریخ سفر خود را برگزینند و لحظه تحویل سال یا بعد از آن را در سفر سپری کنند.

متقاضیان رزرو تورهای گردشگری می‌توانند با مراجعه به وبسایت ایوار به آدرس www.eavar.com از خدمات، قیمت‌ها و بسته‌های متنوع گردشگری این مجموعه اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز