نكات مهم در تعمیرات پكیج

تعمیرات پکیج-کاماپرس

اگر مشكلات اولیه پكیج با ساده‌انگاری و سهل‌انگاری از سوی كاربران مواجه شود، می‌تواند در آینده تبعات سنگین­ تری برای آنان به همراه داشته باشد. افراد بهتر است هنگام مواجهه با بروز هرگونه مشكل و خرابی یا برای سرویس كامل پكیج‌ خود از متخصصان و كارشناسان این حوزه كمك بگیرند.

کاماپرس در این گزارش، نکات مهم برای تعمیرات پکیج را بررسی ‌کرده است.

مزایای تعمیرات دوره­‌ای پكیج

سرویس پكیج دیواری به دو صورت دوره‌ای و كامل صورت می‌گیرد. سرویس دوره‌ای هر سه یا شش ماه انجام می‌شود و در آن به بررسی آیتم‌هایی همچون تنظیم جرقه‌زن، تنظیم شعله، تنظیم گاز ورودی به پكیج، تنظیم فشار آب دستگاه، بازدید از دودكش، تنظیم باد منبع انبساط پكیج و امثال آن پرداخته می‌شود.

بارها پیش آمده كه پكیج به صورت خودكار خاموش شده و بعد از جرقه‌زدن نیز شمعك آن روشن نمی‌شود که‌ در این حالت گرد و غبار سیستم جرقه‌زن باید پاکسازی شود. همچنین قسمت درونی دستگاه هم باید از گردوغبار زدوده شود تا بتواند عملکردی بهینه و کارآمدی از خود نشان دهد.

تعمیرات دوره‌ای و سرویس به موقع پکیج مانع از خرابی و استهلاک قطعات آن می‌شود و از هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌کند. برای مثال، زمانی که پروانه موجود در فن تمیز باشد و گرد و غباری در اطراف آن نباشد، راحت‌تر به سیستم پرشر وصل می‌شود، ولی هنگامی كه پرشر به راحتی به فن متصل نشود، فشار وارد شده به آن، عملكرد فن را مختل می‌كند و آن را از بین می‌برد.

راز آسمان پایتخت

در سرویس دوره‌ای، مشكلات جزئی پكیج با كمترین هزینه برطرف شده و از بروز خرابی‌های بیشتر و مشكلات جدی‌تر دستگاه جلوگیری می‌شود. از دیگر مزایای سرویس دوره‌ای می‌توان به صرفه‌جویی در هزینه قبوض انرژی مصرفی آب، برق و گاز، كاركرد بهینه و كارآمدتر دستگاه در فصول سرد زمستان و جلوگیری از تعویض زودهنگام پكیج اشاره كرد.

تعمیر پکیج-کاماپرس

بهترین زمان سرویس پكیج دیواری

اكثر سرویس‌كاران متخصص در حوزه تعمیرات پكیج معتقدند كه بهتر است سرویس پكیج دیواری قبل از آغاز فصل سرما انجام شود. در صورت انجام به موقع تعمیرات،‌ افراد در روزهای سرد سال برای گرمایش منزل مسكونی یا اداری خود دچار مشكل نخواهند شد.

علائمی كه نشان می‌دهد پكیج شما به سرویس نیاز دارد

علائمی همچون خاموش شدن ناگهانی پكیج،‌ بو و مزه داشتن آب، نشتی آب پكیج، وجود صدا در رادیاتورها، سرد و گرم شدن آب مصرفی یا آب حمام، عدم گرمایش مناسب و روشن بودن مداوم دستگاه و انفجاری روشن شدن پكیج نشان‌دهنده آن است كه پكیج شما باید به سرعت توسط متخصصان تعمیر پكیج بازدید شود تا با تشخیص سریع مشكل، ‌از بروز خرابی‌های جدی و بیشتر جلوگیری شود.

تعمیرات پکیج-کاماپرس

هزینه سرویس پكیج

سرویس پكیج دیواری معمولا هزینه زیادی ندارد، اما عوامل متعددی همچون آخرین زمان سرویس دستگاه، بر هزینه آن اثرگذار خواهد بود. برای مثال اگر از آخرین سرویس پكیج شما حدود یك سال گذشته باشد، ممكن است در این مدت، دستگاه دچار مشكلات عمده دیگری شده باشد. هنگامی كه كارشناس متخصص برای سرویس پكیج شما فرستاده می‌شود، این مشكلات عمده را نیز باید تعمیر كند و این مسئله برهزینه‌ سرویس پكیج دوره بعدی تاثیر می‌گذارد.

اما اگر كاربران پكیج خود را به صورت دوره‌ای تعمیر كرده باشند، پكیج عملكرد بهتری از خود نشان خواهد داد و خرابی‌های بیشتری برای آن پیش نخواهد آمد؛ درنتیجه، هیچ قطعه‌ای نیاز به تعمیر و تعویض نخواهد داشت و سرویس‌كار فقط مشكلات جزئی را برطرف می‌کند و افراد مجبور به پرداخت هزینه بیشتر نخواهند بود.

تعمیرات پكیج در فردیس

شركت تولیدكننده پكیج فردیس كه به نام تجاری “فراز تعمیر” شناخته شده است، یكی از برترین تولیدكنندگان حوزه پكیج‌های دیواری، گرمایش اجباری و گرمایش هوشمند به­ شمار می‌رود. این شركت با برخورداری از كارشناسان و متخصصان مجرب در حوزه تعمیرات انواع مدل‌های پكیج، به شناسایی مشكل دستگاه و برطرف كردن آن در كمترین زمان ممكن می‌پردازد. دارندگان پکیج دیواری بوتان می‌توانند از بهترین متخصصان نمایندگی بوتان در فردیس برای تعمیرات دوره‌ای یا سرویس کامل پکیج‌های خود کمک بگیرند.

نمایندگی پكیج فردیس، یكی از چندین نمایندگی این شركت در سراسر ایران است كه آماده فروش و پشتیبانی از محصولات این شركت همانند پكیج‌های گرمایشی و سرمایشی، انواع چیلر، بویلر و رادیاتور است. افراد می‌توانند با استفاده از خدمات مركز تخصصی تعمیرات پكیج در فردیس از تجربه و تخصص كارشناسان ماهر در راستای تعمیر و نگهداری بهتر و كارآمدتر پكیج بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : فراز تعمیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز