نقش فرش در زیباسازی دکوراسیون پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی -کاماپرس
لست سکند

چیدمان و دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی هر خانه نشان دهنده سلیقه صاحب آن  است. گذشته از اینکه دکوراسیون این بخش‌ها سلیقه هر فرد را نشان می‌دهد، روی روحیه نیز تاثیرگذار است؛ بنابراین دکوراسیون اتاق‌های اصلی خانه اهمیت زیادی دارد. فرش ایرانی، یکی از ابزار دکوراسیون سالن پذیرایی است که جلوه خاصی به آن می­بخشد.

به گزارش کاماپرس، انتخاب فرش، یکی از اساسی‌ترین مقدمات برای داشتن دکوراسیون داخلی ساده، شیک و جذاب است. فرش در ایران یکی از عوامل زیبایی خانه محسوب می‌شود و به دلیل رنگ بندی متنوع، امکان ست کردن آن با دیگر لوازم خانه به راحتی وجود دارد.

در این گزارش، چگونگی شیک کردن دکوراسیون پذیرایی خانه با فرش شرح داده شده است.

نکات کاربردی برای تزئین اتاق یا سالن پذیرایی

سالن پذیرایی هر خانه جزو اصلی‌ترین بخش‌های آن بوده و دکوراسیون آن از اهمیت زیادی برخوردار است. معمولا فرش پذیرایی مخصوص، به این بخش از خانه رنگ و لعاب خاصی می‌دهد. بدون توجه به مدرن یا سنتی بودن دکوراسیون خانه، فرش نقش کلیدی در کف پوشی سالن پذیرایی و شکل ظاهری آن ایفا می­کند. انتخاب هوشمندانه فرش اعم از ماشینی یا دستباف باعث می­شود که فضای داخلی خانه جذاب‌تر و زیباتر شود. با توجه به ابعاد سالن پذیرایی، سبک منزل و لوازم و وسایل خانگی، باید فرش مدرن جدید یا کلاسیک انتخاب شود تا شکل و شمایل منزل رسمی‌تر و جذاب‌تر شود.

فرش کاماپرس

راز آسمان پایتخت

رنگ‌های جذاب فرش‌های ایرانی

در صورتی که مایل به خرید بهترین فرش برای سالن پذیرایی خانه هستید، بهتر است با رنگ بندی این محصولات آشنا شوید. رنگ بندی فرش ایرانی تنوع زیادی دارد و بسته به سبک و سیاق سالن پذیرایی قابل انتخاب است. معمولا در فرش‌های اصیل ایرانی رنگ‌های قرمز، سبز یشمی، قهوه‌ای، فیروزه‌ای، سفید و مشکی به چشم می‌خورد. در خانه‌هایی با طراحی سنتی و سالن پذیرایی کاملا اصیل ایرانی، فرش قرمز، رنگ و لعاب خاصی به آن می­‌دهد. فرش قرمز نماد شادی، لذت، زیبایی، شانس و اقبال است.

فرش‌هایی که رگه‌هایی از رنگ سبز دارند، به فضای خانه آرامش بیشتری می‌بخشند. فرش‌هایی با قالب رنگی سبز به عنوان نماد بهشت، قداست و بهار و سرسبزی شناخته می‌شوند. برخی از فرش‌های اصیل ایرانی نیز رنگ قهوه‌ای دارند که برای خانه‌های سنتی و مدرنیته کاربرد دارد. این رنگ‌ باعث یکدست شدن فضای خانه شده و به عنوان نماد باروری و حاصل خیزی شناخته می‌شود.

فرش-کاماپرس

بهترین فرش برای سالن پذیرایی

حال که ترکیب رنگی فرش‌ ایرانی را شناختید، بهتر است به دنبال انتخاب بهترین فرش ماشینی یا دستباف برای طراحی اتاق یا سالن پذیرایی باشید. در صورتی که مایل به خرید فرش با قیمت پایین‌تری هستید، فرش ماشینی گزینه مناسبی است. فرش ماشینی وزن کمتری نسبت به دستباف داشته و از لحاظ مقاومت و شست و شو حساسیت‌های فرش دستباف را ندارد. البته نوع فرش‌های ماشینی و برندهای تولیدکننده آن‌ها نیز متفاوت بوده و باید از میان آن‌ها بهترین فرش ماشینی متناسب با شرایط منزل انتخاب شود.

اما فرش دستباف جزو گران‌ترین فرش‌ها بوده و حتی کالای لوکس محسوب می‌شود. این فرش‌ها بیشتر جنبه تزئینی دارند و برای منازل و محوطه پذیرایی خانه‌هایی که اشیای گران قیمت دارند، مناسب است. شست و شوی این فرش‌ها نیز کار بسیار دشواری است و برای این کار باید نهایت دقت را به خرج داد.

خرید بهترین فرش از کارخانه “فرش کاشان”

با توجه به مطالب مذکور درباره چگونگی انتخاب فرش پذیرایی و به‌­ویژه فرش عروس، بهتر است به یک کارخانه معتبر برای خرید فرش مراجعه کنید که کارخانه فرش کاشان گزینه مناسبی برای این منظور است. این مجموعه انواع فرش 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه و 1200 شانه را بدون واسطه، در بازار به مشتریان عرضه می‌کند.

کارخانه فرش کاشان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فرش اعم از ماشینی و دستباف در کاشان است که مشتریان امکان خرید مستقیم از آن را با قیمت مناسب دارند. این مجموعه همواره تلاش کرده که سهولت در خرید فرش درجه یک و باکیفیت را فراهم کند. کارخانه فرش کاشان همیشه درصدد ارائه فرش‌های باکیفیت است. خریداران از بابت محصولات عرضه شده از این مجموعه دل نگرانی ندارند، زیرا تمامی محصولات این مجموعه با ضمانت نامه معتبر و کتبی به مشتریان ارائه می‌شود. براساس آمار و گزارش‌های موجود در سایت این مجموعه، درصد رضایت مشتریان از خریدهای انجام شده از کارخانه فرش کاشان بسیار زیاد بوده و توانسته نظرات زیادی را به خود جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : کارخانه فرش کاشان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز