نحوه خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت

تور لحظه آخری-کاماپرس

خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت این کشور، یک از روش‌هایی است که می توانید به وسیله آن تابعیت این کشور را به دست آورید.

شما می توانید با خرید یک ملک به ارزش 400 هزار دلار، تابعیت کشور ترکیه را به سادگی کسب کنید. برای این منظور، شما باید مبلغ مذکور را پرداخت کرده و پاسپورت خود را دریافت کنید. مبالغ کمتر از این عدد منجر به کسب تابعیت ترکیه نخواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید ملک و اخذ شهروندی ترکیه به شما این امکان را می دهد که سرپناهی برای خود، همسر و فرزندانتان فراهم کنید و در عین حال در این کشور زندگی و فعالیت کنید.

خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت و شرایط جدید

با خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت این کشور، شما قادر خواهید بود با حداقل 75 هزار دلار ملک دلخواه خود را در شهرهای بزرگ خریداری کنید. همچنین، با 50 هزار دلار نیز می‌توانید در شهرهای کوچک ملکی را به خریداری کنید. امکان خرید ملک از طریق افراد ایرانی یا شهروندان ترک نیز وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

فرآیند خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت به این صورت است که شما باید ملک های مسکونی را خریداری کنید. این روش به شما امکان می دهد تا تابعیت کشور را برای همسر و فرزندان زیر 18 سال دریافت کنید.

خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت و قوانین خرید املاک

خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت بر اساس قوانینی که دولت این کشور تعیین کرده، انجام می‌شود.

ایرانی‌ها می‌توانند املاک مسکونی، تجاری و زمین را به خود اختصاص دهند و باید به این نکته توجه داشت که فروش املاک به خارجی ها در مناطق مجاز صورت می‌گیرد.

توجه داشته باشید شما می‌توانید ملک خریداری شده را به ایرانی یا شهروند ترک به قیمت مناسب بازار بفروشید. و همچنین در صورت فوت مالک، ملک به وارثان طبق قانون ارث منتقل می‌شود.

قانون خرید ملک در ترکیه برای دریافت پاسپورت به شما امکان می‌دهد تا چند ملک را همزمان خریداری کنید. اما باید بدانید که خریدار موظف است ملک را تا 3 سال به فروش نرساند تا بتواند تابعیت این کشور را حفظ کند.

ایرانیان خارج از ترکیه می‌توانند ملک مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنند. طبق قانون اساسی ترکیه خرید زمین به مساحت 30 هکتار برای خارجی‌ها مجاز است و خارجیان می‌توانند تا حداکثر 10 درصد از زمین‌های هر ناحیه کشور را خریداری کنند و همچنین پس از خرید زمین، خریداران مجازند تا دو سال روی آن ساخت و ساز نمایند.

خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت و بهترین شهر

شهر استانبول می‌تواند اولین گزینه‌ی شما برای خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت باشد.

خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت، به شما کمک می‌کند تا با توجه به سلیقه و بودجه‌ی خود، با بهترین شرایط ممکن ملک مورد نظر خود را خریداری کنید. قبل از خرید، بهتر است با یک مشاور املاک مشورت کنید.

همچنین، شما می‌توانید در یک شهر کوچک چندین ملک را خریداری کنید؛ یکی را برای سکونت خود استفاده کنید و سایر ملک‌ها را اجاره داده و درآمدزایی کنید. این روش حتی در شهرهای بزرگ نیز قابل اجراست، اما شما باید بودجه‌ای مناسب برای خرید املاک داشته باشید.

خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت و گزارش ارزشیابی ملک

برای خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت، شما باید ارزش ملک خود را از طریق یک گزارش رسمی دریافت کنید. کارشناسان ملک با بررسی عوامل مختلف، ارزش ملک شما را تعیین می‌کنند.

این کارشناسان ارزش مکانی ملک شما را تشخیص می‌دهند و براساس اسناد و مدارک، مالکیت ملک را تایید می‌کنند. آنها اطلاعات فنی و بدهی‌های صاحب قبلی را به همراه تصاویر در گزارش خود منعکس می‌کنند. همچنین، قیمت ملک را دقیقاً تعیین کرده و با سایر ملک‌های مشابه مقایسه می‌کنند. این گزارش ارزشمند، به شما کمک می‌کند تا در خرید ملک تصمیم‌گیری مناسبی انجام دهید.

تنظیم سند ملک

شما می‌توانید به مشاور ملک خود اختیار دهید تا در تنظیم سند مشارکت کند. همچنین، می‌توانید مبلغ خرید ملک را از طریق صرافی‌های معتبر داخل کشور به ترکیه منتقل کنید. تنظیم سند ملک به نام شما یکی از مراحل مهم است.

خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت به شما این امکان را می‌دهد که حتی زمانی که به این کشور مهاجرت نکرده‌اید، ملک مورد نظر خود را خریداری کنید. پیدا کردن یک مشاور ملکی و یک صرافی معتبر، فرآیند خرید ملک را آسان خواهد کرد. شما می‌توانید از دوستان و آشنایان خود در ترکیه درخواست کمک در این زمینه داشته باشید و اسناد ملک را به مترجم ارسال کنید. سپس پس از ترجمه، می‌توانید اسناد را به دفترخانه رسمی ترکیه تحویل دهید تا اقدامات لازم صورت گیرد. همچنین، انشعابات ملک مانند برق، گاز، آب، و تلفن ثابت به نام شما ثبت می‌شود تا شما بتوانید هزینه خدمات را پرداخت کنید.

نکات مهم خرید خانه

برای خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت شما لازم است که درباره متراژ ملک خود اطلاعات دقیقی داشته باشید. متراژ ملک در ترکیه به دو صورت متراژ نت و متراژ بروت بیان می شود.

ضمناً باید از عدم بدهی ملک اطمینان حاصل کنید تا بتوانید ملکی بدون بدهی قبلی خریداری کنید. زیرا اکثر املاک در ترکیه در رهن بانک یا شخص فروشنده هستند.

اگر نسبت به داشتن پارکینگ علاقمند هستید توصیه می شود که ملکی با امتیاز پارکینگ خریداری کنید، این قضیه در مورد واحدهای آپارتمانی در شهرهای بزرگ از اهمیت به سزایی برخوردار است.

نحوه اخذ اقامت با خرید ملک

شما می توانید متناسب با بودجه خود ملک را به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید. برای دریافت سند کارهای اداری آن را در باید در دفترخانه به انجام برسانید. شما بعد از دریافت سند خانه، باید نسبت به بیمه کردن منزل هم اقدام کنید. توصیه می شود در زمان مراجعه به اداره مهاجرت ترکیه با اسناد تکمیل شده مراجعه کنید تا کارها و اقدمات شما با روال درست به انجام برسد.

شما می توانید بعد از خرید واحد آپارتمان یا ویلا نسبت به دریافت کارت اقامت اقدام کنید.

هزینه خرید املاک

قانون خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت به شما این امکان را می دهد که بتوانید در شهر مورد علاقه خود خانه را خریداری کنید. عواملی بر هزینه پرداختی شما موثر هستند.

شهر و منطقه ملک اولین عامل به شمار می رود و نوساز یا قدیمی بودن ملک و دسترسی به سیستم حمل و نقل و امکانات شهری نیز در این میان عوامل موثری محسوب می شوند. طبقه واحد، ویو، امکانات واحد، امکانات خانه نیز در افزایش یا کاهش مبلغ پرداختی شما نقش موثری دارند.

براساس توصیه های مشاور املاک قوانین خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت را لازم است جدی بگیرید.

روند قانونی تابعیت کشور ترکیه

خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت به شما این امکان را می دهد که براساس روال تابعیت این کشور را به دست بیاورید. بودجه شما تنها عامل موثر در این زمینه است. بعد از این عامل، هیچ عامل دیگری نمی تواند مانع شهروندی شما شود.

البته توجه کنید که شما لازم نیست که تمامی بودجه را برای خرید ملک هزینه کنید. بهرحال بعد از خرید ملک، هزینه های زندگی شما در شهر شروع می شود. اگرچه کسب و کار خود و میزان درآمد خود را مشخص کرده اید ولی بهتر است که مقدار مشخصی از بودجه خود را حداقل به اندازه یک ماه زندگی در ترکیه را مدنظر داشته باشید تا با مشکلات مالی مواجه نشوید.

در زمان خرید لازم است که شما از یک شهروند ترک، ملک را خریداری کنید. به منظور حفظ تابعیت بهتر است که تا سه سال ملک خریداری شده را به فروش نرسانید. شما می توانید املاکی که در آن ها سکونت ندارید را اجاره دهید. وکیلی که برای خرید خانه انتخاب می کنید می تواند روند خرید و پروسه سند زدن را برای شما تسهیل کند.

انتهای پیام

مرتبط با : آدریان گروپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “نحوه خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت

  1. آندیا ماهان گفته:

    کسی درمورد هزینه های خرید یه ملک کوچک در آنتالیا میتونه کمک کنه؟ حدودا چقدر میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز