نبشی فولادی، از کاربرد تا قیمت

نبشی فولادی یک نوع پروفیل در صنعت فولاد است که مصارف گوناگونی در صنایع گوناگون از جمله ساخت‌وساز دارد. این محصول به ویژه از نوع L شکل، در خرپاهای سقف، ساخت قاب، تریلرها، کشاورزی و دیگر موارد صنعتی مصرف می‌شود.

کاماپرس در ادامه به شرح کامل‌تری از این پروفیل فولادی پرداخته است.

موارد کاربرد و خصوصیات نبشی فولادی

نبشی فولادی راه حل مناسبی برای پروژه‌های ساختمانی، خانگی و تجاری شما است. این پروفیل فولادی طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها را پشتیبانی می‌کند. زاویه فولادی L شکل آن را به محصولی بادوام و گزینه‌ای عالی برای تعمیر و نگهداری عمومی تبدیل کرده است. ساخت آسان، قابلیت برش، ماشینکاری، سوراخکاری و مقرون به صرفه بودن از جمله ویژگی‌های مثبت این پروفیل محسوب می‌شود. نبشی‌ها در دو نوع پرسی و فابریک تولید می‌شوند. ساخت نبشی پرسی بر اساس فرآیند پروفیل نورد سرد صورت می‌گیرد. تولید نبشی فابریک بر پایه شیوه نورد گرم است. در تولید نبشی فابریک مرحله پرس کردن وجود ندارد. این پروفیل معمولا در ضخامت‌های چهار، پنج، شش و هشت میلی متر تولید می‌شود. امکان ایجاد ضخامت‌های متنوع در روش تولید نبشی فابریک بیش از شیوه پرسی امکان پذیر است.

عوامل موثر قیمت نبشی منظومه

نبشی‌ها به دلیل قابلیت‌های بسیاری که دارند در موارد گوناگونی کاربرد دارند. عوامل سیاسی و اقتصادی بسیاری در کاهش یا افزایش قیمت نبشی موثر است. نوسانات نرخ ارز از جمله دلار، مواد اولیه، حامل‌های انرژی، قیمت سنگ آهن، شمش، حمل و نقل، عرضه و تقاضا و کارخانه سازنده از جمله فاکتورهای تاثیرگزار هستند. کارخانه منظومه یکی از برندهای تولیدکننده نبشی در ایران است. وزن نبشی کارخانه منظومه یکی از اصلی ترین عوامل در افزایش قیمت این پروفیل به شمار می‌آید. خرید انواع محصولات فولادی به صورت آنلاین نیاز بسیاری از مشتریان این صنعت است. مجموعه آهن ملل مشخصات و قیمت روز انواع محصولات فولادی به ویژه نبشی منظومه را در وبسایت خود به طور کامل شرح می‌دهد. کارشناسان این مجموعه در صورت نیاز به مشتریان خدمات مشاوره تلفنی نیز ارائه می‌کنند.

جدول زیر شامل قیمت نبشی منظومه و سایر محصولات پرفروش بازار آهن می‌شود:

راز آسمان پایتخت

منبع: https://ahanmelal.com/steel-t-bars-studs-angles/steel-angle-price/manzoomeh-angle

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز