ناودانی چه مزایا و خصوصیاتی دارد؟

لست سکند

از دیگر محصولات پرکاربرد متعلق در دسته پروفیل‌ها می‌توان به ناودانی‌ اشاره کرد. این محصول فلزی از آن جا که استحکام و مقاومت بالایی دارد در صنعت ساخت و ساز به طور گسترده استفاده می‌شود.

کاماپرس در ادامه به معرفی این محصول فولادی می‌پردازد.

ویژگی‌های عمومی ناودانی

از نظر شکل ظاهری، ناودانی در دو دسته U شکل و C شکل طبقه بندی می‌شود. علاوه‌بر شکل، این پروفیل‌های فولادی را براساس وزن و طول نیز تقسیم بندی می‌کنند. ناودانی سنگین و ناودانی سبک، در اندازه‌های شش و 12 متری تولید می‌شود. این محصول توسط کارخانه‌های بسیاری تولید می‌شود. کارخانه فولاد نصر آذربایجان، از جمله تولیدکنندگان مطرح ناودانی است.

مزایای استفاده از ناودانی

آن چه باعث می‌شود از ناودانی‌های فلزی استفاده شود سهولت نصب و طراحی سبک وزن آن است. این دقیقا همان ویژگی است که به ناودانی در مقایسه با اسکلت چوبی مزیت و برتری می‌دهد. ناودانی به جهت ساختار محکمی که دارد باعث می‌شود تا حرکت هوا و انتقال صدا کاهش یابد. حمل و نقل و استفاده از ناودانی آسان است. همین موضوع باعث کاربرد گسترده آن در ساختمان‌های فولادی شده است. در هنگام به کارگیری این پروفیل فولادی، اضافه و حذف نمودن سایر قطعات آن به راحتی صورت می‌گیرد. سازگار بودن با محیط زیست و قابلیت بازیافت آن، از دیگر علل محبوبیت ناودانی است.

قیمت ناودانی

مانند سایر محصولات فولادی، عوامل متفاوتی نظیر اتفاقات سیاسی و اقتصادی در قیمت نهایی ناودانی تاثیرگزار است. اندازه، وزن و ضخامت ناودانی سه فاکتور فیزیکی مهم در تغییر هزینه نهایی این محصول هستند. برند تولید کننده یک عامل موثر دیگر در افزایش یا کاهش قیمت ناودانی است. میزان کیفیت محصول ارائه شده توسط سازنده می‌تواند قیمت ناودانی را تغییر دهد. از آن‌جا که امکان نوسان در نرخ محصولات بازار آهن به طور روزانه وجود دارد می‌توان با مراجعه به وبسایت آهن ملل یا تماس با کارشناسان این مجموعه از آخرین تغییرات در نرخ انواع محصولات فولادی مطلع شد. کارشناسان آهن ملل در صورت نیاز آماده ارائه پاسخگویی به سوالات و مشاوره به صورت تلفنی نیز هستند.

راز آسمان پایتخت

جدول زیر شامل هزینه برخی از محصولات پرفروش بازار آهن ایران می‌شود:

منبع: https://ahanmelal.com/steel-t-bars-studs-angles/steel-stud-price/nasr-azarbayejan-stud

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ناودانی چه مزایا و خصوصیاتی دارد؟

  1. امیرعلی ستوده گفته:

    قیمت آهن آلات هر روز داره میره بالا با اینکه دلار کم شده و بازار فعلا آروم اما روی بازار آهن اثر نذاشته متاسفانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز