ممنوعیت تردد در تهران اجرایی می شود

بعد از اجباری شدن استفاده از ماسک از درب خانه ، حالا ممنوعیت تردد در تهران نیز اجرایی می شود.

به گزارش کاماپرس با افزایش مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا و بالا رفتن رقم ابتلا در بیشتر شهرهای ایران، حالا وزیر بهداشت از محدودیت رفت و آمد در ۵ کلانشهر خبر می دهد. بر اساس این محدودیت هرگونه سفر از و به این ۵ کلانشهر ممنوع شده است.
سعید نمکی وزیر بهداشت درباره این محدودیت رفت و آمد در تهران و ۴ شهر دیگر گفت:« از رئیس جمهور درخواست کردم که اجازه بدهند در پنج شهر مهم که شیوع بالاست مانند کلان شهر تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه در سه روز تعطیلی منع عبور و مرور و محدودیت رفت و آمد اعلام کنیم که بلافاصله آقای روحانی با این پیشنهاد موافقت و به دستگاه‌های مربوط ابلاغ کرد. امیدوارم با اجرای این طرح بتوانیم، در این سه روز تعطیلی بعنوان یک کار جدید در کاهش ترددها و محدودیت‌های جدید ترافیکی، در راستای کاهش بیماری گام‌هایی را برداریم.»
سعید نمکی درباره موج جدید ویروس کرونا در ایران و استراتژی های جدید برای مبارزه با این بیماری به باشگاه خبرنگاران گفت:« با بررسی‌هایی که روی ویروس کرونا داشتیم متاسفانه ویروس دچار جهش‌ها و تغییراتی شده است. در سرعت انتشار و گرفتار کردن جمعیتِ بیشتر سرعت عمل بیشتری پیدا کرده و این زنگ خطری برای کشور برای رعایت فاصله گذاری، مسافرت‌ها و استفاده از ماسک است. در استراتژی‌های جدیدی که تنظیم کردیم علاوه بر محدودیت‌هایی که اعمال می‌کنیم، برنامه‌هایی را برای تست و بیماریابی جدید، با همکاری‌ سازمان بسیج، سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌هایی که قبلا و در موج اول با هم همکار بودیم، اجرا خواهیم کرد.با توجه به فرارسیدن فصل سرما و تشدید موج بیماری، ما برنامه‌های جدیدی را تدوین کردیم که یکی از اضلاع آن سخت‌گیری‌ها و اعمال محدودیت‌های بیشتر است.»
برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز