مقایسه قیمت روز هتل های سراسر جهان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آیا به اقامت طولانی مدت در هتل ملزم هستید؟ یا فقط در مورد هزینه زندگی در هتل‌ها حس کنجکاوی دارید؟ در هر صورت، شما به جای مناسبی آمده‌اید. شایان ذکر است که قیمت روز اتاق‌های هتل می‌تواند تحت تاثیر عواملی مانند زمان سال و هر رویداد خاصی، متفاوت باشد. به عنوان مثال، در فصل اوج سفر یا رویدادهای مهم مانند کنفرانس‌ها یا جشنواره‌ها، قیمت روز اتاق هتل به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

کاماپرس در ادامه به راهنمای جامعی در این‌باره می‌پردازد.

میانگین هزینه اتاق یک هتل در ایالات متحده

وقتی صحبت از هزینه زندگی در هتل می‌شود، اولین چیزی که به ذهن می رسد، قیمت اتاق هتل است. هزینه متوسط اتاق ​​یک هتل در ایالات متحده حدود 130 دلار در هر شب است. اما این هزینه بسته به موقعیت و کیفیت هتل می‌تواند بسیار متفاوت باشد. به عنوان مثال، در شهرهای بزرگ مانند نیویورک، لس آنجلس و سانفرانسیسکو، متوسط هزینه​​ از 200 تا 400 دلار در هر شب متغیر است. این تفاوت قیمت به تقاضای زیاد برای اقامت در این شهرها و همچنین به طور کلی هزینه‌های بالاتر زندگی برمی‌گردد. در مقاصد توریستی محبوب مانند اورلاندو، لاس وگاس و هونولولو، میانگین هزینه رزرو اتاق هتل‌ها از این نرخ نیز بالاتر می‌رود. به عنوان مثال، در اورلاندو، هزینه متوسط ​​یک اتاق در هتل حدود 150 دلار در هر شب است، در حالی که در لاس وگاس می‌تواند به 250 دلار در هر شب برسد.

قیمت روز هتل-کاماپرس

قیمت روز واحدهای اقامتی در اروپا

هزینه متوسط ​​یک اتاق هتل در اروپا متناسب با کشور مقصد متفاوت است. این به عوامل متعددی از جمله هزینه زندگی در کشور، قدرت ارز آن و تقاضای گردشگران مربوط می‌شود. افزایش یا کاهش قیمت‌ها همچنین به زمان سال نیز بستگی دارد. به طور کلی، میانگین هزینه یک اتاق هتل در اروپا 79.60 یورو است. با این حال، تفاوت قابل توجهی بین کشورها وجود دارد. گران‌ترین کشور برای رزرو اتاق‌های یک هتل، سرزمین سوئیس است که میانگین هزینه آن به 145.48 یورو برای هر شب می‌رسد. پس از آن نروژ، ایسلند و دانمارک در صدر جدول قرار دارند. از سوی دیگر، یکی از کم‌هزینه‌ترین کشورها برای رزرو، سرزمین بلغارستان است. میانگین هزینه آن 35.21 یورو برای هر شب درنظر گرفته می‌شود. مجارستان و رومانی از دیگر کشورهای نسبتا ارزان اروپایی هستند.

راز آسمان پایتخت

قیمت روز اتاق در هتل‌های تهران

برای هتل‌های دو ستاره تهران، میانگین قیمت در روزهای عادی هفته 35 دلار آمریکا و متوسط ​​قیمت در آخر هفته‌ها به 36 دلار آمریکا می‌رسد. هزینه میانگین هتل‌های سه ستاره تهران با نرخ 52 دلار و هتل‌های پنج ستاره با 187 دلار گزارش شده است. نوع واحد اقامتی و میزان خدمات و امکانات از مهم‌ترین عوامل تاثیرگزار هستند.

مقایسه آسان قیمت روز هتل‌های ایران با مجموعه سفرانه

به خاطر داشته باشید که این قیمت‌ها فقط به صورت میانگین گزارش می‌شوند. بسته به عوامل مختلفی می‌توانند افزایش یا کاهش بیابند. برای این‌که بهترین انتخاب را داشته باشید توصیه می‌شود همیشه قبل از رزرو اتاق به خوبی تحقیق کنید و قیمت روز اقامتگاه‌ها را با هم مقایسه کنید. درحال حاضر رزرو یک واحد اقامتی در هتل‌ های تهران برای بسیاری از افراد اقدامی پرهزینه محسوب می‌شود اما این بدان معنا نیست که شما نتوانید گزینه‌های مقرون به صرفه‌تر یا هتل‌های شامل تخفیف را پیدا کنید.

آژانس گردشگری سفرانه طیف وسیعی از هتل‌های تهران و سایر شهرستان‌ها را همراه با اطلاعات کامل و قیمت روز جهت مقایسه در اختیار شما می‌گذارد. در این وبسایت فیلتر مرتب سازی براساس قیمت به این معنی است که می‌توانید در عرض چند ثانیه بهترین هتل را با مناسب ترین قیمت پیدا و رزرو کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “مقایسه قیمت روز هتل های سراسر جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز