معرفی 9 رستوران محبوب سریلانکا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سریلانکا به جنگل‌های سرسبز بارانی و سواحل ماسه‌ای دلنشین شهرت دارد. این کشور در جنوب هند واقع شده و به مقصدی بسیار محبوب برای گردشگران سراسر دنیا تبدیل شده است. سریلانکا پس از گذشت حدود 10 سال کشمکش داخلی، امروزه با پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه توریسم روبرو است. آشنایی گردشگران با بهترین رستوران‌های این کشور کمک می‌کند تا در تور سریلانکا خوش طعم‌ترین غذاها را تجربه کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، غذاهای خوشمزه و لذیذ سریلانکا مانند طبیعت شگفت‌انگیز آن بسیار معروف است؛ به طوری که سریلانکا را به نام سرزمین کاری و برنج می‌شناسند. علاقمندان به دریافت بهترین پکیج‌های مسافرتی سریلانکا 1402 می‌توانند به وبسایت آژانس هواپیمایی و مسافرتی الفبای سفر مراجعه کرده و از قیمت انواع تور سرالفیلانکا مطلع شوند. در ادامه، پرطرفدارترین رستوران‌های این کشور معرفی خواهد شد.

رستوران Sea Spray

بدون شک، سرو غذا در این رستوران، بهترین تجربه غذاخوری در فضای باز با مناظر خیره‌کننده اقیانوس هند برای توریست‌ها خواهد بود. رستوران سی‌اسپری، یکی از رستوران‌های پیشگام‌ شهر کلمبو در زمینه چیدمان سلطنتی در فضای باز است. طعم و عطر غذاهای این مجموعه به مذاق هر سلیقه‌ای فوق‌العاده به نظر خواهد رسید. میگوی سیر، باراموندی و میگوی ببری بهترین غذاهایی هستند که باید در این رستوران تجربه شوند.

راز آسمان پایتخت

رستوران Curry Leaf

اینجا بهترین مکان برای عاشقان غذاهای دریایی است. رستوران کری لیف، یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های سریلانکا است که محیط بسیار آرامی دارد. توریست‌هایی که قصد مراجعه به این رستوران را دارند بهتر است به هیچ وجه طعم کوتو گوشت، ماهی سرخ شده و کاتا سمبول اینجا را از دست ندهند. به علاوه، پرسنل مجموعه کری لیف بسیار خونگرم و مهمان‌نواز هستند. چیدمان دهکده‌ای این رستوران برای ثبت تصاویر زیبای خانوادگی بسیار جذاب خواهد بود.

رستوران Ministry of Crabs

مینیستری آف کربز، در میان 50 رستوران برتر آسیا در سال 2017 قرار دارد. این رستوران، یک تجربه بسیار فوق‌العاده از چشیدن غذاهای دریایی را به مشتریان ارائه می‌کند. تنوع زیاد غذاهای دریایی با تزئینات زیبا یکی از مزیت‌های مهم رستوران مینیستری آف کربز است. نکته جالب دیگر این است که لوکیشن این رستوران در یک بیمارستان هلندی باستانی چهارصد ساله واقع شده و هم‌اکنون با سبک مینیمالیست بازسازی شده است. مرغ تند تریاکی، خرچنگ سریلانکا، میگوی سیر و چیلی، برنج و مرغ سرخ شده  از غذاهای معروف این رستوران محسوب می‌شود.

رستوران Raswasala

برای لذت بردن از چشم‌انداز زیبا در بهترین کافه سریلانکا از پشت بام، رستوران رسواسالا بهترین گزینه است. از اینجا می‌توان تصویر بسیار فوق‌العاده‌ای از تپه‌های آمایا را مشاهده کرد. رستوران رسواسالا بوفه‌ها و غذاهای متنوعی دارد و توریست‌ها می‌توانند مدت زمان نسبتاً طولانی را در اینجا صرف کنند.

رستوران Nihonbashi

در سرزمین کاری و برنج، رستوران نیهونباشی بهترین غذاهای اصیل ژاپنی را سرو می‌کند. اینجا یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های شهر کلمبو با فضایی درجه یک و منوی متنوع است. نمپورا میگو، برنج سرخ شده و سوشی از جمله غذاهای معروف این رستوران است.

رستوران Kandy House

کندی هاوس، بهترین غذاهای بین‌المللی، سریلانکایی و آسیایی را همراه با نوشیدنی‌های خوش طعم به مشتریان ارائه می‌کند. اینجا یکی از بهترین گزینه‌ها برای صرف یک غذای رمانتیک با شریک زندگی است! در کنار رستوران کندی هاوی یک استخر زیبا با فضای دوست داشتنی قرار دارد. فیله ماهی تابه‌ای و فیله گوشت گاو از جمله غذاهای فوق‌العاده این رستوران است.

رستوران 1864

1864 یکی از معدود کافه‌های سریلانکا است که صرفاً بر روی غذاهای قاره‌ای تمرکز دارد. میگوهای جامبو و قارچ پخته شده از غذاهای بسیار خوشمزه رستوران 1864 محسوب می‌شود. این رستوران 5 ستاره، بهترین غذاهای مدرن اروپایی را در سریلانکا سرو می‌کند و تجربه دلپذیری از طعم خوش غذا را برای تمام افراد رقم می‌زد.

رستوران Helgas Folly

این رستوران در تپه‌های زیبای کندی واقع شده و محیط بسیار دلنشینی دارد. کارکنان رستوران هلگاس فولی بسیار مهمان‌نواز بوده و تنوع غذای اینجا بی‌نظیر است. گردشگرانی که دوست دارند غذاهای اینجا را بچشند بهتر است طعم سوپ نارگیل، کیک ماهی و مرغ ابیگیل را حتماً تجربه کنند.

رستوران Gallery Café

کافه گالری می‌تواند تمام سلایق را راضی نگه دارد! منوی این رستوران فهرستی متنوع از غذاهای ایتالیایی، هندی و سریلانکایی را در خود جای داده است. فضای باز و زیبای اینجا برای گذران اوقات خوش در کنار خانواده و دوستان بسیار جذاب است. کوک اووین یکی از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : الفبای سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز