معرفی 4 مدل از بهترین پرچمداران شیائومی ایران / قیمت روز 16 آبان

لست سکند

حتما برای خریداران موبایل این سوال پیش آمده که بین انواع مدل‌های موبایل، کدام مدل پرچمدار است و به درد آن‌ها می‌خورد. ما در این مقاله بهترین پرچمداران این برند را در شیائومی ایران معرفی و از نظر قیمتی بررسی خواهیم کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گوشی‌های شیائومی در بازارهای جهانی دارای جایگاه بی‌نظیری است. شیائومی با عرضه انواع مدل‌ها در کیفیت‌ و قیمت‌های متنوع، به سلیقه تمام خریداران احترام می‌گذارد. این برند در مدت کمی توانست از رقبایش پیشی بگیرد و فروش بالای جهانی را از آن خود کند. شیائومی چه در کلاس پرچمدار و چه میان‌رده، گوشی‌های بسیار خوبی را روانه بازار کرده است.

پرچمداران شیائومی کدام مدل‌ها هستند؟

پرچمدار شیائومی یعنی شیائومی 12، یک گوشی جمع و جور و خوش ساخت است که نسبت به سایر پرچمداران، کوچک‌تر است. شیائومی در این مدل، با تعویض سخت‌افزارهای قدیمی، طراحی آن را به خصوص در ماژول دوربین تغییر داده است. شیائومی این مدل را با نام‌های شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 ایکس روانه بازار کرده است. در ابتدا هر سه مدل شبیه به هم به‌نظر می‌رسند و تشخیص آن‌ها دشوار است. مشخصات فنی شیائومی 12 آپدیت است و از پردازنده کوالکام استفاده می‌کند.

شیائومی می 11 اولترا از پرچمداران شیائومی ایران در سال 2021 است. این مدل نسبت به سایر نسخه‌های بازار، قوی‌ترین سخت‌افزار را ارائه می‌کند. هم‌چنین به دلیل داشتن بزرگ‌ترین سنسور دوربین گوشی هوشمند، توانست امتیاز DXOMARK را در زمان خود کسب کند. این مدل از نمایشگر اولد مینی سایز در ماژول پشتی برخوردار است. شیائومی این مدل را برای نشان‌دادن معنای واقعی “اولترا” عرضه کرد.

راز آسمان پایتخت

می میکس فولد، از دیگر پرچمداران شیائومی است. این مدل تاشو، از تراشه اسنپدراگون 888 و دوربین 108 برخوردار است. لنز مایع جدیدی که در این مدل استفاده شده، به عنوان لنز تله و کاکرو عمل می‌کند. این مدل، هم مانند یک گوشی و هم به جای یک تبلت 8 اینچی عمل می‌کند. می میکس فولد ترکیبی از قدرت سخت‌افزاری و فناوری پیشرفته است.

نوآوری موفق شیائومی در عرضه گوشی برای گیمینگ، بلک شارک 4 پرو است. پرچمدار شیائومی در گیم، مشخصات منحصر‌به‌فرد زیادی مانند شارز 120 وات و نمایشگر سوپر آمولد 144 هرتزی دارد. این مدل از تراشه اسنپدراگون 888 بهره‌مند شده و در اجرای سایر کاربری‌ها نیز، بسیار موفق عمل می‌کند. در ادامه لیست قیمت پرچمداران شیائومی و سایر مدل‌های میان‌رده و پرفروش را در شیائومی ایران مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز