معرفی چندین دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی به همراه قیمت

روزانه دو میلیون تن فاضلاب و سایر زباله‌های مایع به منابع آب جهان می‌ریزد. آب آلوده سالانه بیش از همه انواع خشونت‌ها و مشکلات، از جمله جنگ، جان مردم را می‌گیرد. آلودگی آب در اثر ورود مواد مضر مانند مواد شیمیایی یا میکروارگانیسم‌ها به منبع آب ایجاد می‌شود و لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی و برندهای معتبر دیگر را دوچندان می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، انواع مختلفی از آلاینده‌ها، آب آشامیدنی را تهدید می‌کنند. آ‌ن‌ها شامل مواد شیمیایی، آفت کش‌ها، ضایعات حیوانی و زباله‌های صنعتی تزریق شده به زمین هستند. مواد طبیعی مانند آرسنیک، رادون و فلوراید نیز می‌توانند آب‌های زیرزمینی را آلوده کنند. این آلاینده‌ها منجر به بیماری‌هایی از قبیل ناراحتی‌های گوارشی، مشکلات عصبی و تولید مثل می‌شوند. کودکان، سالمندان و افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند در معرض خطر بیشتری هستند.

اما دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی می‌تواند بیش از 90 درصد از آلاینده‌ها از جمله نیترات، سرب، آرسنیک و… را نابود می‌کند. این دستگاه‌ها با استفاده از یک شیر قابل تنظیم، میزان املاح آب را کنترل می‌کنند. چندین فیلتر متفاوت برای حذف ذرات آلوده در تولید آنان استفاده می‌شود. انواع آن‌ها، امکان اتصال مستقیم به یخچال‌های ساید بای ساید را دارند. طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که قابلیت استفاده آسان و جابه‌جایی در منازل استیجاری را داشته باشد. در ادامه کاماپرس به معرفی بخشی از محصولات شرکت آکواجوی می‌پردازد؛

راز آسمان پایتخت

دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل 401

401 از جدیدترین دستگاه‌های شرکت است که روزانه طی پنج مرحله 200 لیتر آب را تصفیه می‌کند. علاوه‌بر حذف آلاینده‌ها، سنگینی و سختی آب را کاهش می‌دهد. مجهز به شیر تنظیم املاح آب، شیر برقی و محدودکننده جریان جهت کنترل جریان پساب دستگاه است. قیمت این دستگاه پنج میلیون و 500 هزار تومان است.

تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل الیت

الیت با قیمت شش میلیون و 700 هزار تومان، برای مناطقی پیشنهاد می‌شود که فشار آب ورودی آن کمتر از حد نرمال باشد. منبع ذخیره تحت فشار آن دارای گنجایش 12 لیتر است. تکنولوژی این دستگاه برای مکان‌هایی طراحی شده که مقادیر جامدات محلول آن بیش از حد مجاز باشد. بدنه دستگاه به جهت وجود پایه از استحکام و حفظ تعادل بیشتری برخوردار است. سهولت در تعویض فیلترهای دستگاه از دیگر ویژگی‌های آن است.

تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل پرایم

پرایم نیز مانند سایر دستگاه‌های این شرکت ترکیبات مضر موجود در آب، میزان سنگینی و سختی آن را کاهش می‌دهد. میزان دقت حذف این ناخالصی‌ها، یک دهم نانومتر گزارش شده‌است. قدرت تصفیه پرایم در طول یک ساعت به اندازه هشت لیتر است. این دستگاه نیازهای یک خانواده را برطرف می‌کند و مناسب مناطقی با فشار آب ورودی کمتر از حد نرمال است. پرایم با برخورداری از دو واشر لاستیکی، از نشت آب جلوگیری می‌کند. هزینه پرایم در وبسایت آکواجوی، شش میلیون و 500 هزار تومان درنظر گرفته شده‌است.

تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل لیلیوم

لیلیوم با قیمت تمام شده 12 میلیون تومان، از دیگر دستگاه‌های مناسب با مناطق کم فشار است. منبع ذخیره این دستگاه در درون آن قرار دارد. سهولت در حمل و نقل و صرفه جویی در فضای اشغال شده از مزایای آن است. طراحی این دستگاه زیباتر و مناسب‌تر از سایر محصولات به نظر می‌رسد. فیلتر لیلیوم از الیاف مصنوعی پلی پروپیلن ساخته شده‌است. ذرات معلق بزرگتر از پنج میکرون قادر به عبور از آن نیستند.

تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل لجند

لجند مانند سایر دستگاه‌های این شرکت، از تکنولوژی پلاستیک‌های فودگرید استفاده می‌کند. سوئیچ قطع فشار پایین جهت محافظت از پمپ و سوئیچ فشار بالا جهت خاموش شدن پمپ کاربرد دارد. هزینه دستگاه ده میلیون و 700 هزارتومان گزارش شده‌است.

تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل لوتوس

لوتوس با پنج فیلتر به تصفیه آب مصرفی می‌پردازد. فیلتر اول از ورود مقادیر بیش از پنج میکرون جلوگیری می‌کند. فیلتر کربن فعال، حذف کلر باقیمانده از آب را در پی دارد. فیلتر سوم، مشابه فیلتر اول عمل می‌کند با این تفاوت که ذرات معلق و آلاینده‌های شناور را که در مرحله اول حذف نشده‌اند، نابود می‌کند. اسمز معکوس، فیلتر اصلی و چهارمین است. حذف نیترات، سرب، جیوه در این مرحله صورت می‌گیرد. پنجمین فیلتر بو و طعم نامطبوع آب را اصلاح می‌کند. مشتریان جهت اطلاع از قیمت دستگاه لازم است که با نمایندگی‌های معتبر آکواجوی تماس بگیرند.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی از نمایندگی معتبر

هیراب سان، شرکتی فعال در حوزه تصفیه آب مورد نیاز مکان‌های مسکونی، تجاری و … است که از متد مدرن و به‌روز جهت پالایش آب استفاده می‌کند. آکواجوی نیز با بیش از 12 سال سابقه در این عرصه، هیراب سان را به‌عنوان نماینده خود جهت ارائه خدمات در خاورمیانه منصوب کرده است.

این شرکت با بیش از 500 نمایندگی در سراسر کشور خدمات حمل و نصب را به صورت رایگان انجام می‌دهد. محصولات آکواجوی سه سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت می‌توان به کانال تلگرام، آپارات و صفحات اینستاگرام، توییتر و فیسبوک مراجعه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : هیراب سان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز