معرفی واحدهای اقامتی هتل آزادی تهران همراه با بیشترین تخفیف قیمت روز

هتل آزادی تهران-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هتل آزادی تهران با نام هتل هایت به عنوان یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره در کشور شناخته می‌شود.  هتل آزادی تهران با برخورداری از 475 اتاق، واحدهای اقامتی متنوعی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

کاماپرس در ادامه به معرفی واحدهای اقامتی با بیشترین تخفیف قیمت روز هتل آزادی تهران می‌پردازد.

امکانات اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آزادی

تمامی اتاق‌های هتل آزادی دارای تلویزیون‌های تعاملی، تلفن برای ارتباطات بین‌ المللی، قهوه ساز و چای ساز است. از دیگر امکانات پایه می‌توان به تهویه مطبوع و صندوق امانات اشاره کرد. جهت رفاه و آسایش مهمانان، اتاق‌های هتل برخوردار از نشانگر دیجیتالی با نمایش عباراتی نظیر «مزاحم نشوید» و یا «اتاق را نظافت کنید» هستند. سیستم اعلام حریق موجود در واحدهای اقامتی به آژیر و چراغ چشمک زن مجهز است. اتاق‌های استاندارد هتل آزادی دارای امکاناتی از جمله مبل، تلویزیون و قسمت نشیمن است. میز، حمام با وان، یخچال با مینی بار، سشوار در حمام و دسترسی به اینترنت از دیگر امکانات پایه‌ای سوئیت‌های هتل محسوب می‌شود.

انواع واحدهای اقامتی هتل آزادی

واحد اقامتی هتل آزادی در شش نوع مختلف شامل اتاق‌های یک نفره، توئین و دو تخته، سوئیت‌های جونیور، رویال، پرزیدنت و اتاق‌های ویژه معلولین، آماده پذیرایی و استقبال از مهمانان هستند. هریک از اتاق‌های استاندارد برای ظرفیت دو نفر طراحی شده‌اند. سوئیت‌های جونیور با مساحت 45 متر مربع، وسیع‌تر از اتاق‌های استاندارد از امکانات بیشتری نظیر حمام‌های وسیع‌تر برخوردار هستند.

راز آسمان پایتخت

سوئیت رویال شامل هال، اتاق خواب، آشپزخانه، دو سرویس بهداشتی و حمام می‌شود. سوئیت دوبلکس به مساحت 70 متر مربع، از دیگر واحدهای اقامتی محبوب این هتل است. چشم انداز هریک از این دو سوئیت منظره زیبایی از کوه البرز و یا پایتخت را به نمایش می‌گذارد. این هتل مجهز به دو سوئیت پرزیدنتال با مساحت 215 متر مربع است. به عنوان مجهزترین و لوکس‌ترین سوئیت هتل شناخته می‌شود که معمولا افتخار میزبانی مهمانان سیاسی و افراد شناخته شده را دارد. دو اتاق خواب، اتاق مطالعه، آشپزخانه، سالن پذیرایی، نشیمن، غذاخوری و سه سرویس بهداشتی از جمله امکانات این سوئیت است.

قیمت روز واحدهای اقامتی هتل آزادی همراه با بیشترین تخفیف

سفرانه، آژانس مسافرتی ایرانی با بیش از 13 سال سابقه مفید در صنعت گردشگری خدمات بسیاری نظیر رزرو هتل و پرواز به مشتریان ارائه می‌دهد. اقامت در هتل‌های لوکس نیاز به پرداخت هزینه بیشتری دارد. اما مجموعه سفرانه جهت داشتن سفری لذت‌بخش قیمت روز هتل‌ها را با تخفیفات فصلی جهت رزرو ارائه می‌کند. قیمت روز اتاق‌های اقتصادی از سه میلیون و 700 هزار تومان آغاز می‌شود. سوئیت جونیور در طبقات اقتصادی با قیمت پنج میلیون و 900 هزار تومان و در طبقات تجاری با قیمت شش میلیون و صد هزار تومان رزرو می‌شود. قیمت روز یک شب اقامت در سوئیت رویال 9 میلیون و 250 هزار تومان است. با عضویت در وبسایت سفرانه می‌توان انواع اقامتگاه‌های پایتخت به ویژه هتل آزادی تهران را با یک هزینه مقرون به صرفه رزرو کرد. این مجموعه برای رزرو هتل آزادی تخفیف ویژه درنظر گرفته است. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت به شبکه‌های اجتماعی سفرانه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز