معرفی جدیدترین لپ تاپ سامسونگ + قیمت

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس
لست سکند

سامسونگ با استفاده از دانش تخصصی و سال‌ها تجربه در زمینه تکنولوژی، محصولات خود را با کیفیت و قابلیت‌های شگفت‌انگیزی تولید می‌کند. در سال‌های اخیر سامسونگ تصمیم گرفته که در زمینه تولید لپ تاپ‌های پیشرفته نیز فعالیت خود را بیشتر کند.

به گزارش کاماپرس، صفحه نمایش زیبا، صدای باکیفیت، پردازنده قوی و طراحی زیبا و ظریف از ویژگی‌هایی هستند که سامسونگ برای طراحی محصول جدید خود در نظر گرفته است.

این گزارش به معرفی جدیدترین محصول سامسونگ و قیمت روز لپ تاپ Galaxy Book Pro 360 پرداخته است.

 بررسی ظاهر Galaxy Book Pro 360

این لپ تاپ به شکل زیبا و مدرنی طراحی شده است و بدنه 360 درجه دارد. جنس بدنه این لپ تاپ، فلزی است که نشان از یک محصول رده بالا دارد و ضخامت آن 11.9 میلی‌تر است. بدنه فلزی این محصول علاوه بر زیبایی باعث افزایش عمر و دوام این لپ تاپ نیز شده است. همچنین ساختار پیچیده داخلی آن به نحوی است که صداهای مزاحم مانند نویز فن را کاهش می‌دهد.

ویژگی‌های فوق باعث شد‌ه‌ که این لپ تاپ به یکی از باریک‌ترین و ظریف‌ترین لپ تاپ‌های موجود در بازار تبدیل شود. این مدل در دو رنگ سورمه‌ای و مشکی وارد بازار شده است. این لپ تاپ به نور صفحه کیبورد مجهز شده و کیفیت تصویر 1080 در 1920 پیکسلی صفحه نمایش لمسی آن باعث شده که رنگ‌ها واضح و شفاف دیده شود. وزن تقریبی 1.4 کیلوگرمی این لپ تاپ نیز آن را در رده لپ تاپ‌های سبک قرار داده که حمل و جابه‌جایی آن را آسان کرده است.

راز آسمان پایتخت

قابلیت چرخش 360 درجه و تبدیل شدن به تبلت، یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این مدل است و کاربران به راحتی می‌توانند با استفاده از قلم لپ تاپ، نوشته‌های خود در صفحه نمایش را ویرایش کنند. مجموعه این قابلیت‌ها سبب ‌شده که این دستگاه به خوبی بتواند مورد استفاده طیف وسیعی از کاربران آماتور و حرفه‌ای قرار گیرد.

پردازنده Galaxy Book Pro 360

عملکرد این لپ تاپ نسبت به نسل قبلی بهبود یافته و به پردازنده قوی‌تر نسل دوازهمی Core i7 1260 مجهز شده است که فرکانس آن تا پنج گیگاهرتز نیز می‌رسد و در نتیجه برای کارهای گرافیکی و نیمه سنگین ایده‌آل است. رم 16 گیگابایتی و ظرفیت کارت SSD 512 گیگابایتی این لپ تاپ، عملکرد سریع و روان دستگاه در حین انجام برنامه‌های سنگین را تضمین می‌کند.

باتری مدل 13.3 اینچی این لپ تاپ تا 20 ساعت و باتری مدل 15 اینچی آن تا 22 ساعت شارژدهی می‌کند؛ در نتیجه، یکی از نقاط قوت این مدل، عمر بالای باتری است. حسگر اثر انگشت و کیفیت بالای دوربین وبکم این لپ تاپ نیز یکی دیگر از نقاط قوت آن است که باعث می‌شود به گزینه فوق‌العاده‌ای برای کاربری مالتی مدیا تبدیل شود.

بررسی پردازنده گرافیکی

این لپ تاپ به گرافیک مجزا مجهز نیست و از گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe در آن استفاده شده است؛ به همین دلیل کاربران باید در نظر داشته باشند که این لپ تاپ سامسونگ برای گیمینگ مناسب نیست و نباید انتظار بالایی از آن داشته باشند؛ با این وجود، این لپ تاپ نقصی در اجرای بازی‌های سبک و متوسط ندارد.

این لپ تاپ با صفحه نمایش با رزولوشن 3k و پنل AMOLED عرضه شده و کیفیت تصاویر و رنگ‌های آن، بالا، درخشان و با عمق رنگ مشکی است؛ در نتیجه، این لپ تاپ می‌تواند انتخاب خوبی برای کارهای گرافیکی باشد.

قیمت روز لپ تاپ Galaxy Book Pro 360 سامسونگ در پاییز 1402 برابر با 84 میلیون تومان است.

خرید Galaxy Book Pro 360 از “سبیت”

مجموعه سبیت از سال 1382 فعالیت خود را به صورت فروشگاهی در زمینه فروش انواع لپ تاپ، لوازم جانبی و قطعات کامپیوتری آغاز کرده است. این مجموعه از سال 1395 با گسترش فعالیت خود اقدام به راه‌اندازی سایت فروش اینترنتی محصولات و ارسال به سراسر کشور کرد.

بسیاری از کاربران به دنبال خرید و استعلام قیمت روز لپ تاپ سامسونگ از فروشگاه‌های معتبر هستند که برای این منظور می‌توانند با اطمینان از ضمانت کالا، از مجموعه سبیت اقدام به سفارش کنند. سبیت با همکاری مستقیم با برندهای تولیدکننده و بهترین‌ شرکت‌های خدمات بعد از فروش، اصالت کالا و بازگشت آن بعد از هفت روز در صورت معیوب بودن را ضمانت می‌کند. همچنین کارشناسان این مجموعه با شماره تماس 02143000035 در صورت نیاز، به خریداران مشاوره می‌دهند و آنان را در انتخاب بهترین محصول متناسب با نیازشان راهنمایی می‌کنند. قیمت لپ تاپ سامسونگ معرفی شده در این گزارش نیز برگرفته از وبسایت سبیت بوده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز