معرفی توری پرسی + قیمت روز بازار آهن آلات 10 تیر 1402

توری پرسی-کاماپرس
لست سکند

توری پرسی یکی از مفیدترین محصولات صنعتی است که با اتصال چند رشته سیم فلزی از جنس برنج، مس، آلومینیوم، فولاد کربنی، برنز، تیتانیوم، فولاد پیش گالوانیزه یا فولاد ضد زنگ تولید می‌شود. امروزه تولید کنندگان توری پرسی، متناسب با قطر سیم، نوع مواد و اندازه دهانه مواد خام، این توری را در سبک های مختلف طراحی می‌کنند. کاماپرس در ادامه به شرح کامل‌تری از این محصول فولادی می‌پردازد.

توری پرسی چیست؟

توری پرسی از قطرهای سیمی به اندازه 1.5 تا 6 میلی متر ساخته می‌شود. سیم مورد نظر، ابتدا در ماشین‌های دقیق با استفاده از قالب‌های چرخشی تشکیل می‌شود که فاصله سیم‌ها را به طور دقیق مشخص می‌کند. این فرآیند تضمین می‌کند که سیم‌ها در این تقاطع‌ها محکم به هم قفل می‌شوند. در مرحله بعد سیم‌های از پیش فشرده شده در ماشین‌های مونتاژ صفحه نمایش سفارشی یا بافندگی مونتاژ می‌شوند. به دلیل فرآیند چین خوردگی، توری دارای دهانه‌های بسیار دقیق و ثابتی است. این ویژگی باعث می‌شود تا برای صفحه‌های ارتعاشی و بسیاری از برنامه‌های کاربردی دیگر که در آن اندازه‌بندی حیاتی است، ترجیح داده ‌شود.

کاربردهای توری پرسی

طیف گسترده‌ای از کاربردهای این محصول فولادی در صنایع گوناگون وجود دارد. توری پرسی برای تزیین نما، دیوارها، سقف رستوران، هتل، کافی شاپ و حتی منازل، طراحی قفس برای پرندگان و حیوانات، صفحه نمایش پنجره، توری محافظ ناودان و صفحه ارتعاشی مورد مصرف قرار می‌گیرد. این محصول همچنین به صورت گسترده در سیستم‌های امنیتی الکترونیک، اکتشاف و تحقیقات فضایی، تولید برق، تجهیزات علمی و پزشکی با فرکانس بالا و هوانوردی کاربرد دارد. توری پرسی به طور گسترده در صنعت خودروسازی نظیر تهویه و ورودی، مخزن آب، تهویه هوا و موتور استفاده می‌شود. کیفیت توری، ابعاد، مواد اولیه و برند تولید کننده از جمله عوامل تاثیرگزار در افزایش یا کاهش قیمت توری پرسی هستند. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاع از قیمت روز این محصولات با مراجعه به وبسایت آهن ملل یا تماس با کارشناسان این مجموعه ضمن دریافت مشاوره محصول مورد نیاز خود را ثبت سفارش کنند.

جدول زیر هزینه روز توری پرسی و برخی از پرفروش‌ترین محصولات بازار آهن را شامل می‌شود:

راز آسمان پایتخت

منبع: https://ahanmelal.com/steel-wire-products/steel-wire-mesh-price/crimped-wire-mesh

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز