معتبرترین مشاور املاک اندیشه تهران

تور لحظه آخری-کاماپرس

گاهی خریداران ملک با هدف کاهش هزینه‌های خود و پرداخت نکردن حق‌الزحمه مشاوران املاک تمایل دارند که بدون واسطه و به صورت مستقیم نسبت به خرید خانه اقدام کنند. غافل از آن‌که انجام معامله بدون نظارت کارشناسان و مشاوران املاک بابت اثبات مالکیت، وضعیت سند ملک، بررسی مدارک فروشنده و غیره سرمایه خود را از دست می‌دهند و دچار مشکلات قضایی بسیاری می‌شوند.

امروزه بسیاری از افراد با هدف سرمایه‌گذاری و یا دور شدن از فضای آلوده و شلوغ شهر تهران، به سمت خرید خانه در حومه پایتخت، به ویژه شهر جدید اندیشه تمایل بسیاری پیدا کرده‌اند. متقاضیان خرید خانه در اندیشه می‌توانند با راهنمایی گرفتن از برترین‌های مشاور املاک اندیشه، خریدی مطمئن را تجربه کنند.

کاماپرس در ادامه معتبرترین مشاور املاک اندیشه تهران را معرفی می‌کند.

مزیت انجام معامله در یک مرکز املاک باسابقه و معتبر

بسیاری از آپارتمان‌ها و زمین‌های اندیشه دارای سند تک برگ هستند. اما با این حال، امروزه کلاهبرداران بسیاری با جعل اسناد رسمی معاملات بسیاری را انجام می‌دهند و ضرر و زیان هنگفتی را برای خریداران خانه پدید می‌آورند. بنابراین، خریداران لازم است پیش از خرید آپارتمان و زمین در اندیشه نسبت به وجود پروانه یا مجوز ساخت اطمینان خاطر حاصل کنند.

از این رو متقاضیان خرید آپارتمان بهتر است پیش از خرید خانه در اندیشه با مشاوران املاک متخصص و حرفه‌ای همچون مسکن کیان مشورت کنند و سپس با اطمینان خاطر برای خرید آپارتمان اقدام کنند.

راز آسمان پایتخت

متقاضیان خرید خانه بهتر است توجه داشته باشند که اگر خرید خانه را بدون مبایعه نامه و تنها با یک وکالتنامه از سوی فروشنده خریداری می‌کنند، در واقع پرداخت عوارض و بدهی‌های مرتبط با شهرداری را به عهده گرفته‌اند. این مسئله در معاملات بدون واسطه از ریسک بالایی برخوردار است.

بنابراین، خریداران بهتر است برای جلوگیری از ضررهای آتی از مشاوران املاک برای انجام معامله‌های خرید و فروش خانه بهره ببرند. مشاران املاک برای اطلاع یافتن از این بدهی‌ها استعلام‌های لازم را از سازمان امور دارایی و مالیاتی، شهرداری و غیره انجام می‌دهند و خطرهای احتمالی معامله را کاهش می‌دهند.

خرید خانه در اندیشه-کاماپرس

قیمت آپارتمان و زمین در اندیشه در چه محدوده ای قرار دارد؟

قیمت زمین در اندیشه براساس موقعیت قرارگیری زمین، تراکم زمین و قیمت زمین در آن منطقه از 300 میلیون تومان تا 56 میلیارد تومان از یکدیگر متغیر می‌شود.

قیمت آپارتمان در اندیشه براساس نوع سازه، ظاهر درونی آپارتمان، مشاعات ملک، سال ساخت، متراژ بنا و موقعیت قرارگیری ملک از 2 تا 15 میلیارد تومان از یکدیگر متفاوت می‌شود.

* یک زمین 200 متری در شهرک صدف اندیشه با قیمت 8 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این زمین با داشتن مجوز ساخت و ساز برای ساخت یک ساختمان سه طبقه همراه با پارکینگ اختصاصی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

* یک زمین مسکونی 200 متری در شهرک صدف اندیشه 15 میلیارد تومان قیمت‌‎گذاری شده است. این زمین علاوه بر سند تک برگ، دارای مجوز ساخت سازه تا 5 طبقه است.

* یک آپارتمان لوکس 69 متری در فاز یک اندیشه 2 میلیارد و 650 میلیون تومان قیمت دارد. وجود پارکینگ، کمد دیواری، کابینت، آسانسور، گاز رومیزی و هود لمسی از جمله امتیازات این واحد تک خوابه به شمار می‌رود.

* یک واحد یک‌خوابه 68 متری در فاز یک اندیشه 2 میلیارد و 160 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان ساخت سال 1397 بوده و دارای تراس، کابینت ممبران، کولرگازی، کولرآبی، پارکینگ اختصاصی، آسانسور، انباری و پکیج است.

استعلام قیمت آپارتمان چقدر در خرید مطمئن تاثیر دارد؟

قیمت آپارتمان در اندیشه با توجه به نوع سازه، ظاهر درونی آپارتمان، سال ساخت، متراژ بنا و موقعیت قرارگیری ملک، مشاعات ملک و غیره از یکدیگر متغیر می‌شود. قیمت ملک برای خریدار و فروشنده مسئله‌ای حائز اهمیت است. بسیاری از فروشندگان خانه ممکن است با هدف کسب سود بیشتر، خانه خود را به قیمتی بیش از ارزش اصلی ملک در سایت‌های اینترنتی برای فروش بگذراند.

متقاضیان خرید خانه در این منطقه بهتر است پیش از خرید خانه با مشورت گرفتن از مشاورین املاک معتبر از ارزش واقعی ملک مورد نظر اطمینان حاصل کنند و سپس نسبت به خرید خانه اقدام کنند.

خرید خانه در اندیشه-کاماپرس

مزیت های خرید ملک و انجام معامله املاک کیان

متقاضیان خرید خانه در اندیشه بهتر است جهت جلوگیری از کلاهبرداری در خرید و فروش مسکن و مواجهه با ضررهای احتمالی ناشی از آن از نکات حقوقی مهم در خرید خانه، اطلاعات لازم را کسب کنند. مشاوران و کارشناسان مجرب مسکن کیان با ارائه مشاوره‌های تخصصی به خریداران و فروشندگان خانه آنها را نسبت به حق و حقوق و سود و زیانشان در انجام معاملات راهنمایی می‌کنند و جلوی هرگونه ضرر به سرمایه اشخاص را می‌گیرند.

کارشناسان مسکن کیان نکات و مشورت‌های لازم به خریداران را هنگام بازدید حضوری از منزل، قبل از تنظیم مبایعه نامه خرید، هنگام سند زدن خانه و غیره را ارائه می‌دهند.

خرید آپارتمان و زمین با مسکن کیان

مسکن کیان با برخورداری از مشاوران و کارشناسان مجرب به متقاضیان خرید زمین و آپارتمان در اندیشه، مشاوره‌های تخصصی و کارشناسانه ارائه می‌دهد. مسکن معتبر کیان با داشتن ده‌ها فایل متنوع از آپارتمان، ویلا، واحدهای اداری، تجاری، خانه‌های کلنگی، باغ، زمین و مغازه ، خریداران را در مسیر خرید ملکی مطابق با بودجه و ویژگی‌های مدنظرشان یاری می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : مسکن کیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز