مشخصات یک وکیل طلاق توافقی کاربلد

طلاق-توافقی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

طلاق توافقی به طلاقی گفته می‌شود که در آن زوجین با یکدیگر به این نتیجه می‌رسند که ادامه زندگی مشترک برای آنها امکان‌پذیر نیست و بهتر است بدون نزاع و به صورت دوستانه از یکدیگر جدا شوند. در طلاق توافقی زوجین باید بر سر مسائلی همچون حق حضانت، اموال، دیون و غیره با یکدیگر به توافق برسند.

در طلاق توافقی هر تصمیمی که زن و شوهر در رابطه با مسائل مادی و غیرمادی بگیرند و هر توافقی که بین آن دو صورت بگیرد، توسط دادگاه محترم شمرده می‌شود و مورد قبول واقع می‌شود. بسیاری از افراد که زمان کافی برای حضور در دادگاه و جلسات مشاوره ندارند، می‌توانند با کمک گرفتن از وکیل طلاق توافقی تمامی مراحل فرایند طلاق را در کمترین زمان ممکن پیش ببرند.

کاماپرس در ادامه این گزارش، شرایط وکیل طلاق توافقی را بررسی می‌کند.

مزایای کمک گرفتن از وکیل طلاق توافقی

در صورتی که زوجین تصمیم بر جدایی داشته باشند و بخواهند فرایند طلاق را بدون حضور در دادگاه یا جلسات مشاوره پیش ببرند، می‌توانند از وکیل طلاق توافقی کمک بگیرند؛ وکیل طلاق توافقی تمامی مراحل را به جای موکل انجام می‌دهد.

داشتن وکیل طلاق توافقی باعث می‌شود تا روند رسیدگی به طلاق کوتاه‌تر شود و از تنش و اختلافات احتمالی جلوگیری شود.

راز آسمان پایتخت

در صورتی که افراد در شهرستان و یا خارج از ایران سکونت داشته باشند و نتوانند به صورت حضوری به دفتر وکیل و یا دادگاه مراجعه کنند؛ می‌توانند از طریق سامانه ثنا به وکیل خود وکالت دهند و تمامی مراحل طلاق را به ایشان بسپارند.

مدت زمان طلاق توافقی برای همه افراد یکسان نبوده و براساس عوامل مختلفی همچون روندهای اداری و گرفتن نوبت در سامانه‌های نوبت دهی متفاوت است. هر یک از مراحل طلاق براساس شهر محل سکونت شما، تعداد درخواست کنندگان از یکدیگر متفاوت می‌شود. برای مثال، طلاق توافقی در شهر تهران با توجه به جمعیت آن مدت زمان بیشتری طول می‌کشد.

به طور کلی، حدود 15 روز پس از ثبت نام در سامانه ثنا زمان لازم است و جلسات مشاوره نیز 6 تا 9 ماه زمان خواهد برد. متقاضیانی که قصد دارند پروسه انجام طلاق توافقی خود را در کمترین زمان ممکن و هر چه سریع‌تر به پیش‌ببرند و درگیر کارهای اداری نشوند، می‌توانند از وکلای ماهر و حرفه‌ای موسسه «وکلای فراز» یاری بجویند. یک وکیل ماهر پروسه انجام طلاق را تنها بین 10 تا 30 روز پیگیری می‌کند.

وکیل-طلاق-توافقی-کاماپرس

ویژگی های وکیل طلاق توافقی مجرب

متقاضیان طلاق توافقی بهتر است توجه داشته باشند که یک وکیل خوب و ماهر در سایر حوزه‌ها لزوما یک وکیل خوب طلاق نیست. وکیل طلاق توافقی باید حتما متخصص حوزه حقوق خانوادگی و طلاق باشد و پرونده‌های طلاق موفق بسیاری را پشت سر گذاشته باشد تا بتواند موفقیت پرونده شما را تضمین کند و به بهترین شکل از شما دفاع کند.

یک وکیل طلاق توافقی در تمامی جلسات مشاوره حقوقی با موکل خود، تمام جزئیات را در اختیار او قرار می‌دهد و فرد را نسبت به تمامی حق و حقوقی که دارد، آگاه می‌سازد.

یک وکیل طلاق توافقی حرفه‌ای باید همچون یک مشاور خوب به تمامی اظهارات افراد گوش دهد و بتواند به خوبی آنها را راهنمایی کند.

اصلی‌ترین وظیفه یک وکیل خوب ایجاد توافق میان زوجین است. عدم رضایت از طلاق توافقی و یا عدم توافق بر روی مسائل حقوقی اعم از مهریه، حضانت فرزندان، نفقه و غیره می‌تواند موجب طولانی‌تر شدن پروسه و تنش‌ها و اختلافات بسیار در جلسه دادگاه شود.

در صورتی که یک وکیل طلاق توافقی ماهر در ابتدا تمام توافقات زوجین را نوشته و با امضا هر دو به ثبت می‌رساند و سپس همان توافقات را در دادگاه مطرح می‌کند و در رای دادگاه نوشته خواهد شد.

از ویژگی‌های برجسته بهترین وکیل طلاق توافقی، توانایی حل مسئله در مواجهه با پیچیدگی‌های مسائل قضایی است؛ زیرا در برخی از موارد پرونده‌های طلاق دچار ابهامات و اختلافات بسیاری است. یک وکیل خبره و ماهر که به خوبی با قوانین حقوقی آشناییت دارد، می‌تواند بهترین و مناسب‌ترین استراتژی را برای حل مسائل در نظر بگیرد.

سریع ترین فرایند طلاق توافقی با «وکلای فراز»

یکی از بهترین موسسات حقوقی در زمینه امور خانواده و انحصار وراثت، موسسه حقوقی معتبر «وکلای فراز» است. گروه وکلای فراز با بر عهده گرفتن وکالت افراد، فرایند و هزینه طلاق توافقی زوجین را به شدت کاهش داده و آن را در طی مدت زمان کوتاه بین 7 الی 30 روز به نتیجه می‌‎رسانند. در حالی که طی کردن فرایند طلاق بدون کمک گرفتن از یک وکیل ماهر چندین ماه زمان ببرد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت این مجموعه به آدرس www.farazlawyers.com  و یا تماس با شماره تلفن 02177471988  از کارشناسان و وکلای ماهر این مجموعه یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه وکلای فراز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز