چرا مسکن مهر پردیس 20 میلیون گران تر شد؟

لست سکند

پس از انتشار شایعاتی مبنی بر 25برابر شدن هزینه نقل و انتقال مسکن مهر، مدیرعامل مسکن مهر پردیس ضمن رد این شایعات می‌گوید، جلوگیری از ورود سوداگران به بازار مسکن علت افزایش قیمت است.

به گزارش کاماپرس؛ بعد از آنکه خبر دریافت ۲۵ درصد یارانه ۱۰۰ میلیون تومانی دولت به مسکن مهر به عنوان هزینه نقل و انتقال از خریداران مسکن مهر در پردیس منتشر شد، شماری از خریداران واحد‌های مسکونی به ساختمان شرکت عمران شهر جدید پردیس برای انجام نقل و انتقال پیش از تاریخ اعلام شده مراجعه کردند که باعث ازدحام مردم در شرایط کرونایی در این شرکت شد.

در همین حال شایعاتی مبنی بر افزایش 25برابری هزینه این نقل و انتقال به گوش می‌رسید که حالا مدیرعامل شرکت عمران پردیس این شایعات را رد کرده و گفته است که هزینه نقل و انتقال این واحدها همان یک میلیون تومان است.

اقشارکم درآمد شامل افزایش قیمت نیستند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، در توضیح جزئیات مصوبه جدید این شرکت به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: «این افزایش قیمت به هیچ وجه متقاضیان و مالکان اول مسکن مهر و همچنین افرادی که قبل از تاریخ این نقل و انتقال انجام داده اند را شامل نمی‌شود.»

راز آسمان پایتخت

به گفته هدایت، علاوه بر خریداران مرحله اول ، اقشار کم درآمد و گروه‌های هدف، مشمول پرداخت این افزایش قیمت ۲۰ میلیون تومانی نیستند.

پیش از این سید مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، در بیان علت افزایش هزینه نقل و انتقال، گفته بود: «شرکت عمران شهر جدید پردیس در جهت تکمیل سریع واحد‌های مسکونی و جلوگیری از بحث بورس بازی و سرمایه گذاری افراد سودجو در مسکن مهراین شهر بر اساس مصوبه جدید از اول خرداد ماه نسبت به دریافت هزینه ۲۵ میلیون تومانی اقدام خواهد کرد.»

جلوگیری از سوداگری، علت افزایش هزینه است

مدیر عامل شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه مشکل اصلی در پردیس آن بود که یک واحد ۱۰‌ها بار توسط دلالان و خریداران خرید و فروش می‌شد گفت: این واحد‌ها بدون آنکه سکونتی در آن صورت بگیرد توسط محتکران خریداری می‌شد و در نتیجه این اقدام  رشد بی رویه قیمت مسکن در شهر پردیس به وجود آمد.

او یاد آور شد: شرکت عمران پردیس برای جلوگیری از دلال بازی و بورس بازی این مصوبه قانونی را دریافت کرد و تمامی این ۲۰ میلیون تومان برای تکمیل واحد‌های مسکن مهر و زیرساخت و زیربنا‌ها صرف می‌شود.

انتهای پیام

 

مرتبط با : عمران شهر جدید پردیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز