مزایا و ویژگی های دستگاه تصفیه آب آکوا

تصفیه آب-کاماپرس
لست سکند

انواع دستگاه تصفیه آب در بازارهای جهانی وجود دارد، اما متداول‌ترین سیستم، تصفیه آب اسمز معکوس است. دستگاه تصفیه آب “آکوا” با این روش به تصفیه آب می‌پردازد و ناخالصی‌های آب لوله‌­کشی را حذف کرده و نوشیدنی مناسبی را به دست مصرف کنندگان می‌رساند.

به گزارش کاماپرس، اسمز معکوس شامل شش تا 11 مرحله است که در هر مرحله، یک بخش از پاکسازی و تصفیه اتفاق می‌افتد. فیلتر اول دستگاه تصفیه آکوا خانگی، وظیفه جذب ذرات تا 5 میکرون را برعهده دارد. فیلتر دوم و سوم این دستگاه تصفیه آب، اساسا به جذب مواد شیمیایی و کلر مازاد آب می‌پردازند. فیلتر چهارم تصفیه آب آکوا دقیق‌تر بوده و در آن ذرات و ناخالصی‌های آب تا یک هزارم میکرون نیز جداسازی و حذف می‌شود. فیلتر پنجم، بو و طعم نامطبوع آب را از بین می‌برد. مرحله ششم برای اضافه کردن املاح معدنی مورد نیاز بدن است. این شش مرحله مراحل اساسی تصفیه آب هستند و در بقیه مراحل، مواد قلیایی آب، آنتی باکتریال، مواد مینرال، ترکیب‌های اینفراردو و اکسیژن­‌ساز اضافه شده و به منظور رشد کیفیت آب مصرفی به­‌کار می­رود.

بهترین مدل دستگاه تصفیه آب آکوا کدام است؟

برند آکوا یکی از برندهایی است که به روش اسمز معکوس، آب لوله­‌کشی خانه‌ها را تصفیه می‌کند. این برند از لحاظ تصفیه مناسب آب و حذف مواد اضافی بسیار زبانزد و مشهور است و تاکنون توانسته سهم زیادی از بازار تصفیه آب ایران و دنیا را در اختیار گیرد. دستگاه تصفیه آکوا در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف در بازار وجود دارد. یکی از مدل‌های معروف دستگاه تصفیه آکوا، اینلاین نام دارد که بهترین دستگاه موجود در بازار ایران است. این مدل به دلیل پیش‌­تصفیه کربن فعال و میکرو فیلتر با ممبران اورجینال آمریکایی و فیلتر آنتی باکتریال همراه با سنسور نشتی یاب و قطع کن اتوماتیک مورد توجه مشتریان و استفاده کنندگان تصفیه آب قرار گرفته است.

دستگاه تصفیه آب آکوا اگر از مجموعه معتبر خریداری شود و اصل باشد، قیمت نسبتا بالایی دارد، اما در صورت خرید اصل این دستگاه، تا چندین سال از خرید آب معدنی یا دیگر آب‌های تصفیه بیرونی بی‌نیاز خواهید بود و از بابت املاح و مواد موجود در آب آشامیدنی نیز دیگر نگرانی نخواهید داشت.

دستگاه تصفیه آب آکوا-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

چرا باید دستگاه تصفیه آب آکوا را از “دیجی آب کالا” خرید؟

به دلایل فوق برای خرید تصفیه آب آکوا باید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید تا محصول را آسوده‌­خاطر خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که دستگاه تصفیه آب از مراکز نامعتبر یا ناشناخته تهیه شود و مورد استفاده قرار گیرد، احتمالا هیچ تاثیری در کیفیت آب مصرفی شما نخواهد داشت و حتی ممکن است که مشکلات بیشتری برای شما ایجاد کند؛ از این رو بهتر است به وبسایت دیجی آب کالا https://digiabkala.com مراجعه کرده و دستگاه تصفیه آب آکوا یا هر دستگاه دیگری که مدنظرتان است را جست­وجو کرده و با مقایسه آن‌ها، خرید کنید.

لازم به ذکر است که نصب و راه­‌اندازی دستگاه تصفیه آب آکوا یا هر دستگاه دیگری که از مجموعه دیجی آب کالا خریداری می‌­شود، توسط کارشناسان مجرب این مجموعه به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد، اما در صورتی که مشتری، دستگاه تصفیه آب آکوا را از مجموعه دیگری خریداری کرده و تمایل به نصب آن توسط کارشناسان خبره دیجی آب کالا داشته باشد، باید هزینه آن را پرداخت کند.

معمولا قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا یا دیگر دستگاه‌ها در وبسایت دیجی آب کالا مناسب‌تر از دیگر مجموعه‌ها است. ضمن اینکه این مجموعه به منظور آسودگی خاطر مشتریان، گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه می‌دهد تا در صورت بروز مشکل، در اسرع وقت و بدون صرف هزینه ایراد برطرف شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی آب کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز