مزایای رزرو تور کیش هتل ویدا

هتل ویدا کیش

جزیره کیش دارای جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی متعددی است و به همین خاطر گردشگران زیادی این جزیره را برای گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کنند. محل اقامت از موارد مهم برای گردشگران بوده و هتل ویدا از هتل‌های پنج ستاره و لوکس کیش است که اقامتی خاطره‌انگیز را برای آنان فراهم می­‌کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی تور کیش هتل ویدا ‌پرداخته است.

معرفی هتل ویدا

هتل ویدا کیش، هتلی پنج ستاره و لوکس بوده که در ۱۱ طبقه احداث شده است. این هتل در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و در فاصله حدود ۱.۵ کیلومتری ساحل خلیج فارس قرار دارد. هتل ویدا علاوه بر دسترسی مناسب به ساحل و دریا، فاصله کمی از بازارها و مراکز خرید کیش دارد. از امکانات عمومی این هتل می‌توان به نمازخانه، خشکشویی، خدمات بیدار باش، روم‌سرویس، تاکسی سرویس، آسانسور، استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن پذیرایی، آرایشگاه آقایان، کافی‌شاپ و پارکینگ با ظرفیت محدود اشاره کرد‌. رستوران هتل ویدا نیز برای ۹۰ نفر ظرفیت دارد.

هتل ویدا کیش

اتاق‌های هتل ویدا

هتل ویدا دارای ۱۴۴ اتاق و سوئیت دارای ویوی دریا و شهر با ۳۰۰ تخت بوده که در طبقات دوم تا نهم هتل واقع شده‌اند. این هتل دارای اتاق‌های توئین، دبل، رویال، کانکت و سوئیت جکوزی‌دار بوده و اتاق­ها و سوئیت‌های آن دارای امکاناتی مانند سیستم تهویه‌ مطبوع هوا، تلویزیون مسطح همراه با کانال‌های تلویزیونی داخلی، اینترنت، سرویس بهداشتی و حمام است.

راز آسمان پایتخت

هتل ویدا کیش

فاصله هتل ویدا تا جاذبه­‌های گردشگری کیش

فاصله هتل ویدا با خودرو تا مرکز خرید مروارید چهار دقیقه، تا پلاژ ساحلی بانوان شش دقیقه، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش شش دقیقه، تا پارک ساحلی مرجان ۱۰ دقیقه، تا مرکز خرید مرجان ۱۰ دقیقه، تا فرودگاه کیش ۱۰ دقیقه و تا کشتی یونانی ۲۱ دقیقه است.

هزینه رزرو اتاق در هتل ویدا

هتل ویدا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های پنج ستاره کیش به شمار می‌رود. این هتل پنج ستاره کیش با توجه به امکانات رفاهی خوب و با کیفیت، تعرفه ارزانی ندارد. به عبارت دیگر هتل ویدا متناسب با خدمات با کیفیتی که ارائه می­دهد، هزینه دریافت می‌کند‌. هزینه رزرو اتاق در هتل ویدا کیش در فصول مختلف متفاوت است. به عنوان نمونه در فصل تابستان که هوا گرم بوده و مسافران به کیش سفر نمی‌کنند، قیمت پایین­تر است. در مقابل، در فصل زمستان و ایام تعطیل مانند نوروز هزینه رزرو اتاق به علت حضور بسیاری از گردشگران گران‌‌تر خواهد بود.

خدمات و هزینه تور کیش هتل ویدا

بلیط چارتری رفت و برگشت کیش با پرواز دلخواه مانند ماهان، ایران ایر، ایران ایر تور، وارش، تابان، زاگرس، معراج، کیش ایر و قشم ایر، اقامت در هتل ویدا، ترانسفر فرودگاهی، گشت جزیره رایگان، ورودی سافاری و شهربازی هایلند به صورت رایگان و تخفیفات گردشگری از جمله خدمات تور کیش هتل ویدا است. هزینه تور کیش هتل ویدا و رزرو اتاق به مدت زمان اقامت، تاریخ رزو، نوع ایرلاین انتخابی، خدمات دریافتی از آژانس مسافرتی و نظایر آن بستگی دارد.

هتل ویدا کیش

رزرو تور کیش هتل ویدا از «نت کیش»

نت کیش، یکی از معتبرترین مراکز معرفی بهترین تورهای لحظه آخری کیش با قیمتی ارزان و تضمینی در ایران است. این مجموعه انواع خدمات مرتبط با گردشگری جزیره کیش مانند تورهای کیش، اطلاعات جامع هتل‌های کیش، معرفی جاذبه‌های گردشگری و دیدنی‌های کیش، معرفی مراکز خرید کیش، معرفی تفریحات کیش و بلیط چارتری کیش ارائه می‌دهد.

متقاضیان برای رزرو تور کیش هتل ویدا و سایر هتل‌های کیش می‌توانند به وبسایت https://netkish.net یا به نشانی کیش، بازار دیپلمات، طبقه اول، واحد ۱۳۸ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۷۶۴۴۴۶۱۱۹۴ و در صورت نیاز با پشتیبانی ۲۴ ساعته نت کیش با شماره تلفن ۰۹۳۶۸۵۱۳۵۵۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : نت کیش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز