5 جارو برقی ایستاده پرفروش در بازار + قیمت

لست سکند

جاروهای عصایی به راحتی گرد و غبار و کثیفی را از سطوح مختلف پاک کرده و دسترسی به شکاف‌ها و گوشه‌ها را آسان می‌کنند. این جاروها سریع‌تر و کارآمدتر از مدل‌های دیگر بوده و قدرت مانور بیشتری دارند. جاروهای عصایی در زمان صرفه‌جویی کرده و با فیلترهای قوی خود به بهبود کیفیت هوای داخل خانه کمک می‌کنند.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.
کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین جاروبرقی ایستاده در بازار و مزایای آن را معرفی می‌کند.

مزایای جاروبرقی ایستاده

  • جاروبرقی‌های ایستاده سبک بوده و جابه‌جایی آن‌ بسیار آسان است. به طوری که می‌توان آن را به راحتی از اتاقی به اتاق دیگر برد.
  • جاروهای عصایی قابلیت مانور زیادی داشته و می‌توان بر روی سطوح مختلف از آن استفاده کرد.
  • این مدل معمولا صدای کمتری تولید کرده و بر روی سرامیک مکش بیشتری دارد.
  • جاروبرقی‌های ایستاده فضای کمی را اشغال می‌کنند و می‌توان آن را به دیوار نصب کرد و یا در کمد و گوشه‌ای از خانه به صورت ایستاده قرار داد.
  • استفاده از جاروعصایی برای فضاهای تنگ و راه‌پله ها بسیار مناسب است و می‌تواند ذرات ریز و گرد و غبار را به راحتی از بین ببرد.
  • با این مدل جارو دسترسی به نقاط دور و سخت مثل زیر مبل و گوشه بسیار آسان خواهد بود.
  • جاروهای عصایی قادرند در مدت زمان کوتاهی آلودگی ها را از محیط پاک کنند.

1_جاروبرقی شیائومی درما مدل dx700s

این جارو در دو حالت عصایی و دستی قابل استفاده است. مخزن این محصول 0.8 لیتر ظرفیت داشته و می‌توان روزانه از آن استفاده کرد. این جارو بدون باتری و با سیم کار می‌کند. طول سیم این محصول 4.5 متر است که محدوده زیادی را پوشش می‌دهد. با این دستگاه می‌توان همه سطوح مانند فرش، موکت و سرامیک را جارو کشید. قدرت موتور این جارو 600 وات است و طول جارو به 120 متر می‌رسد. وزن این محصول 2.2 کیلوگرم بوده و جابه جایی و کارکردن با آن بسیار راحت است. قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 2 میلیون و 764 هزارتومان است.

جاروبرقی - کاماپرس

2_جاروشارژی بلک اند دکر مدل SVA420B

6 ساعت طول می‌کشد تا این دستگاه به طور کامل شارژ شود. گنجایش مخزن این محصول 0.5 لیتر بوده و مجهز به عملکرد سایکلونیک است به طوری که زباله‌ها را در بالا قرار می‌دهد تا گرد و غبار مانع از بسته شدن دهانه ورودی شود. از ویژگی‌های این جاروشارژی می‌توان به موتور و باتری قوی با طول عمر بالا و فن خنک کننده آن اشاره کرد. جنس این دستگاه از پلاستیک مقاوم به ضربه بوده و به صورت عصایی و دستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول توانایی بالایی در جذب ذرات ریز و درشت دارد. با قابلیت easy clean می‌توان به راحتی قطعات آن را جدا کرده و تمیز کرد. قیمت این محصول 5 میلیون و 50 هزارتومان است.

جاروبرقی - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

3_جاروشارژی بوش مدل BCHF2MX20

4 تا 5 ساعت طول می‌کشد تا این دستگاه به طور کامل شارژ شود. این محصول برس electro برای تمیزکردن انواع سطوح و نازل منعطف برای کارایی بهتر و تمیزکردن کنج و گوشه‌های مبل دارد. باتری لیتیوم این جارو طول عمر بالایی داشته و در طولانی مدت قابل استفاده است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به فیلتر قابل شست‌شو و سیستم easy clean برای تمیزکردن راحت برس اشاره کرد. وزن این دستگاه 2.5 کیلوگرم بوده و حمل و استفاده از آن بسیار آسان است. قیمت این محصول 5 میلیون و 999 هزارتومان است.

جاروبرقی - کاماپرس

4_جاروشارژی بلک اند دکر مدل‌ SVB520JW-B5

4 ساعت طول می‌کشد تا این دستگاه به طور کامل شارژ شود و به طور مداوم تا 40 دقیقه کار کند. مخزن این محصول 0.5 لیتر ظرفیت داشته و برای استفاده روزانه مناسب است. از ویژگی‌های این جارو می‌توان به فیلتر قابل تعویض و موتور قوی آن اشاره کرد. فیلتراسیون دو لایه این محصول 99 درصد ذرات را از بین می‌برد. این دستگاه پایه مخصوص ایستادن دارد و می‌توان آن را به دیوار هم نصب کرد. این جارو نشانگر کم بودن باتری دارد و با کم شدن آن دچار افت سرعت می‌شود. قیمت این محصول 6 میلیون و 100 هزارتومان است.

5_جاروشارژی بوش مدل BCS611P4A

4 تا 5 ساعت طول می‌کشد تا این دستگاه به طور کامل شارژ شود و تا 30 دقیقه در حالت عادی کار کند. این محصول باتری لیتیوم بسیار قوی دارد و برای استفاده در طولانی مدت مناسب است. این جارو را می‌توان به صورت عصایی و دستی استفاده کرد. این دستگاه برس گردان برای جمع کردن مو و ذرات ریز داشته و دسته آن تا 180 درجه خم می‌شود تا دسترسی به نقاط دور را آسان کند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم easy clean و نشانگر وضعیت باتری آن اشاره کرد. این جارو 2.3 کیلوگرم وزن داشته و کار با آن بسیار راحت است. این محصول 12 میلیون و 850 هزارتومان قیمت دارد.

جاروبرقی

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز