مروری بر عملکرد «هافمن» در سال 98

شرکت هافمن تولیدکننده مطرح انواع پروفیل های UPVC در سال 98 نیز حرکت رو به جلو خود را در سطوح مختلف کیفی و کمی ادامه داد و در همایش‌ها و رویدادهای مرتبط با با این صنعت خوش درخشید.

به گزارش کاماپرس، هافمن برندی است که در میان مردم به خوبی شناخته شده و محصولات این شرکت که در تولید در و پنجره کاربرد دارد، علاوه بر دوام و کیفیت نمادی از جلوگیری از ورود آلودگی صوتی به خانه ها و محیط های اداری است. در ادامه نگاهی داریم به اهم فعالیت های شرکت هافمن در سال 1398.

فروردین ماه 1398

  • شرکت هافمن در ابتدای بهار سال گذشته پروانه کاربرد استاندارد اجباری برای برندهای زیر مجموعه را به مدت 3 سال تمدید کرد. ضمنا این شرکت برای ششمین دوره متوالی موفق به تمدید گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن شد.
  • چهارشنبه 28 فروردین‌ماه، طی مراسمی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما ، لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» از طرف انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به هافمن اهدا شد.

ادریبهشت ماه 1398

  • هافمن به دلیل تلاش در زمینه بالا بردن کیفیت و سطح مدیریتی و پیروی از استانداردهای بالا برای دامنه کاربرد تولید انواع مختلف پروفیل یو پی وی سی و مونتاژ در و پنجره های یو پی وی سی ، موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت مبتنی بر ISO 9001:2015 از شرکت TUV NORD آلمان شد.
  • شرکت هافمن برای چهارمین سال متوالی به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان از طرف انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان انتخاب شد و  تندیس و گواهینامه طلایی  را کسب کرد.

تیرماه 1398

راز آسمان پایتخت
  • در آئین تحلیل از واحدهای نمونه تولیدی و صنعتی استان که همزمان با جشن بیستمین سال تاسیس خانه صنعت و معدن آذربایجان شرقی در مرکز همایش های بین المللی تبریز و با حضور شخصیت های برجسته ملی، استانی، شهری و چهره های ماندگار عرصه تولیدی و صنعتی برگزار گردید، محمد حمیدیه مدیرعامل شرکت هافمن لوح تقدیرو تندیس واحد نمونه تولیدی را دریافت کرد.

آبان ماه 1398

  • اجلاس اکسپورتکس ایران ۲۰۱۹ در راستای توسعه صادرات و رونق تولید با همکاری و حمایت شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و برخی سازمان ها و تشکل های بازرگانی مشترک ، 26 آبان ماه 98 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و شرکت هافمن نشان عقاب طلایی را به دلیل مدیریت موفق در بازار داخل و روند رو به رشد صادراتی کسب کرد.
  • هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی( ( RINOTEX 2019 از 13 الی 17 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد و شرکت هافمن بار دیگر از این رویداد حمایت کرد.

آذرماه 1398

  • مدیرعامل شرکن هافمن در سیزدهمین دوره جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان کشور با دریافت حمایل ، تندیس طلایی و لوح تقدیر به عنوان مدیر نمونه جوان کشوری مورد تجلیل قرار گرفت.
  • تفاهم‌نامه همکاری بین مهندس حمیدیه مدیرعامل هافمن و دکتر رضا گرزین، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران به امضا رسید.

دی ماه 1398

  • هافمن سختگیرانه ترین و کامل ترین استاندارد موجود حال حاضر جهان ازموسسه SKZ آلمان را دریافت کرد.

بهمن ماه 1398

  • مجمع عمومی انبوه سازان ساختمان و مسکن استان خراسان رضوی با حمایت هافمن به عنوان اسپانسر طلایی این رویداد با حضور بیش از 500 نفر از انبوه سازان ساختمان و مسکن استان خراسان رضوی در محل سالن همایش های هتل پارس مشهد برگزار شد.
  • دکتر محمد حميديه ، مدير عامل هافمن در هشتمين جشنواره معرفي چهره های برتر حوزه کارفرمايی سازمان تأمين اجتماعی ، به عنوان چهره برتر حوزه کارفرمايی و کارآفرينی مورد تجليل قرار گرفت.
  • گردهمائی تخصصی، طرح ملی هافمن 16 بهمن ماه 98 در تالار مرکز پژوهش های شرکت نفت در تهران ، به عنوان اولین گام عملیاتی پروژه بزرگ سامانه تخصصی هافمن و با حضور نزدیک به 200نفر از مدیران مراکز و کارگاه های تولید پنجره‌ UPVC از اقصی نقاط کشور و به میزبانی مدیرعامل و مدیران ارشد هافمن برگزار شد.
  • در هفدهمین جشنواره تولید ملی ـ افتخار ملی شرکت هافمن به‌عنوان تولیدکننده برتر انتخاب شد و تندیس و لوح تقدیر این همایش به دکتر حمیدیه، مدیرعامل محترم هافمن اهدا شد که علي انوری قائم مقام و مدير فاينانس هافمن به نيابت از ايشان ، لوح و تنديس چهره برترحوزه کارفرمايی را دريافت کرد.

اسفندماه 1394

  • پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری با رویکرد رقابت پذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایتمندی مشتری در ۴ اسفند ماه سال ۹۸ در محل سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد و تندیس زرین کیفیت به شرکت هافمن تعلق گرفت.
مرتبط با : شاهین فلز سپاهانهافمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز