مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش + جدول قیمت هزینه اجاره 13 اردیبهشت 1402

اجاره ماشین در کیش-کاماپرس

جزیره کیش یکی از مهمترین و جذاب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است که با مساحت کوچکش مکان‌های دیدنی زیادی دارد. اگر قصد سفر به کیش را دارید خوب است قبل از شروع سفر با اجاره ماشین در کیش، بازدید از جاذبه‌های این جزیره را برنامه ریزی کنید.

به گزارش کاماپرس، گشت و گذار در این جزیره مرجانی تجربه‍‌ای غیر قابل وصف و خارق العاده است. بازدید از چندین مکان تفریحی در یک روز طبق برنامه ریزی شخصی، چیزی است که اکثر مسافران را متمایل به اجاره ماشین در کیش می‌کند. اگر به دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد از رانندگی با ماشینی لوکس و متفاوت هستید، می‌توانید ماشین مورد نیاز خود را رزرو کنید.

اجاره ماشین

در سال‌های اخیر مردم از خودرو بیش از سایر وسایل نقلیه برای ترددهای داخلی و برون شهری استفاده می‌کنند. اکنون استفاده از خدمات کرایه خودرو در ایران به بخشی مهمی از سفر تبدیل شده است. مزایای اجاره ماشین طبق استانداردهای جهانی در کافه رنت وجود دارد. اجاره آسان ماشین در کیش از کلاس اکونومی تا انواع خودروهای لوکس در کافه رنت امکان‌پذیر است.

مدارک لازم جهت اجاره خودرو در کافه رنت

از آن جا که کیش منطقه آزاد محسوب می‌شود، خودروهای این جزیره نیز با سایر شهرهای ایران متفاوت است. همچنین قوانین و شرایط اجاره نیز در این جزیره تفاوت دارد. لازم به ذکر است که خودرو اجاره شده نباید از جزیره خارج شود. پرداخت جریمه تنها در کیش صورت می‌گیرد و شما نمی‌توانید در شهر محل زندگی خود به پرداخت آن بپردازید. جهت اجاره ماشین در کیش داشتن حداقل 20 سال سن الزامی است. در کافه رنت تنها با ارائه کارت شناسایی، گواهینامه رانندگی، چک به مبلغ ارزش خودرو یا پرداخت ودیعه به مبلغ پنج الی ده میلیون تومان می‌توان خودرو مورد نظر را کرایه کرد. مبلغ ودیعه پس از بازگشت خودرو به کافه رنت، به اجاره کننده بازگردانده می‌شود. اتومبیل‌های شرکت کافه رنت دارای بیمه شخص ثالث و بدنه هستند. در صورت درخواست اجاره کننده امکان استفاده از بیمه الماس و طلایی نیز وجود دارد. در کافه رنت اجاره آسان ماشین در کیش صورت می‌گیرد. مسافران می‌توانند با ارسال عکس بلیط خود، ماشین را در فرودگاه یا هر مکان دیگری از جزیره تحویل بگیرند. کابران می‌توانند جهت اجاره آسان ماشین در کیش، از طریق تماس با کارشناسان مجموعه کافه رنت اقدام به قطعی کردن رزرو خود کنند.

راز آسمان پایتخت

جدول زیر شامل تعدادی از خودروها جهت اجاره ماشین در کیش می‌شود:

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز