محبوب ترین لپ تاپ های اپل در بازار + قیمت

در سال 2022 شرکت اپل درآمدی بیش از 40 میلیارد دلار از فروش محصولات مک کسب کرد. محصولات مک اپل شامل مک بوک ایر، مک بوک پرو، آی مک، مک مینی، مک استودیو و مک پرو می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

در ادامه، کاماپرس با جست‌وجو در سایت دیجی‌کالا به معرفی محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های اپل می‌پردازد.

1- لپ‌تاپ 13.3 اینچی اپل مدل  MacBook Air MGN63 2020 LLA

قیمت این لپ‌تاپ در لحظه گزارش 45 میلیون و 990 هزار تومان است. وزن این لپ‌تاپ فقط 1.29 کیلوگرم است و می‌توانید آن را به راحتی حمل کنید. باتری این دستگاه 13.3 اینچی طول عمر بالایی دارد. این مک‌بوک سبک مخصوص طراحی است؛ بنابراین اگر دنبال لپ‌تاپی برای کارهای گرافیکی می‌گردید، این مک‌بوک ایر می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

تراشه قدرتمند این مک‌بوک توان پردازش آن را بالا برده است و باعث شده با مصرف انرژی کمتر بهره‌وری بالاتری را شاهد باشیم. این لپ‌تاپ قابلیت رمزگشایی با اثر انگشت را دارد و از فرمان‌های چند لمسی هم کاملا پشتیبانی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

لپ تاپ اپل- کاماپرس

2- لپ‌تاپ 16.2 اینچی اپل مدل MacBook Pro MNWD3 2023

قیمت این مک‌بوک، 131 میلیون و 400 هزار تومان است. این لپ‌تاپ صفحه نمایشی با کیفیت بسیار بالا دارد و لذت فیلم دیدن را دوچندان می‌کند. این مک‌بوک پرو پردازنده‌ای قدرتمند دارد که با اجرای راحت برنامه‌های سنگین، قدرتش را به نمایش می‌گذارد. وزن این دستگاه 2.16 کیلوگرم است و برای حمل و نقل مداوم گزینه چندان مناسبی نیست. عمر باتری این محصول اپل طولانی است و لازم نیست آن را مدام شارژ کنید. مک‌بوک پرو هم مثل مک‌بوک ایر که در بالا معرفی کردیم، مخصوص طراحی است.

لپ تاپ اپل- کاماپرس

3- لپ تاپ 16.2 اینچی اپل مدل MacBook Pro MNWE3 2023

قیمت این محصول اپل 181 میلیون و 100 هزار تومان است. صفحه نمایش 16.2 اینچی آن، کیفیت کاملا رضایت بخشی را به شما ارائه خواهد کرد. پردازنده قدرتمند این لپ‌تاپ مخصوص طراحی، اجرای راحت برنامه‌های سنگین را در فهرست موفقیت‌های خود دارد. فضای ذخیره سازی این مک بوک 1 ترابایت است و بابت ذخیره فایل‌های حجیم، به مشکل برنمی‌خورید. وزن 2.16 کیلوگرمی این مک‌بوک پرو برای حمل مناسب نیست. عمر باتری این لپ‌تاپ طولانی است و شما را از نیاز مداوم به شارژر و پریز برق نجات می‌دهد.

لپ تاپ اپل- کاماپرس

4- لپ تاپ 13.6 اینچی اپل مدل MacBook Air-B M2 2022

قیمت این لپ‌تاپ 57 میلیون و 40 هزار تومان است. وزن این مک‌بوک ایر 1.24 کیلوگرمی کاملا مناسب حمل و جا به جایی است. این دستگاه سبک می‌تواند تا 18 ساعت شارژدهی داشته باشد. بدنه آلومینیومی این لپ‌تاپ هم سبک است و هم دوام بالایی دارد. این دستگاه خاص فن ندارد و به همین دلیل حتی موقع پردازش سنگین‌ترین برنامه‌ها هم بی‌صدا است. کیفیت و وضوح صفحه نمایش 13.6 اینچی مک بوک ایر بسیار بالا است و نمایش دقیق جزئیات و رنگ‌ها تماشای فیلم را دلپذیر خواهد کرد. این مدل برای استفاده‌های عمومی و چند رسانه‌ای مناسب است.

لپ تاپ اپل- کاماپرس

5- لپ تاپ 16.2 اینچ اپل مدل MacBook Pro MK193 2021

قیمت این محصول اپل 99 میلیون و 500 هزار تومان است. این لپ تاپ 16.2 اینچی صفحه نمایشی دارد که به گفته شرکت اپل، بهترین صفحه نمایش نوت بوک جهان است. بنابراین می‌توانید از کیفیت آن مطمئن باشید. وزن این مک بوک پرو 2.1 کیلوگرم است و برای جا به جایی مداوم گزینه ایده‌آلی محسوب نمی‌شود. پردازنده قدرتمند این لپ تاپ اجرای برنامه‌های سنگین را بدون مشکل انحما می‌دهد. ظرفیت حافظه داخلی این لپ‌تاپ 1 ترابابت است. بنابراین می‌توانید فایل‌های پرحجم را هم بدون مشکل ذخیره کنید.

لپ تاپ اپل- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز