پرفروش ترین ساعت‌ های هوشمند شیائومی در بازار + قیمت مردادماه

ساعت هوشمند- کاماپرس
لست سکند

در سال گذشته میلادی 216 میلیون نفر از ساعت‌های هوشمند استفاده کرده‌اند که درآمد حاصل از فروش این ساعت‌ها بیش از 43 میلیارد دلار بوده است. بنابراین همین حالا که این متن را می‌خوانید، عده زیادی از افراد در جست و جوی بهترین گزینه برای خرید یک ساعت هوشمند هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست‌وجو در سایت دیجی کالا به معرفی پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند شیائومی می‌پردازد.

1- ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 2 Lite

قیمت این کالا در لحظه تهیه گزارش 1 میلیون و 960 هزار تومان است. فرم صفحه این ساعت مستطیلی است. بدنه این ساعت هوشمند از جنس آلومینیوم و بند آن سیلیکونی است. ظرفیت باتری این ساعت شیائومی 262 میلی آمپر ساعت است. از جمله قابلیت‌های این محصول می‌توان به حسگر شتاب سنج، ژیروسکوپ، گام شمار و شمارش ضربان قلب اشاره کرد.

 بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ساعت هوشمند شیائومی- کاماپرس

2- ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active

قیمت این محصول 5 میلیون و 930 هزار تومان است. وزن این ساعت 36 گرم است که آن را خاص‌تر می‌کند. فرم صفحه دایره‌ای شکل است. بدنه این ساعت از جنس پلیمر و بند آن سیلیکونی است. باتری 470 میلی‌آمپری این ساعت هوشمند تا 12 روز قابل استفاده است؛ بنابراین از نظر عمر باتری یکی از بهترین‌ها است. این ساعت به حسگرهایی مثل سنجش ضربان قلب، فشارسنج و شمارش گام مجهز است. از دیگر قابلیت‌های مهم این ساعت شیائومی می‌توان به سیستم رصد مخصوص وضعیت خواب، موزیک پلیر، وضعیت آب و هوا و تنظیمات آلارم اشاره کرد.

ساعت هوشمند شیائومی- کاماپرس

3- ساعت هوشمند شیائومی مدل MI BAND 7 PRO

قیمت این کالای محبوب 3 میلیون و 800 هزار تومان است. فرم صفحه این ساعت هوشمند مستطیلی است. وزن این ساعت فقط 25 گرم است؛ بنابراین اگر مچ دست ظریفی دارید، این ساعت برای شما گزینه بسیار مناسبی است. جنس بدنه این ساعت شیائومی پلیمر و جنس بند آن سیلیکون است. از جمله قابلیت‌های ویژه آن می‌توان به پایش وضعیت خواب، پایش وضعیت استرس، پایش وضعیت سلامت بانوان، برنامه‌‌ی تمرین تنفس، نمایش وضعیت آب و هوا و پیدا کردن گوشی از طریق ساعت اشاره کرد. ظرفیت باتری این ساعت 235 میلی آمپر ساعت است و باتری آن شارژدهی مناسبی دارد.

ساعت هوشمند شیائومی- کاماپرس

4- ساعت هوشمند شیائومی مدل mi 7 band new watch global

قیمت این محصول پرفروش 1 میلیون و 681 هزار تومان است. فرم صفحه این ساعت بیضی شکل و جنس بند آن سیلیکونی است. ظرفیت باتری این ساعت هوشمند
۱۸۰ میلی آمپر ساعت است. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان از پایش مداوم ضربان قلب، اندازه‌‌گیری سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت خواب، پشتیبانی از ۱۲۰ حالت ورزشی مختلف، قابلیت شخصی‌ سازی واچ فیس، کنترل موسیقی، پایش سلامت بانوان، پایش وضعیت استرس نام برد. همچنین این ساعت مجهز به هوش مصنوعی است.

ساعت هوشمند شیائومی- کاماپرس

5- ساعت هوشمند شیائومی مدل redmi 2 lite smart

قیمت این ساعت هوشمند 2 میلیون و 176 هزار تومان است. فرم صفحه این ساعت مستطیل شکل است. بدنه این ساعت هوشمند از جنس پلیمر و بند آن از جنس سیلیکون است. این ساعت دارای  ظرفیت باتری 230 میلی آمپر ساعت است. از قابلیت‌های این ساعت می‌توان به داشتن صفحه نمایش رنگی و لمسی، کنترل سطح اکسیژن خون، کنترل موسیقی، اندازه گیری ضربان قلب، استرس، و وضعیت خواب اشاره کرد.

ساعت هوشمند شیائومی- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرفروش ترین ساعت‌ های هوشمند شیائومی در بازار + قیمت مردادماه

  1. رامتین ابراهیمی گفته:

    ساعت های هوشمند واقعا کاربرد خوبی داره به خصوص تو جاهای شلوغ که نخوای گوشی رو دربیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز