بهترین ساعت های هوشمند زیر 4 میلیون در بازار + قیمت

ساعت هوشمند-کاماپرس
لست سکند

آمارهای وب‌سایت datareportal حاکی از آن است که 14.4 درصد از کاربران اینترنت در بازه سنی 18-40 سال، امروزه از گجت‌های پوشیدنی هوشمند استفاده می‌کنند. ساعت هوشمند که یکی از این گجت‌های پوشیدنی است، با ذخیره فعالیت‌های ورزشی و پاسخ به تماس‌ها و پیام‌ها از روی مچ دستتان، از جذاب‌ترین ابزارهای هوشمند یک دهه اخیر بوده‌اند.

سنجش ضربان قلب، سنجش میزان اکسیژن خون، کنترل سیکل ماهیانه خانم‌ها و بررسی وضعیت خواب و سلامت شما از دیگر امکانات برتر ساعت‌های هوشمند است.

در این گزارش از کاماپرس، به معرفی 5 ساعت هوشمند برتر در بازه قیمت 2 الی 4 میلیون می‌پردازیم.

1- ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 2 Lite

یک ساعت هوشمند خوش‌قیمت، مناسب بررسی فعالیت‌های ورزشی و استفاده روزمره است. فرم صفحه ردمی واچ 2 لایت مستطیل بوده و از یک بند سیلیکونی برای بستن روی دست استفاده می‌کند. این ساعت هوشمند قادر به شمارش گام و ضربان قلب بوده که همراه با ویژگی واترپروف ارائه شده است. ردمی واچ 2 لایت از بلوتوث و سیستم‌عامل اندروید برای ارتباط با گوشی استفاده می‌کند. قیمت این ساعت در لحظه نگارش گزارش، 2.220.000 تومان است.

ساعت هوشمند-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

2- ساعت هوشمند آی واون مدل KR08 43mm

قابلیت سنجش زمان و کیفیت خواب و کنترل سیکل ماهانه خانم‌ها از ویژگی‌های جذاب و کارآمد این ساعت هوشمند است. بدنه آی واون KR08 ترکیبی از پلاستیک ABS، فلز و PC بوده که آن را به یک بدنه‌ مقاوم تبدیل می‌کند. امکان مکالمه از طریق بلوتوث، برخورداری از قابلیت ضدآب و عمر باتری 5 الی 7 روز، از دیگر ویژگی‌های برتر این ساعت نسبت به رقبای خود است. قیمت آی واون KR08 در لحظه تهیه گزارش، 2.695.000 تومان است.

ساعت هوشمند آی واون مدل KR08 43mm-کاماپرس

3- ساعت هوشمند هیوامی مدل Mars Sport

امکان مکالمه مستقیم از طریق ساعت و پشتیبانی از زبان فارسی، دو ویژگی برتر هیوامی مارس اسپرت بوده که در کنار قیمت مناسب ، آن را تبدیل به یک ساعت هوشمند جذاب نموده است. فرم صفحه این ساعت دایره بوده که ظاهری کلاسیک به آن می‌بخشد. قابلیت Always on Display یا صفحه‌نمایش همیشه روشن، شما را از روشن کردن مداوم صفحه‌ ساعت بی‌نیاز می‌کند. قیمت این ساعت در لحظه نگارش گزارش، 2.990.000 تومان است.

ساعت هوشمند-کاماپرس

4- ساعت هوشمند کربی مدل Watch Series 8

قابلیت ضد آب بودن این ساعت، خیالتان را در روزهای بارانی، شست‌وشو و تعریق راحت می‌کند. با یکبار شارژ ، می‌توانید به مدت 5 الی 7 روز از آن استفاده کنید. پس‌زمینه‌های متنوع، امکان پاسخ یا رد تماس از روی ساعت، امکان قرار دادن قفل روی ساعت، کنترل موسیقی، حسگرهای شمارش ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، گام‌شمار و سنجش دمای بدن از امکانات کربی WS8 است. قیمت این ساعت هوشمند در لحظه تهیه گزارش، 3.500.000 تومان است.

ساعت هوشمند کربی مدل Watch Series 8-کاماپرس

5- ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 4 Mini

باتری قدرتمند این ساعت هوشمند با یکبار شارژ صددرصدی، به مدت 15 ساعت امکان استفاده را محیا می‌کند. برخورداری از استاندارد ATM5 باعث شده بتوانید از این ساعت در ورزش‌های آبی نظیر شنا و شرایط جوی متنوع استفاده کنید. فرم صفحه مستطیل و جنس بدنه آلومینیوم، امیزفیت GTS 4 Mini را برای استایل با هر لباسی مناسب می‌سازد. قیمت این ساعت هوشمند در لحظه نگارش گزارش، 4.100.000 تومان است.

ساعت هوشمند-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز