محبوب ترین لپ تاپ استوک دل در بازار

لپ تاپ دل-کاماپرس

لپ تاپ استوک دل DELL در بازار جزو محصولات پرفروش است که علت اصلی آن را در بالا بودن قیمت اصلی محصولات این برند می‌توان جستجو کرد. این محصول در مدل‌های محبوب و پرفروش خود اغلب با سری پردازنده core i7 ارائه شده و پردازنده‌ای قدرتمند دارد. اغلب محصولات پرفروش استوک برند دل، علاوه بر کاربرد عادی، برای گیمینگ، طراحی‌های سنگین و مهندسی نیز عملکرد بسیار مطلوبی دارند.

کاماپرس در این گزارش محبوب‌ترین لپ تاپ‌های استوک دل در بازار را با جست و جو در سایت لپتاپیفای معرفی می‌کند.

لپ تاپ استوک دل با مدل G3 3779 Gaming

این لپ تاپ استوک دل با صفحه نمایش 17 اینچی ارائه شده و در زمان تهیه این گزارش قیمت آن 25 میلیون و 500 هزار تومان است. این محصول که برای گیم طراحی شده دارای سری پردازنده core i7 بوده و محصولی قدرتمند به حساب می‌آید. ظرفیت حافظه داخلی و حافظه رم در این لپ تاپ به ترتیب 512 و 16 گیگابایت در نظر گرفته می‌شود. این محصول وزنی سبک داشته و به همین جهت برای استفاده دانشجویی و دانش آموزی نیز مناسب است. صفحه کلید جزیره‌ای و Numpad، اسپیکرهایی قوی و واکنش پذیری تاچ پد بالا از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول هستند.

لپ تاپ استوک دل با مدل G3 3779 Gaming-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ استوک دل با مدل Inspiron 7706 2-in-1

این محصول دل با پردازنده core i7 عرضه شده و با قیمت 35 میلیون تومان فروخته می‌شود. ظرفیت حافظه رم و حافظه داخلی این لپ تاپ به ترتیب 16 و 512 گیگابایت بوده و استفاده از آن برای کاربرد عمومی و وابسته به پردازنده مناسب است. این لپ تاپ با سایز صفحه نمایش 17 اینچی سرعت تحلیل داده بالایی داشته و هنگ نمی‌کند. از دلایل مهم سرعت بالا در این محصول داشتن حافظه کش 12 مگابایتی و 8 مگابایتی است. این لپ تاپ استوک دل دارای دو مدل کارت گرافیکی بوده و امکان انتخاب هر یک از آن‌ها متناسب با نیاز کاربر وجود دارد.

لپ تاپ استوک دل با مدل Inspiron 7706 2-in-1-کاماپرس

لپ تاپ استوک دل با مدل Precision 5540

این لپ تاپ استوک  دل به عنوان لپ تاپی صنعتی شناخته می‌شود که سایز صفحه نمایش 15.6 اینچی داشته و با قیمت 35 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد. این لپ تاپ از پردازنده core i7 پشتیبانی کرده و برای برنامه نویسی، رندرینگ و طراحی یا مهندسی انتخابی مناسب است. ظرفیت حافظه رم در این مدل 32 گیگابایت بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن 1 ترابایت در نظر گرفته می‌شود. به طور کلی انجام رندرینگ با لپ تاپ‌های خاصی صورت می‌گیرد که از ویژگی‌های آن باید به پردازنده قوی و کارت گرافیک عالی اشاره کرد. این لپ تاپ می‌تواند به انجام فعالیت‌های سنگین گرافیکی کمک کند.

لپ تاپ استوک دل با مدل Precision 5540-کاماپرس

لپ تاپ استوک دل با مدل XPS 15-9560

این لپ تاپ دل با اندازه صفحه نمایش 15 اینچی عرضه شده و با قیمت 28 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که همچنان از سری پردازنده core i7 استفاده می‌کند دارای ظرفیت حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی بوده و از گزینه‌های مناسب برای افرادی که به دنبال لپ تاپ قوی و در عین حال سبک و زیبا هستند، به حساب می‌آید. محصول مذکور با رزولوشن بالایی عرضه شده و گزینه مناسبی برای دیدن فیلم، ویرایش تصاویر و کار با گرافیک بالا است.

لپ تاپ استوک دل با مدل XPS 15-9560-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : آرالپدللپتاپیفای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز