چگونگی اجاره ماشین آمریکایی کلاسیک

اجاره ماشین کلاسیک آمریکایی-کاماپرس

ماشین‌های خارجی و به­‌ویژه نوع آمریکایی آن طرفداران زیادی دارند، اما این مدل اتومبیل‌ها به خاطر شرایط تحریمی به ایران وارد نمی‌شوند؛ به همین دلیل ماشین‌های آمریکایی موجود در ایران همگی قدیمی هستند. قدمت برخی از این خودروها به حدی زیادی است که باید در کلکسیون ماشین‌های قدیمی قرار داده شوند.

به گزارش کاماپرس، جذابیت و در عین حال قدرت این نوع اتومبیل‌ها خیلی از افراد را مجذوب خود کرده است؛ به طوری که در حال حاضر بازار اجاره ماشین­ آمریکایی کلاسیک و قدیمی در ایران پر رونق است.

در این گزارش دلیل محبوبیت اجاره ماشین آمریکایی کلاسیک در ایران و دو تا از بهترین برندهای تولیدکننده اتومبیل‌های قدیمی آمریکایی، آشنا می­‌شوید.

دلیل محبوبیت اجاره ماشین آمریکایی کلاسیک در ایران

با ورود خودروهای فوق العاده جذاب و قوی از برندهای مشهور مانند هیوندا، تویوتا، لکسوس و امثال آن، همچنان خودروهای قدیمی و کلاسیک ساخت کشور آمریکا در بین رانندگان ایرانی محبوبیت زیادی دارند. مردم به این نوع اتومبیل‌ها به دلیل ساختار قوی و طراحی خاص و هنرمندانه و همچنین عمر طولانی‌شان علاقه دارند. قدمت برخی از این خودروهای قدیمی آمریکایی به 100 سال هم می‌رسد؛ با این حال این مدل‌ها همچنان غول پیکر و جذاب هستند و گذشت زمان چیزی از ابهت آن‌ها کم نکرده است. این روزها خیلی از افراد برای ماندگار کردن مراسم­‌های خود، غول‌های کلاسیک آمریکایی را انتخاب می‌کنند و با این خودروها به فیلم‌ها و عکس‌های مراسم‌های ویژه خود رنگ و لعاب خاصی می‌بخشند. قبل از معرفی مرکز معتبر اجاره ماشین آمریکایی کلاسیک بهتر است با دو نوع از بهترین برندهای تولیدکننده اتومبیل‌های قدیمی آمریکایی که در ایران به چشم می‌خورند، آشنا شد.

شورولت

یکی از برندهای محبوب خودروسازی، شورولت نام دارد که خودروهای کلاسیک این برند همچنان در نقاط مختلف جهان نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

راز آسمان پایتخت

شورولت کامارو یکی از قدیمی‌ترین خودروهای این برند است که قدمت آن به بیش از 60 سال می‌رسد. این اتومبیل به دلیل طراحی جالب توجه و قدرتمندانه خود بسیار محبوب است.

شورولت کوروت، دیگر خودرو قدیمی این برند است که در سال 1950 میلادی به بازار عرضه شد. این اتومبیل نیز با طرحی جالب و موتور قدرتمند به بازار عرضه و بسیار محبوب شد.

پیکاپ 1972 نیز دیگر مدل کلاسیک پرطرفدار این برند است که به خاطر جلوه ویژه و اجزای قدرتمند خود توانسته جایگاهش را همچنان حفظ کند.

کادیلاک

یکی دیگر از بهترین برندهای خودروسازی معروف در جهان، کادیلاک نام دارد. خودروهای کلاسیک کادیلاک به دلیل مجلل بودن و طراحی‌های زیبا مورد توجه قرار گرفته‌اند.

قدیمی‌ترین مدل کادیلاک، 341 آل کاپون نام دارد که در سال 1928 روانه بازار شد. این مدل مجلل اولین خودرو ضدگلوله دنیا و مقاوم‌ترین نوع اتومبیل در زمان خودش بود.

یکی دیگر از ماشین‌های جذاب، خشن، غول پیکر و همچنین کلاسیک کادیلاک، ال دورادو بیاریتز نام دارد که با الهام از هواپیمای لایتنینگ ساخته و در دهه 50 میلادی عرضه شد. اتومبیل یادشده در دهه مذکور یکی از بهترین اتومبیل‌های دنیا بود. این خودرو زیبایی و شکوهی بی‌بدیل دارد که به راننده خود نیز ابهت خاصی می‌دهد.

اجاره ماشین کلاسیک آمریکایی-کاماپرس

ماشین کلاسیک بخریم یا اجاره کنیم؟

خرید اتومبیل‌های کمیاب کار چندان مقرون به صرفه‌ای نیست، زیرا هزینه آن بسیار بالاست و قطعات آن‌ها به دشواری قابل تهیه است؛ به همین دلیل بسیاری از علاقه‌­مندان برای چند ساعت این نوع اتومبیل‌ها را کرایه کرده و با آن در مناطق مورد علاقه‌ خود به گشت و گذار می­پردازند. معمولا اجاره خودرو کلاسیک آمریکایی برای مراسم‌های عروسی و نامزدی اتفاق می‌افتاد. این نوع ماشین‌ها رنگ ویژه و جالبی دارند و به فیلم و عکس نیز جلوه خاصی می‌دهند؛ به همین دلیل رزرو آن‌ها برای چند ساعت در مراسم‌های عروسی بسیار متداول است.

بهترین جا برای اجاره ماشین کلاسیک آمریکایی

افرادی که مایل به اجاره ماشین کلاسیک آمریکایی از هر نوع و رنگی هستند، کافی است که به وبسایت «ماشین قدیمی» سر بزنند. این مجموعه انواع ماشین کلاسیک آمریکایی شورولت و کادیلاک را در اختیار دارد و آن‌ها را با شرایط مناسب در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

ماشین قدیمی به آدرس یک درگاه معتبر رزرواسیون اتومبیل‌های کلاسیک برندهای معروف است که بالغ بر 20 سال در این زمینه سابقه دارد. اجاره یا رنت ماشین از درگاه ماشین قدیمی کار دشواری نیست و شرایط عجیب و غریبی ندارد . این مجموعه ماشین کلاسیک را با راننده در اختیار متقاضی می‌گذارد. در صورت درخواست مشتری، این مجموعه با تیم متخصص خود، کار گل آرایی ماشین کلاسیک رزرو شده را نیز انجام می‌دهد. علاقه‌مندان جهت رزرو ماشین کلاسیک آمریکایی و سایر ماشین‌های کلاسیک می‌توانند به سایت mashinghadimi.com مراجعه و یا با شماره تلفن های 88606395 – 021 و 22 35 188 0912 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : گلزار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز