ماجرای کلاهبرداری بزرگ صرافی معروف

روابط عمومی صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو ضمن تکذیب شایعاتی مبنی بر تعطیلی و ورشکستگی این مجموعه، از آغاز روند پرداختی‌های به تاخیر افتاده آن خبر داد.

به دنبال نگرانی مشتریان صرافی اکسکوینو در رابطه با عدم پرداختی‌ها و شایعاتی مبنی بر ورشکستگی و کلاهبرداری این صرافی، کارشناس روابط عمومی مجموعه اکسکوینو در پاسخ به خبرنگار کاماپرس ضمن تکذیب این شایعات، توضیح داد: مساله اصلی این است که پرداختی‌های مجموعه اکسکوینو با کمی تاخیر صورت گرفته است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از این ماجرا برعلیه صرافی اکسکوینو سوءاستفاده کرده و شایعاتی مبنی بر ورشکستگی و یا کلاهبرداری این مجموعه را ترویج داده‌اند.

وی با اشاره به پشتوانه قوی صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو، در پاسخ به نگرانی مشتریان در خصوص تعطیلی این مجموعه، بیان کرد: صرافی اکسکوینو طبق روال گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد. تنها مساله موجود تاخیر در پرداختی‌هاست که آن هم در حال انجام و به روز شدن است.

راز آسمان پایتخت

روابط عمومی اکسکوینو در پایان با بیان اینکه با تسریع روند پرداخت نگرانی مشتریان مرتفع خواهد شد، تاکید کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از وجوه تسویه شده و این روند با توجه به اولویت بندی مشتریان ادامه دارد.

گفتنی است، صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو با هدف ارائه خدمات مالی مبتنی بر ارز دیجیتال، بی‌نیاز کردن کاربران ایرانی از پلتفرم‌های خارجی، حفظ ارزش دارایی آن‌ها، بومی سازی فناوری‌های رمزارز و بلاکچین و رفع نیاز کسب و کارهای داخلی شکل گرفته و فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ماجرای کلاهبرداری بزرگ صرافی معروف

  1. محمدرضا علیپور گفته:

    ماشالا تمام این صرافی ها کلاهبردار از آب در میان بعد یه مدت کلا نمیشه دیگه تو این بازار اعتماد کرد و سرمایه گذاری کرد

  2. علي گفته:

    سلام ، صرافي اكسكوينو همش داره وعده ميده و پول ما رو بالا كشيده نميده هر چه زنگ هم ميزنيم جوابهاي تكراري ميدن ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز