لیست قیمت پاور بانک شیائومی + راهنمای خرید بهترین پاور بانک

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروزه پاور بانک به یکی از لوازم محبوب و پرکاربرد تبدیل شده است؛ با افزایش استفاده روزمره از گوشی‌های همراه و عدم دسترسی به برق شهری در همه جا، خرید پاور بانک برای شارژ گوشی و دیگر لوازم دیجیتال مانند لپ تاپ، ایرپاد و غیره ضرورت پیدا کرده است. البته نگاهی به لیست قیمت پاور بانک شیائومی هم می‌تواند انتخاب‌های زیادی پیش روی خریدار بگذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فن آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پاور بانک به یک باتری قابل حمل گفته می‌شود که از قبل شارژ شده و برق را در خود ذخیره می‌کند. به کمک این برق ذخیره شده می‌توانید در هر جایی گوشی همراه، لپ تاپ، تبلت, ساعت هوشمند، هدفون و سایر لوازم دیجیتالی خود را به راحتی شارژ کنید. پاور بانک شیائومی یکی از انواع باکیفیت این محصول است که در مدل‌ها و قیمت‌های متفاوت در بازار موجود است. کاماپرس در ادامه به معرفی یکی از پاوربانک‌های باکیفیت و همچنین لیست قیمت پاور بانک شیائومی می‌پردازد.

همه چیز درباره پاور بانک شیائومی مدل Mi Wireless Essential

شرکت شیائومی یکی از برندهای شناخته شده و محبوب در زمینه تولید لوازم دیجیتال مانند پاوربانک است؛ چرا که با توجه به لیست قیمت پاور بانک شیائومی، پاوربانک‌های این برند علاوه بر کیفیت مناسب، دارای قیمت مناسبی نیز هستند.

پاور بانک شیائومی مدل Mi Wireless Essential ، با طراحی شیک و ساده در دو رنگ سفید و مشکی، تولید شده است. شرکت شیائومی در تولید این محصول از قابلیت شارژ بی‌سیم و ظرفیت 10 هزار میلی آمپر در ساعت بهره برده است. از مزیت‌های این پاور بانک تعبیه یک پورت یو اس بی و پنل شارژر وایرلس است که امکان شارژ همزمان دو گوشی را با یکدیگر فراهم می‌کند. ضمن این‌که وزن پایین 230 گرمی و طراحی باریک این پاوربانک اجازه حمل و جابه‌جایی آسان آن را به شما می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

قابلیت‌های پاور بانک شیائومی Mi Wireless Power Bank 10000

از جمله قابلیت‌های مهم پاوربانک شیائومی شارژ با سرعت بالای گوشی همراه و همچنین خود پاوربانک است؛ به‌طوری که این پاوربانک تنها با یک‌بار شارژ، می‌تواند دو بار گوشی Mi9 شیائومی و 2.5 بار گوشی همراه آیفون ایکس اس را شارژ کند.

از ویژگی‌های قابل توجه این پاور بانک شیائومی ، برخورداری آن از فناوری تشخیص جسم خارجی هوشمند است؛ به این صورت که پاوربانک در صورت قرار گرفتن بر روی اجسام فلزی، به شکل خودکار جریان برق را قطع می‌کند تا از داغ شدن و آسیب به آن جلوگیری شود. برند شیائومی در تولید این محصول از 12 لایه محافظتی در برابر اتصالات کوتاه و تغییرات جریان برق است. این ویژگی در افزایش طول عمر گوشی همراه متصل به پاوربانک و خود پاوربانک موثر است.

قیمت پاور بانک شیائومی Mi Wireless Power Bank

لیست قیمت پاور بانک شیائومی ، نشانگر قیمت مناسب محصولات این برند است؛ این پاوربانک نیز یکی از مدل‌های با کیفیت و در عین حال خوش قیمت محصولات شیائومی است که با مبلغ 649 هزار تومان قابل خریداری است.

خرید پاوربانک شیائومی از مجموعه می‌لندز

فروشگاه اینترنتی می‌لندز ، مجموعه‌ای معتبر برای خرید محصولات شیائومی مانند پاوربانک است؛ با خرید از می‌لندز علاوه بر اطمینان خاطر از اصل بودن کالا، می‌توانید از خدمات ویژه این مجموعه شامل گارانتی بازگشت، مشاوره تخصصی خرید و ارسال سریع بهره‌مند شوید.

ضمن این‌که لیست قیمت پاور بانک شیائومی و سایر محصولات آن در مجموعه می‌لندز با مناسب‌ترین قیمت و حتی احتساب تخفیف بر روی برخی از کالاها در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : می لندز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز