لذت کشف کردن و چرخیدن بین فروشگاه‌های آنلاین لباس، با چرخ

لست سکند

چرخ از مهم‌ترین اختراعات انسان است و وسیله‌ای است که حرکت را آسان‌تر می‌کند. در طول تاریخ نیز، اختراعات بزرگی با چرخ پیوند خورده‌اند تا چرخیدن را برای انسان راحت‌تر کنند؛ مثل چرخ سفالگری، چرخ نخ‌ریسی، چرخ خیاطی یا “پلتفرم چرخ” که از جدیدترین نوآوری‌های بشر برای آسان‌تر کردن چرخ زدن می‌باشد. “چرخ” به دنبال راه حلی برای راحت‌تر کردن گشت و گذار بین محصولات فشن بود تا اینکه به فکر کنار هم قرار دادن فروشگاه‌های آنلاین لباس و صفحات اینستاگرامی افتاد! چرخ همیشه در مسیر خرید یک محصول فشن و انتخاب آن، به شما کمک می‌کند تا محصولات باب سلیقه خود را راحت‌تر کشف کنید و تجربه‌ای دلنشین‌تر از خرید لباس داشته باشید. چرخ در طول این مسیر، با سلیقه شما آشنا می‌شود، به انتخاب‌های شما اهمیت می‌دهد و پا به پای شما تا پیدا کردن محصول موردنظرتان می‌آید. اما شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که: چگونه؟!

درست کردن یک پروفایل شخصی از محصولات باب سلیقه شما

چرخ با پرسیدن یک سری سوالات ساده از شما، در ابتدای ورود به سایت و همچنین در حین چرخ زدن، با سلیقه شما بیشتر آشنا می‌شود. شما با جواب دادن به این سوالات می‌توانید به چرخ کمک کنید تا یک صفحه پر از محصولات باب سلیقه خودتان به شما نشان دهد تا راحت‌تر و سریع‌تر بین این همه محصول چرخ بزنید و انتخابتان را انجام دهید.

پیشنهاد روز: بلیک لایولی بازیگر همیشه خوش‌پوش فرش قرمز‌ها

سیستم پیشنهاد محصول و به اشتراک گذاری تجربه خرید

چرخ می‌تواند با تحلیل رفتار کاربر، محصولاتی متناسب با علاقه‌مندی‌هایش به او نشان دهد. زمانی که شما یک محصول را لایک یا سیو می‌کنید، چرخ با بررسی آن می‌تواند سلیقه شما را متوجه شود و در چرخ زدن‌های بعدی، محصولاتی باب سلیقه شما نشان دهد. همچنین، شما پس از خرید کردن از هر فروشگاهی، می‌توانید تجربه خود را با دیگر کاربران چرخ به اشتراک بگذارید. حتی در حین خرید کردن از یک فروشگاه، می‌توانید با توجه به تجربه خرید کاربران، راحت‌تر تصمیم گیری کنید.

راز آسمان پایتخت

لذت خرید کردن با یک دوست!

از بزرگ‌ترین لذت‌های خرید کردن این است که با یکی از همراه‌ترین دوست‌های خود، بین فروشگاه‌ها چرخ بزنید و از پیشنهادات او کمک بگیرید تا در کنار تصمیم‌گیری بهتر، فردی را در کنار خود داشته باشید که شما را برای خرید یک محصول، تایید یا تشویق کند.

در چرخ نیز شما با ورود به قسمت “روز چرخ من” می‌توانید بین هزاران محصول جدید و مرتبط با استایل شخصی‌تان، بگردید؛ از چرخ به عنوان یک دوستِ همراه، برای خرید کردن کمک بگیرید و از محصولات و فروشگاه‌هایی که با توجه به سلیقه شما، به شما پیشنهاد می‌دهد، دیدن کنید. همچنین، با انتخاب هر محصول و ورود به صفحه آن، می توانید با انتخاب گزینه “سیو کن” آن را برای خریدهای آینده ذخیره کنید و حتی “لیست”‌هایی از آیتم‌های مورد علاقه‌تان درست کرده و با بقیه کاربران چرخ، به اشتراک بگذارید. حتی می‌توانید از پیشنهادات بقیه کاربران چرخ، برای موقعیت‌ها و استایل‌های مختلف کمک بگیرید و از دیدن لیست‌هایی با موضوعات بامزه و خنده‌دارشان، احساس همراهی یک دوست را در خرید آنلاین تجربه کنید!

جست و جوی تصویری هوشمند

حتما برای شما پیش آمده که از لباس یک نفر خوشتان آمده و از آن عکس گرفتید ولی هیچ وقت نتوانستید مشابه آن را پیدا کنید یا حتی وقت و حوصله آن را نداشتید که در بین این حجم از محصولات متنوع، به دنبال آن بگردید. یا مطمئناً برایتان پیش آمده که از یک پلتفرم یا فروشگاه خارجی، لباسی را پسندیده‌اید اما نمی‌دانید از کجا می‌توانید مشابه آن را در ایران پیدا کنید. در اینجا، سرچ تصویری چرخ به کمک شما می‌آید! این قابلیت چرخ، از نقاط بسیار پررنگ تمایز آن با پلتفرم‌های مشابه است و می‌تواند با تحلیل یک عکس، تمامی آیتم‌های موجود در آن را تفکیک کند و شبیه‌ترین به آن‌ها را به شما نشان دهد. کافی است که از قسمت جست و جو، عکس مورد نظر خود را بارگذاری کنید تا چرخ برای شما بچرخد و نزدیک ترین محصولات به چیزی که به دنبال آن هستید را به شما نشان دهد.

جست و جوی متنی دقیق

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که چیزی برای خرید در ذهنتان دارید که هیچ وقت نتوانستید حتی مشابه آن را در بازار پیدا کنید و عکسی هم ندارید که بتواند توصیف دقیقی از آنچه شما می‌خواهید باشد. شما میتوانید در قسمت سرچ متنی چرخ، تا 5 مورد از ویژگی‌های محصول موردنظرتان را بنویسید تا چرخ آن را برای شما پیدا کند. جستجوگر متنی چرخ بسیار دقیق است و حتی می‌تواند مدل، جنس، سبک، رنگ، برند و مکان تولید محصول را شناسایی کند.

کلام آخر

در نهایت، می‌توان گفت چرخ در پی این است که برای مخاطب یک تجربه لذت بخش از کشف کردن رقم بزند. شما با هر انتخابتان، دنیایی از محصولات متنوع و مورد علاقه‌تان را پیدا می‌کنید که هر چقدر بیشتر در بین آنها چرخ بزنید، بیشتر محصولاتی که باید در کمد لباستان باشد را کشف می‌کنید. این لذت گم شدن در بین تعداد بیشماری از محصولات و فروشگاه های لباس، چیزی است که چرخ تلاش می‌کند برای شما رقم بزند. چرخ بستری است تا شما بتوانید لذت چرخ زدن بین فروشگاه‌ها و دیدن لباس‌های متنوع را به صورت آنلاین تجربه کنید؛ بتوانید استایل شخصی خود را بهتر بشناسید و با کمک گرفتن از مطالب مجله چرخ و صفحات اجتماعی آن، روز به روز از خرید کردن لباس، پوشیدن و ست کردن آن لذت بیشتری ببرید.

انتهای پیام

مرتبط با : چرخ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز