لاستیک بارز یا یزد ؛ کدامیک بهتر است؟ + قیمت لاستیک بارز

در میان لاستیک‌های ایرانی، چند برند انگشت‌شمار هستند که توانستند محبوبیت خوبی به دست بیاورند. لاستیک بارز، کویر و یزد از جمله این برندهای معروف هستند. اما اغلب مالکان خودرو در هنگام خرید لاستیک ایرانی دچار سردرگمی شده و نمی‌توانند به راحتی دست به انتخاب بزنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کویر تایر، لاستیک بارز یا یزد از نظر کیفی در سطح خوبی قرار دارد و امروزه به دلیل گران بودن لاستیک‌های خارجی، بسیاری از افراد به خرید تایر ایرانی روی آورده‌اند. بنابراین، مقایسه بین این برندهای معروف به خریداران کمک می‌کند تا تجربه بهتری از خرید لاستیک خودرو داشته باشند. در ادامه، مزایا و معایب محصولات بارز و یزد بررسی خواهد شد.

آشنایی با محصولات یزد تایر

محصولات برند یزد تایر همواره با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شود و کیفیت مطلوبی دارد. این شرکت از سال 1386 با یکی از مجموعه‌های معروف اروپا به نام وردشتاین هلند همکاری می‌کند و این همکاری باعث بهبود کیفیت تایرهای رادیال یزد شده است. به علاوه، همکاری یزد تایر با وردشتاین منجر به تولید سری محصولات سرعتی V شده است. این سری، طراحی خاصی داشته و قابلیت رانش تا سرعت 240 کیلومتر بر ساعت را نیز دارد. سری سرعتی V برای خودروهایی مانند رنو مگان و مزدا 3 طراحی شده است.

محصولات یزد تایر در برابر گرما و سرما مقاوم بوده و با مواد اولیه مرغوب ساخته می‌شود. همچنین، لاستیک‌های یزد چسبندگی خوبی داشته و می‌تواند تا وزن 950 کیلوگرم را تحمل کند. تمامی محصولات یزد تایر تا سه سال پس از تاریخ تولید، گارانتی دارند.

راز آسمان پایتخت

بارز ؛ بزرگترین تولیدکننده لاستیک ایرانی

سابقه فعالیت گروه صنعتی بارز بیش از 25 سال است. این شرکت، بزرگ‌ترین کمپانی تولیدکننده تایر در ایران بوده و محصولات بارز همواره در صدر فهرست لاستیک‌های با کیفیت ایرانی قرار دارد. شرکت بارز تاکنون توانسته افتخارات زیادی را در کارنامه خود ثبت نماید از جمله اینکه این شرکت، برترین تولیدکننده لاستیک‌های رادیال سیمی سنگین مناسب برای کامیون و اتوبوس شناخته شده است. به علاوه، محصولات بارز همواره توسط خودروسازان بزرگ ایرانی از جمله ایران خودرو و سایپا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محصولات بارز، تنوع زیادی داشته و در سال‌های اخیر توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست بیاورد. لاستیک‌های این برند طول عمر و کیفیت بالایی دارند و با تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شوند. همچنین، تایرهای بارز به نرمی و راحتی مشهور بوده و در مقایسه با سایر برندهای ایرانی، کمی گران‌تر است.

مقایسه لاستیک بارز و یزد تایر

پس از معرفی اجمالی این دو برند، در نهایت سوال اصلی این است که بهترین انتخاب کدام است؟ لاستیک بارز یا یزد؟ بررسی‌ها نشان می‌دهد که سهم فروش لاستیک بارز حدود 40 درصد از کل فروش بازار بوده و محصولات یزد تایر درصد کمتری را به خود اختصاص داده است. هر دو برند، کیفیت و استاندارد خوبی دارند؛ با این حال، کیفیت تایرهای بارز در برخی سایزها و گل‌ها بهتر است. به همین دلیل، توصیه می‌شود تا پیش از اقدام به خرید لاستیک ایرانی با کارشناسان این حوزه درباره لاستیک مناسب خودروی خود مشورت نمایید.

مجموعه لاستیک فروش علاوه بر فروش انواع لاستیک‌های ایرانی و خارجی با قیمت و کیفیت مناسب، آماده ارائه مشاوره‌های رایگان در این زمینه به مشتریان است. ارسال سریع و ضمانت اصالت کالا از جمله مزایای خرید تایر از مجموعه لاستیک فروش است.

در جدول زیر، قیمت لاستیک‌ بارز از این مجموعه قابل مشاهده و مقایسه است؛

انتهای پیام

مرتبط با : لاستیک فروش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “لاستیک بارز یا یزد ؛ کدامیک بهتر است؟ + قیمت لاستیک بارز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز