قیمت هر متر پارتیشن شیشه ای در سازوکار

تور لحظه آخری-کاماپرس

از جمله بهترین و مقرون به صرفه ترین ایده ها برای جداسازی فضا استفاده از پارتیشن های شیشه ای است. پارتیشن های شیشه ای شامل مدل های تک جداره و دوجداره، متحرک و ثابت است و در نهایت هزینه های حمل و نقل، نصب و رگلاژ نیز به نوع شیشه و متراژ آن اضافه می شود. در واقع این محصول بر اساس متر مربع قیمت گذاری می شود. کیفیت و نوع شیشه از عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت پارتیشن محسوب می شود. اگر شیشه مورد استفاده به قیمت کارخانه و از طریق مراکز فروش معتبر تهیه شود هزینه آن بسیار مقرون به صرفه تر است. مجموعه ساز و کار بهترین اجرا کننده پارتیشن شیشه ای است. قیمت پارتیشن شیشه ای توسط آریا سازوکار مناسب و مقرون به صرفه است. شیشه های مورد نیاز در این مجموعه به طور مستقیم از کارخانه تهیه می شود. خدمات مشاوره در این مجموعه به مشتریان این اجازه را می دهد تا بتوانند متناسب با بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

قیمت هر متر پارتیشن شیشه ای 1402 چگونه محاسبه می شود؟

شیشه های خام ( معمولی ) و یا سکوریت  هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند. قیمت شیشه های سکوریت با توجه به عملیاتی که برای سکوریت کردن بر روی آن ها انجام می شود دارای قیمت بیشتری هستند. سوال این است که استفاده از کدام نوع شیشه مقرون به صرفه تر است؟

شیشه های سکوریت و معمولی نه تنها از نظر کارکرد بلکه از نظر ظاهر نیز تفاوت هایی با هم دارند. شیشه های سکوریت به طور خاص برای پارتیشن های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند. کیفیت و ضخامت این نوع شیشه ها با هم تفاوت هایی دارد.  شیشه های سکوریت ساده، مات و … رنج قیمتی متفاوتی دارند. با توجه به تغییراتی که در سال 1402 برای انواع شیشه سکوریت وجود داشته  به طور متوسط قیمت هر متر شیشه مرغوب سکوریت از یک میلیون به بالا است.

به طور کلی قیمت هر متر از پارتیشن های شیشه ای با توجه به پارامتر های مشخصی تعیین می شود. حتی نحوه سکوریت کردن شیشه و کارخانه سازنده آن نیز تاثیر مستقیمی در قیمت هر متر شیشه سکوریت دارد.

راز آسمان پایتخت

هزینه نصب هر متر پارتیشن شیشه ای چقدر است؟

پارتیشن ها در فضاهایی مانند اداره ها، دفاتر، منازل، مجتمع های تجاری و … استفاده می شوند. نحوه پارتیشن بندی و حتی نصب آن ها در هر مکان متفاوت است از این رو دارای هزینه های نصب متفاوتی است. به طور معمول قیمت پارتیشن ها به صورت متری و بعلاوه هزینه های نصب محاسبه می شود، به طور مثال زمانی که شما با یک مجموعه برای سفارش  انواع  پارتیشن شیشه ای قرارداد می بندید، عوامل این مجموعه تمامی هزینه ها را به صورت جمع بندی شده به شما تحویل می دهند. این هزینه ها شامل قیمت شیشه، هزینه های حمل و نقل، هزینه پروفیل و یراق آلات، هزینه نصب و … است.

نصب پارتیشن ها با توجه به میزان سختی کار و فضای مورد نظر ممکن است از چند ساعت تا چند روز متغیر باشد.

تمامی مراحل نصب انواع پارتیشن های شیشه ای باید توسط افراد ماهر و متخصص انجام گیرد. مراحل نصب پارتیشن های شیشه ای که توسط نصاب انجام می شود شامل مراحل زیر است:

  • برش شیشه ها با توجه به اندازه های مورد نظر
  • حمل شیشه ها و یراق آلات به محل مورد نظر
  • نصب یراق آلات و پروفیل های مخصوص
  • نصب فریم برای پارتیشن های فریم دار
  • پولیش کاری نهایی برای جلا بخشیدن به پارتیشن
  • نصب نهایی

برای مشاهده قیمت هزینه نصب هر متر مربع از پارتیشن های مختلف می توانید به سایت آریا ساز و کار مراجعه نمایید و از لیست قیمت های آن مطلع شوید. اجرای شیشه سکوریت در نصب پارتیشن توسط تیم سازوکار با قیمتی مناسب انجام می شود. برای کسب اطلاعات با شماره های درج شده در سایت سازوکار تماس بگیرید.

 عوامل موثر در تعیین قیمت پارتیشن های شیشه ای

همانگونه که بیان شد عوامل متعددی در تعیین قیمت هر متر پارتیشن موثر هستند. در این جا به بررسی چند مورد از آنها می پردازیم:

  • اولین و مهم ترین عامل موثر در تعیین قیمت پارتیشن های شیشه ای طرح آن است. پارتیشن ها ممکن است برای فضایی مانند ادارات، مجتمع های مسکونی، منازل و … طراحی می شوند. میزان پیچیدگی طراحی این پارتیشن ها با قیمت آن رابطه مستقیم دارد. به طور مثال طراحی پارتیشن اداری با طرح های شیشه ای ایتالیایی از گران ترین انواع پارتیشن محسوب می شوند.
  • فضا و ابعاد آن رابطه مستقیمی با هزینه نهایی پارتیشن دارد. هرچه فضای مورد نظر و میزان پارتیشن بندی ها بیشتر باشد، متراژ بیشتری از شیشه برای ساختن پارتیشن استفاده می شود.
  • ابعاد، رنگ و ضخامت شیشه سکوریت از عوامل موثر در تعیین قیمت پارتیشن های شیشه ای است. هر چه ضخامت و کیفیت شیشه سکوریت بهتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است. شیشه های دو جداره از محکم ترین و با امنیت ترین انواع شیشه برای ساخت پارتیشن محسوب می شوند. این نوع شیشه علاوه بر این که عایق صوتی است از استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است، به همین دلیل قیمت آن نسبت به شیشه های تک جداره کمتر است.

  • تعرفه هایی که شرکت های طراح و اجرا کننده پارتیشن های شیشه ای دارند معمولا اختلافاتی با هم دارد. این تعرفه ها با توجه به استاندارد ها و قواعد کلی آن مجموعه اعلام می شود. مجموعه ساز و کار از معتبر ترین ارائه دهندگان خدمات مربوط به پارتیشن های شیشه ای است که مقرون به صرفه ترین انواع پارتیشن های شیشه ای با کیفیت را به مشتریان ارائه می دهد.
  • اگر پارتیشن سفارش از نوع فریم دار باشد، هزینه فریم اضافه بر شیشه های آن محاسبه می شود. برای ثبت سفارش پارتیشن شیشه ای فریم دار با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید.
  • تعداد درب ها، نوع باز شدن درب پارتیشن ( لولایی، کشویی و … ) بر قیمت پارتیشن شیشه ای موثر است. تمامی این موارد هنگام سفارش توسط مجموعه های ارائه دهنده خدمات محاسبه و قیمت نهایی به خریدار اعلام می شود.

آریا سازوکار یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده انواع پارتیشن شیشه ای به حساب می آید. آریا ساز و کار درب و پنجره های با کیفیتی نیز ارائه می کند. سابقه طولانی این شرکت در زمینه تولید و عرضه انواع پارتیشن شیشه ای، درب و پنجره و…  باعث شده تا به راحتی بتوان به کیفیت محصولات این شرکت اعتماد نمود. نمونه کارهای آریا سازوکار را در سایت آن مشاهده کنید و طبق نظر خود مدلی را سفارش دهید.

انتهای پیام

مرتبط با : آریا سازوکار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز