قیمت قطعی پیکاپ آمیکو در سال ۱۴۰۰ اعلام شد

لست سکند

شرکت ارس خودرو دیزل قیمت جدید آمیکو آسنا دنده ای را برای فروش در سال ۱۴۰۰ اعلام کرده است. مقایسه قیمتهای امسال با سال گذشته از افزایش شدید قیمت این پیکاپ دو دیفرانسیل خبر می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، شرکت ارس خودرو برنامه جدید برای فروش نقدی و تحویل فوری خودرو آمیکو آسنا در نظر گرفته است. بر همین اساس قیمت جدید و قطعی این پیکاپ دو دیفرانسیل اعلام شده است که نشان می دهد حداقل ۷۰ میلیون تومان در مقایسه با سال گذشته افزایش قیمت داشته است.

ارس خودر در حال حاضر آمیکو آسنا را با مدل جدید و در رنگ های مختلف عرضه می کند. این شرکت برنامه دارد تا در آینده نزدیک نسخه توربو و اتوماتیک آسنا را به تولید کند .

براساس اعلام این شرکت، آمیکو آسنا دنده ای در رنگ سفید با قیمت ۹۲۴ میلیون تومان به مشتریان عرضه می شود. این خودرو سال گذشته با قیمت ۸۴۸ میلیون تومان فروخته می شد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

راز آسمان پایتخت

آمیکو آسنا دنده ای هم در رنگهای نقره ای، بژ، قهوه ای و زرشکی و با قیمت ۹۴۶ میلیون تومان فروخته می شود . این خودرو در سال گذشته با قیمت ۸۶۸ میلیون تومان عرضه می شد.

آمیکو آسنا با موتور میتسوبیشی

آمیکو آسنا دنده ای به پیشرانه ۲٫۴ لیتری ۴ G69 تحت لیسانس میتسوبیشی مجهز است . این موتور می تواند ۱۴۳ اسب بخار را تولید می کند. همچنین جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان این پیشرانه را به چرخ های جلو و عقب منتقل می کند تا انتقال قدرت بین چرخ های جلو و عقب به صورت الکتریکی و با ضرایب سبک و سنگین تنظیم شود.

از جمله امکانات آمیکو آسنا دنده ای می توان به دو کیسه هوا، ترمز ABS و EBD، ساختار فنی دوگانه سوز، نمایشگر لمسی، سنسور پارک و دوربین عقب، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم، تهویه الکتریکی، رهیاب ماهواره ای و قفل دیفرانسیل اتوماتیک اشاره کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ارس خودرو دیزل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز