فروش اقساطی کاپرا ۲ با موعد تحویل یک ماهه

شرکت بهمن موتور برای فروش کاپرا ۲ شرایط فروش اقساطی با دو روش طرح بازپرداخت در نظر گرفته است.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان کاپرا ۲ می توانند این پیکاپ مونتاژی بهمن موتور را به صورت اقساطی و البته با موعد تحویل یک ماهه خریداری کنند. بازپرداخت اقساط این پیکاپ هم به انتخاب مشتری و به دو روش ۱۲ ماهه و ۱۸ ماهه است.

قیمت مصوب کاپرا ۲ در این طرح فروش حدود ۵۶۰ میلیون و ۸۶۸ هزار تومان است که گویا به دلیل تغییر نرخ بیمه کمی گران تر شده است. پیش پرداخت خرید اقساطی کاپرا ۲ حدود ۳۹۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

طبق اعلام شرکت بهمن موتور و کاپرا ۲ از خرداد ۱۴۰۰ شروع می شود. نرخ سود تسهیلات در طرح فروش اقساطی کاپرا ۲ هم ۱۶ درصد در نظر گرفته شده است. براساس اعلام این شرکت در این طرح فروش اقساطی فقط رنگ سفید این پیکاپ دو دیفرانسیل عرضه می شود.

کاپرا ۲ با چه مشخصاتی عرضه می شود؟

راز آسمان پایتخت

کاپرا ۲ نمونه فیس لیفت و بزرگتر کاپرا اولیه است . این خودرو به پیشرانه ۲٫۴ لیتری ۱۲۴٫۷ اسب بخار و ۲۰۰ نیوتن متر مجهز است. جعبه دنده ۵ سرعته دستی این پیکاپ، توان پیشرانه را به چرخ های جلو و عقب منتقل می کند. با توجه به سبک فنی کاپرا ۲ می توان این خودرو را در حالت تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین قرار داد.

از امکانات این خودرو هم می توان به سیستم تهویه اتوماتیک، دو کیسه هوا، شیشه ها و آینه های برقی، چراغ روشنایی روز، ترمز ABS و EBD، نمایشگر لمسی، ، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، دوربین دنده عقب و رهیاب ماهواره ای اشاره کرد.

در حال حاضر کاپرا ۲ به عنوان یک پیکاپ مونتاژی رقیب خودروهایی مثل ریچ زامیاد، آمیکو آسنا، فوتون تونلند و KMCT8 شناخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز