قیمت روز لپ تاپ 22 مرداد 1401/ تجربه دنیای گیمینگ با ایسوس

لست سکند

امروزه بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای، به جای کنسول‌های بازی به سراغ لپ‌ تاپ های قدرتمند گیمینگ رفته‌اند. با این‌حال خرید یک لپ‌ تاپ گیمینگ مناسب، کار چندان راحتی نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برای خرید یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند باید به فاکتورهای متعددی مانند گرافیک، پردازنده، طراحی و راحتی، کیفیت صفحه نمایش، صفحه کلید و صفحه لمسی، عمر باتری و غیره توجه داشته باشید. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل G533ZM-ES93 یکی از جدیدترین و باکیفیت‌ترین لپ تاپ های گیمینگ موجود در بازار است؛ کاماپرس در ادامه به معرفی ویژگی‌های این محصول پرداخته است.

همه‌چیز درباره لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل G533ZM-ES93

لپ تاپ بازی ایسوس ، مدل G533ZM-ES93 با قیمت 70 میلیون تومان، یکی از جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ موجود در بازار است. برند ایسوس در تولید این محصول سعی کرده تا تمام نیازهای گیمرهای حرفه‌ای را برطرف کند. این لپ تاپ با برخوداری از پردازنده مرکزی پیشرفته Intel Corei9 12900HT، عملکرد بی نظیری از جریان بازی را در اختیار کاربران خود می‌گذارد.

ایسوس با استفاده از صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت فول اچ دی و نرخ به روزرسانی 300 هرتز، آن‌چنان شما را در دنیای بازی غرق می‌کند که احساس می‌کنید عضوی واقعی از فضای بازی هستید. یکی از مزایای مهم این لپ‌تاپ وزن 2.3 کیلوگرمی آن است که برخلاف سایر لپ‌تاپ‌های بازی بسیار سبک و قابل حمل است.

راز آسمان پایتخت

از صدای دالبی تا شارژدهی خوب

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها که در هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ باید به آن توجه کنید، حافظه داخلی است؛ لپ تاپ ایسوس مدل G533ZM-ES93 دارای حافظه داخلی 512 گیگابایتی از نوع SSD و یک رم 16 گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا 64 گیگابایت است. ضمن این‌که این لپ‌تاپ دارای 6 گیگابایت حافظه اختصاصی گرافیک است.

از امکانات این مدل گیمینگ ایسوس می‌توان به اسپیکر با قابلیت حذف نویز و صدای دالبی، 2 عدد پورت USB، قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث، نور صفحه کلید، صفحه نمایش مات و قابلیت شارژدهی باتری تا حدود 4 ساعت اشاره کرد.

برند ایسوس به طراحی و عرضه مدل‌های متعددی از لپ‌تاپ‌ها برای بازی، کاربری عمومی و استفاده روزانه پرداخته است؛ این مدل‌ها در رده قیمت‌های متفاوت و متناسب با بودجه افراد در بازار موجود هستند. قیمت روز لپ تاپ های ایسوس و سایر برندها با صفحه نمایش 15.6 اینچی در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

 

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت روز لپ تاپ 22 مرداد 1401/ تجربه دنیای گیمینگ با ایسوس

  1. نادر بستان آباد گفته:

    قیمت لپ تاپ در فروشگاه اینترنتی سبیت خیلی ارزان تر از جاهای دیگه هست. پشتیبانی خیلی خوبی دارند و زود ارسال می کنند

  2. محمد رضا صانعی گفته:

    سلام وقت بخیر، تشکر می کنم از دوستان در کاماپرس که به درستی یکی از بهترین سایت های فروش لپ تاپ رو در اینجا معرفی کردن.
    تجربه ی بسیار عالی از این سایت دارم که نه تنها سایت خوبی دارند بلکه پشتیبانی بسیار محترم و قدرتمندی داشتن. امیدوارم تو کارشون هر روز موفق تر باشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز