قیمت روز لپ تاپ 1 شهریور 1401 / آشنایی با جدیدترین ترین لپ تاپ گیمینگ لنوو

لست سکند

با توجه به استقبال گسترده از لپ تاپ های گیمینگ برای بازی و حتی کارهای گرافیکی، برندها و شرکت‌های تولید کننده لپ تاپ، انواع لپ تاپ گیمینگ با ویژگی‌ها و آپشن‌های متعددی را طراحی و روانه بازار کرده‌اند. انواع لپ تاپ لنوو هم توانسته در این بازار رقابت قدرتمند ظاهر شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت‌های بزرگ در تولید لپ تاپ های گیمینگ از ویژگی‌های خاصی چون پردازنده قدرتمند، کارت گرافیک رده بالا، سیستم مالتی مدیای باکیفیت و مواردی مانند آن بهره گرفته‌اند؛ برند لنوو در سال 2022 یکی از بهترین و حرفه‌ای ترین لپ تاپ های گیمینگ را با آپشن‌های قابل توجه معرفی و رونمایی کرد. کاماپرس در ادامه به معرفی جدیترین لپ تاپ گیمینگ لنوو می‌پردازد.

آشنایی با لپ تاپ گیمینگ لنوو مدل LEGION 5 Pro-F

این مدل یکی از بهترین لپ تاپ ها و درواقع یکی از پرچمدارهای گیمینگ برند لنوو محسوب می‌شود که به تازگی رونمایی شده است. این لپ تاپ از نظر سخت‌افزاری دارای قطعات قدرتمندی همچون پردازنده Corei7 شرکت اینتل و پردازنده گرافیکی شرکت NVIDIA با 6 گیگابایت حجم گرافیک اختصاصی است. از این نظر این لپ تاپ نه تنها برای بازی، بلکه برای انجام کارهای گرافیکی و مهندسی سنگین نیز بسیار مناسب است. شرکت لنوو این لپ تاپ را با وزن حدودی 2.49 کیلوگرم و ضخامت 19.9 میلی متر طراحی کرده است.

لپ تاپ گیمینگ لنوو مدل LEGION 5 Pro-F چه قابلیت‌هایی دارد؟

شرکت لنوو در تولید این لپ تاپ از 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع SSD و 32 گیگابایت حافظه رم بهره برده است. از نظر صفحه نمایشگر، این گیمینگ لنوو دارای صفحه نمایشی با ابعاد 16 اینچ، نرخ به روز رسانی 165 هرتز و پنل تصویری IPS است.

راز آسمان پایتخت

از دیگر امکانات این لپ تاپ می‌توان به صفحه نمایش مات، وبکم، نور صفحه کلید، انواع پورت و درگاه اشاره کرد. ضمن این‌که باتری مورد استفاده در این محصول از نوع 4 سلولی با ظرفیت 80 وات در ساعت است.

قیمت آخرین لپ تاپ گیمینگ لنوو

لنوو آخرین لپ تاپ گیمینک از سری LEGION را به آپشن‌های متعدد و قابل توجهی مجهز کرده است.  لپ تاپ گیمینگ LEGION 5 Pro-F در حال حاضر در بازار ایران 64 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

باوجود این قیمت سایر لپ تاپ های برند لنوو و محصولات دیگر برندها با قیمت پایین‌تری در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز