قیمت روز لوازم خانگی روز 25 مرداد 1401/ قیمت ماشین لباسشویی خوب چقدر است؟

لست سکند

هنگام خرید لوازم خانگی ماشین لباسشویی جزو پنج مورد اول خواهد بود. خیلی از ماشین لباسشویی‌های کنونی علاوه بر شست و شوی انواع رخت، برای شستن پتو و موارد دیگر هم کاربرد دارند. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی مناسب را دارید با مراجعه به وبسایت‌های معتبر و نگاهی به قیمت‌های ماشین لباسشویی، می‌توانید به راحتی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها ماشین لباسشویی پایه ثابت لوازم خانگی تمام خانه‌ها است و ضروری محسوب می‌شود. این محصول علاوه بر راحت کردن کار، باعث شست و شوی بهتر و تمیز شدن لباس و پارچه‌ها نیز می‌شود. در واقع قرار دادن پوشاک داخل آب به تنهایی تمیز کننده نیست و باید آب با فشار زیاد به همراه مواد شوینده به البسه برخورد کند تا به خوبی آلودگی‌ها و لک‌های روی آن برطرف شود. این کار را ماشین لباسشویی به خوبی انجام می‌دهد.

قیمت ماشین لباسشویی به چه مواردی بستگی دارد؟

این روزها بیشتر ماشین لباسشویی‌ها خودکار و تمام اتوماتیک هستند و با چند دکمه فرآیند شست و شو آن تنظیم می‌شود. بسته به میزان استفاده، ویژگی، اندازه و … قیمت ماشین لباسشویی متفاوت است. بعضی ماشین‌ها علاوه بر آبکشی لباس‌ها، خشک کن هم هستند، یعنی تا 100 درصد آب لباس را می‌کشند. اما برخی مدل‌ها این امکان را ندارند. تمامی این موارد روی تعیین قیمت ماشین لباسشویی موثر خواهند بود. هنگام خرید این وسیله باید به ابعاد دیگ، موتور، کشور سازنده، گارانتی و خدمات پس از فروش توجه داشت تا در صورت بروز مشکل در اسرع وقت رفع شوند. هر شخصی که قصد خرید ماشین لباسشویی نو دارد یا می‌خواهد آن را برای جهیزیه تهیه کند، بهتر است با توجه به فضای نگهداری، مورد استفاده و … مدل مورد نظر خود را  انتخاب کند.

راز آسمان پایتخت

در ادامه جدولی از قیمت ماشین لباسشویی مختلف به همراه مدل آن‌ها برای راحتی کار خوانندگان آورده شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب کلیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز