قیمت روز لاستیک 5 شهریور 1401/ دانلوپ، لاستیکی با استانداردهای مسابقات اتومبیلرانی

لست سکند

دانلوپ، دومین لاستیک برتر جهان با استاندارد بالا است. کمپانی دانلوپ، اولین تولیدکننده‌ای بود که استانداردهای مسابقات اتومبیلرانی را برای تولید لاستیک‌های جاده‌ای در نظر گرفت. خرید لاستیک دانلوپ از سال 1985 که این برند شروع به فعالیت کرده، در بازار ژاپن آغاز شد و علاوه بر این کشور، در آمریکای شمالی هم تولید می‌شود. کیفیت و دوام این تایرها در سراسر جهان زبانزد مردم است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در تولید این نوع از لاستیک‌ها از فناوری تولید یکپارچه و بدون دوخت استفاده می‌شود؛ به همین دلیل است که کیفیت و دوام بالایی دارد و در سرعت بالا عملکرد بهتری را از خود نشان می‌دهد. لاستیک دانلوپ به علت استفاده از پلیمر آرامید، نرمی و فرمان‌پذیری بسیار خوبی دارد و سیلیس موجود در ساختار آج سبب افزایش چسبندگی لاستیک‌ها می‌شود.

از دیگر مزایای خرید لاستیک دانلوپ می‌توان به استهلاک بسیار پایین، انتقال کمتر صدا به داخل خودرو، طول عمر بالا، استفاده از مواد مرغوب و طراحی اصولی اشاره کرد. دانلوپ به شرایط آب و هوایی توجه ویژه دارد و لاستیک‌های تابستانی، زمستانی و چهار فصل تولید می‌کند. تایرهای زمستانی آج‌های مخصوصی دارند که برای ترمزگیری در یخبندان عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند. همچنین این تایرها مقاومت بالای در برابر سرما و یخبندان دارند.

لاستیک تابستانی، به طور اختصاصی برای شرایط آب و هوایی گرم تولید شده‌اند؛ اما در تمامی فصول می‌توان از آن استفاده کرد. البته تایر تابستانی، مناسب کشورهایی که دمای هوا در زمستان به زیر 7 درجه سانتیگراد می‌رسد، نیست. تایرهای تمام فصول برای گستره مختلفی از شرایط آب و هوایی مناسب است و معمولاً از این نوع لاستیک در ایران برای خودروها استفاده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

در نگاه اول، قیمت خرید لاستیک دانلوپ ممکن است قیمت بالایی به نظر برسد؛ اما خریداران باید توجه داشته باشند که این محصول دومین لاستیک برتر دنیاست و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در جدول زیر، قیمت لاستیک دانلوپ در سایزهای 13-19 و برخی دیگر از برندهای تایر قابل مشاهده است؛

 

انتهای پیام

مرتبط با : همپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز