قیمت روز طلا 18 اسفند 1401/ فرصت مناسب برای خرید فلزات گرانبها

لست سکند

طلا بعد از چند روز کاهش، امروز مجددا وارد مدار صعودی شد. در حال حاضر قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 41 هزار و 600 تومان بالا رفته و به مرز 2 میلیون و 298 هزار و 300 تومانی رسیده است. نرخ سکه نیز در مقایسه با دیروز 110 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 27 میلیون و 180 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس این روزها وضعیت مساعدی ندارد و دائما در حال کاهش است. هم اکنون نرخ اونس نسبت به روز قبل 1.2 درصد دیگر کم شده و به مرز هزار و 815 دلاری رسیده است. برخی از تحلیلگران و کارشناسان بر این باورند که قیمت طلای جهانی همچنان به نزول ادامه خواهد داد و در کوتاه مدت نباید منتظر صعود قیمتی این فلزگرانبها بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز گذشته هیچ تغییری نداشت و در همان محدوده 15 میلیون و 900 هزار تومانی معامله شد. قیمت ربع سکه هم در مقایسه با روز قبل تغییری نکرد و همان مرز 9 میلیون و 700 هزار تومانی را نگه داشت. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به دیروز ثابت بود و در مرز 5 میلیون و 300 هزار تومانی خرید و فروش شد.

توصیه‌های رئیس اتحادیه طلا و جواهر

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با کاهش قیمت دلار و اونس، نرخ سکه و طلا نیز نزولی شد. بذرافشان بیان کرده که با توجه به ریزش چشمگیر قیمت طلا و سکه در حال حاضر مردم امکان مبادله راحت در بازار فلزات گرانبها را دارند. بذرافشان به مردم توصیه کرده که بیش از این منتظر کاهش یا افزایش قیمت طلا و سکه نباشند و مبادلات خود را انجام دهند. زیرا هم اکنون قیمت‌ها ثبات خوبی دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز