قیمت روز طلا 15 بهمن 1401/ نرخ سکه کانال 30 میلیونی را ترک کرد

قیمت طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز هم 35 هزار و 600 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 2 میلیون و 347 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه امامی 28 میلیون و 400 هزار تومان شد و قیمت سکه تمام بهار آزادی نیز در مرز 25 میلیون و 400 هزار تومانی توقف کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به دو روز قبل 0.38 درصد کم شد و در محدوده هزار و 849 دلاری قرار گرفت. هم اکنون فعالان بازار طلای جهانی محتاطانه عمل می‌کنند. این روزها سرمایه گذاران منتظر برگزاری کنگره ملی آمریکا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه و ارائه گزارش لیست حقوق بگیران در ماه فوریه هستند. برخی پیش بینی کرده‌اند که بانک مرکزی آمریکا سیاست انقباضی را ادامه خواهد داد. به هر حال موارد مذکور از جمله مسائلی هستند که روی بازار طلای جهانی اثر خواهد گذاشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز نرخ نیم سکه نیز در مدار کاهشی قرار گرفت و به مرز 16 میلیون و 100 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه هم افت پیدا کرد و 10 میلیون و 200 هزار تومان شد. نرخ سکه گرمی هم در محدوده 5 میلیون و 600 هزار تومانی توقف کرد.

آریاک سفر

گفته‌های بذرافشان درباره نرخ سکه و طلا

به گفته نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلا و سکه در معاملات روز جاری با توجه به نرخ دلار و اونس روند نزولی در پیش گرفت. بذرافشان معتقد است که طی معاملات روز جاری قیمت طلا و سکه با توجه به کاهش سه دلاری اونس جهانی کاهش پیدا کرد.

طبق گزارش بذرافشان، تقاضا نسبت به هفته قبل کمتر شده و التهابی در بازار دیده نمی‌شود. هم اکنون قیمت‌ها به ثبات خوبی نرسیده و مردم امکان مبادله راحت را دارند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز