قیمت روز طلا 14 اسفند 1401/ بالاخره نرخ سکه کاهشی شد

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 7.15 درصد کم شده و به مرز 2 میلیون و 382 هزار و 600 تومانی رسیده است. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 1 میلیون و 797 هزار تومان کم شده و در محدوده 28 میلیون و 503 هزار تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 10.3 درصد بیشتر شده و به مرز هزار و 857 دلاری رسیده است. عبور دوباره طلای جهانی از مرز هزار و 850 دلاری باعث شده تا دوباره خوشبینی‌ها درباره آینده این فلزگرانبها بیشتر شود. به نظر کارشناسان، شرایط فعلی اقتصاد کلان یک زمینه جدید را برای قیمت طلای جهانی فراهم کرده و به نظر تا پایان سال جاری به بالاتر از سقف 2 هزار تا 2 هزار و 100 دلاری خواهد رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پیش بینی نرخ سکه و طلا در روزهای آینده

امروز نرخ نیم سکه نسبت به دیروز 500 هزار تومان کم شد و به مرز 16 میلیون و 530 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با روز قبل 300 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 10 میلیون و 520 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی هم نسبت به دیروز 900 تومان ریزش داشت و 5 میلیون و 610 هزار تومان شد.

شربیانی، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، بیان کرده که قیمت طلا و سکه در جریان معاملات امروز نزولی شد. شریبانی معتقد است که با مدیریت بانک مرکزی در رابطه با نرخ ارز، بازار ثبات پیدا کرده، اما با نوسان نرخ ارز و اونس در روزهای آینده، ممکن است قیمت طلا و سکه مجددا صعودی شود. کاهش قیمت معاملاتی سکه باعث شده تا حباب این فلزگرانبها کوچک‌تر شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز