قیمت روز طلا 11 اسفند 1401/ جاذبه کانال 30 میلیون تومانی برای سکه

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 0.48 کاهش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 491 هزار و 300 تومانی رسید. نرخ سکه نسبت به هشت روز پیش 1 میلیون و 360 هزار تومان بالا رفته و در محدوده 30 میلیون و 954 هزار تومانی قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 0.14 درصد کم شد و به مرز هزار و 835 دلاری رسید. این فلزگرانبها بعد از انتشار داده‌های اشتغال آمریکا در اوایل ماه فوریه مسیر نزولی را پیش گرفت و همچنان در حال پیشروی در این مسیر است. به نظر کارشناسان، در حال حاضر وضعیت بازار طلای جهانی منطقی شده و صعودهای پی در پی آن در هفته‌های گذشته ناشی از خوش بینی فعالان نسبت به اقدامات فدرال رزرو و احتمال کاهش نرخ بهره در ماه‌های آتی بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نظر رئیس اتحادیه طلا درباره وضعیت بازار طلا و سکه

قیمت نیم سکه در روز جاری نسبت به هشت روز قبل 4.87 درصد بالا رفت و در محدوده 16 میلیون و 400 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ ربع سکه هم در مرز قیمتی 11 میلیون و 100 هزار تومانی متوقف شد. قیمت سکه گرمی هم در مقایسه با هشت روز قبل 5.17 درصد بالا رفت و به مرز 5 میلیون و 800 هزار تومانی رسید.

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، در مصاحبه‌ای اعلام کرده که در معاملات روز جاری، طلا و سکه با نوسان دو درصدی همراه بودند. به اعتقاد بذرافشان، با مدیریت بانک مرکزی در رابطه با نرخ ارز، بازار به ثبات نسبی رسیده است. با توجه به این ثبات نسبی در قیمت ارز، مردم امکان خرید مصنوعات طلا و انواع سکه را با خیال آسوده دارند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز