قیمت روز طلا 10 اسفند 1401/ مقاومت نرخ سکه در کانال 30 میلیونی

نرخ دلار باعث شد تا قیمت طلا و سکه رشد قابل توجهی پیدا کند، اما در حال حاضر اندکی از نوسان بازار این فلزات گرانبها کم شده است. هم اکنون قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به سه روز پیش کاهش 23.61 درصدی داشته و در مرز 2 میلیون و 423 هزار و 900 تومانی قرار دارد. نرخ سکه نیز به مرز 30 میلیون و 954 هزار تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس توانست اندکی از کاهش قیمتی دو روز قبل را جبران کند و به مرز هزار و 832 دلاری برسد. فلزگرانبهای جهانی در یک هفته گذشته بدترین عملکرد را داشت که از نظر کارشناسان و تحلیلگران دلیل عمده آن بهم خوردن پیش بینی بازارها نسبت به عملیات انقباضی فدرال رزرو بود. نرخ اونس در ابتدای ماه فوریه به سقف ده ماهه خود رسید، اما در روزهای پایانی این ماه کمترین قیمت را از جولای 2021 تجربه کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نرخ سکه کاهشی می‌شود؟

امروز نرخ نیم سکه در مرز 16 میلیون و 400 هزار تومانی توقف کرد. قیمت ربع سکه با رشد 6.75 درصدی که نسبت به هفت روز پیش داشت، در محدوده 11 میلیون و 100 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به یک هفته اخیر 300 هزار تومان بالا رفت و به مرز 5 میلیون و 800 هزار تومانی رسید.

آریاک سفر

سکه به خوبی توانسته در کانال 30 میلیون تومانی دوام بیاورد. تحلیلگران و کارشناسان معتقدند در صورتی که قیمت سکه طی یک هفته آینده کانال 30 میلیون تومانی را حفظ کند، هسته جدید مقاومتی در بازار این فلزگرانبها شکل خواهد گرفت.

طی دو روز اخیر نرخ سکه تغییر چندانی نداشته و براساس اطلاعات موجود، میزان فروش آن افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل زمینه برای ریزش آن وجود دارد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز