قیمت روز طلا 8 اسفند 1401/ کف نرخ سکه چقدر افزایش پیدا کرد؟

لست سکند

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 572 هزار و 400 تومان کم شد و به مرز 2 میلیون و 423 هزار و 900 تومانی رسید. اما نرخ سکه نسبت به پنج روز قبل 4.39 درصد رشد داشته و در محدوده 30 میلیون و 954 هزار تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به روز قبل 0.3 درصد بالا رفت و به مرز هزار و 812 دلاری رسید. با وجود این رشد قیمتی، امید چندانی نسبت به تداوم این وضعیت وجود ندارد. براساس نتایج نظرسنجی کیتکو، فعلا تحلیلگران و معامله گران نسبت به بازگشت قیمتی طلای جهانی امیدوار نیستند. هم اکنون قیمت طلای جهانی در پایین‌ترین نرخ طی دو ماه گذشته قرار گرفته است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امروز نرخ نیم سکه نسبت به پنج روز قبل 4.87 درصد بیشتر شده و به مرز 16 میلیون و 400 هزار تومانی رسیده است. قیمت ربع سکه نیز در روز جاری در محدوده 11 میلیون و 100 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نیز در مقایسه با پنج روز پیش 5.17 درصد بالا رفته و به مرز 5 میلیون و 800 هزار تومانی رسیده است.

هم اکنون سقف نرخ سکه قابل پیش بینی است؟

نوسان‌های جدید شکل گرفته در بازار ارز و طلا باعث شده تا معامله گران به دنبال شناسایی کف جدید قیمت سکه بروند. هم اکنون کف قیمت سکه به میزان قابل توجهی بالا آمده و در کانال 20 میلیونی پیشروی کرده است. به نظر کارشناسان، این رشد به علت خرید هیجانی به وجود آمد. در حال حاضر تصور یک سقف مشخص برای نرخ سکه کار دشواری است و معامله گران منتظرند تا هر روز با تغییر قیمت دلار، نرخ این فلزگرانبها به روزرسانی شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز